vragen mbt. vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vragen mbt. vooruitgang

Mensen,

Heb nu +/- 2 maanden dit voedingsschema aangehouden, in combinatie met het 3 dagen fullbody beginnersschema. Elke week eet ik ongeveer 5 dagen exact volgens dit schema, en de 2 weekend dagen probeer ik zoveel mogelijk hiervan in de buurt te komen maar vanzelfsprekend eet ik die dagen minder. Ik ben van ong. 80 kilo naar de 82,5 gegaan. die 82,5 woog ik 's avonds in de sportschool op een doordeweekse dag. en ik heb afgelopen 2 weken weer gewogen en schommelde ik elke keer rond de 80 en 81.

Hierbij met ik wel vermelden dat ik het fullbody schema de ene week 2 keer deed en een enkele keer 3 maal in de week.

De vraag komt nu in mij op, waarom ik geen vooruitgang in gewicht heb geboekt. ligt het aan het voedingsschema die ik misschien in cal. omhoog had moeten doen? ligt het aan het niet consequent vasthouden aan het voedingsschema en trainingsschema?

daarnaast merk ik ook dat ik vaak bij trainingen halverwege heel suf word. voelt alsof mijn suikerspiegel daalt. en vaak ook voorafgaand aan trainingen beetje suf, dus zit zelf aan pre workout sups te denken.

groetjes
    Attached Files

je moet dat brood echt anders doen,, 14 stukjes per dag? en met brood mag je de eiwitten niet meetellen
    I do like it like it, I do it like a truck

Comment

Als die 2750 is wat je binnen krijgt, is het soiezo te weinig. Als je inderdaad wilt aankomen, moet je de boel opschroeven. Je onderhoud is 3300 staat er in de sheet. Nou, dan moet je 37-3800 cals eten.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

je zegt dat je geen voruit gang hebt geboekt en savonds die 82,5 kilo woog, maar wanneer heb je dan gewogen toen je 80 kilo woog? als het ook savonds is dan ben je wel goed vooruit gegaan

Comment

Als je wilt bulken op 3800 moet je er natuurlijk niet 1000kcal onder gaan zitten! Oh wacht je avondeten is er nog niet bijgeteld, dat zal je dan wel met opzet hebben gedaan? De eiwitten uit brood mag je niet meetellen voor je spieropbouw, hoewel deze wel als kcal gelden en voor andere lichaamsprocessen gebruikt worden.
          "Straight outta gym"

Comment

mensen,

ik weet hoeveel cals ik moet bulken om aan te komen. Mijn avondeten is er ook nog niet bijgerekend. dat ik de eiwitten van het brood niet mee mag rekenen weet ik, als ik dit wel gedaan heb, dan heb ik een fout gemaakt. Om specifieker te zijn, ben ik eigenlijk niet zo tevreden met mijn brood. En zoek ik een vervanger hiervoor. Ik werk overdag en jullie begrijpen dat brood met kipfilet beleg makkelijk te bereiden is op werk. graag krijg ik hier wat suggesties van jullie over vervangers van brood.

greetz

Comment

Zorg dat je buiten je melk ook nog voldoende water binnen krijgt. Je lichaam bestaat zo'n 90% uit water en een huis bouw je ook niet zonder bakstenen.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

vervangers van brood: tonijn, kwark, een shake, misschien wat melk ofso
                I do like it like it, I do it like a truck

Comment

Brood is koolhydraten dus: Rijst en pasta's
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X