Hallo iedereen !
Ik ben nu al bijna 1 jaar aan het trainen en ben blij van het resultaat.
Maar nu komen de examens eraan en zou ik nà de blok (binnen 2 weken) gedurende die 3 lastige weken graag een eetschema volgen omdat ik minder naar de gym zal gaan. Hieronder zal ik even m'n profiel schetsen en ik zou graag te weten komen wat bij mij ideaal zou zijn van voeding om extra in te nemen.
Training:
- 3 tot 4 maal per week.
- Borst & tri / Schouders & traps / Rug en Biceps / 4e dag: benen
- Al bijna 1 jaar.
Lichaam:
- Lengte: 1m82
- Gewicht: 78 kg
- Vet% : 16,7 à 16,2% (gezien die verschillende online calculators)
Ik woog vorig jaar rond de 72 kg dus ben al wat bijgekomen aan spiermassa.
Ik neem geen shakes meer, gewoon omdat ik alles zelf, als arme student, moet financieren en daarom eet ik geregeld een blik tonijn (25gram eiwit) en wat extra bananen om gewoon wat klein extra aan eiwitten in te nemen.
Graag had ik van jullie een bij mij passend schema of extra voeding vernomen om gedurende die 3 weken in te nemen.
Ik weet dat er al veel topics zijn, maar op een persoonlijk advies te krijgen had ik het idee om me toch tot een nieuw topic te begeven.
Alvast bedankt iedereen !
Ik ben nu al bijna 1 jaar aan het trainen en ben blij van het resultaat.
Maar nu komen de examens eraan en zou ik nà de blok (binnen 2 weken) gedurende die 3 lastige weken graag een eetschema volgen omdat ik minder naar de gym zal gaan. Hieronder zal ik even m'n profiel schetsen en ik zou graag te weten komen wat bij mij ideaal zou zijn van voeding om extra in te nemen.
Training:
- 3 tot 4 maal per week.
- Borst & tri / Schouders & traps / Rug en Biceps / 4e dag: benen
- Al bijna 1 jaar.
Lichaam:
- Lengte: 1m82
- Gewicht: 78 kg
- Vet% : 16,7 à 16,2% (gezien die verschillende online calculators)
Ik woog vorig jaar rond de 72 kg dus ben al wat bijgekomen aan spiermassa.
Ik neem geen shakes meer, gewoon omdat ik alles zelf, als arme student, moet financieren en daarom eet ik geregeld een blik tonijn (25gram eiwit) en wat extra bananen om gewoon wat klein extra aan eiwitten in te nemen.
Graag had ik van jullie een bij mij passend schema of extra voeding vernomen om gedurende die 3 weken in te nemen.
Ik weet dat er al veel topics zijn, maar op een persoonlijk advies te krijgen had ik het idee om me toch tot een nieuw topic te begeven.
Alvast bedankt iedereen !
Comment