Opzoek naar wat meer variatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opzoek naar wat meer variatie

Beste mede sporters,

Ik ben opzoek naar wat meer variatie in mijn eetpatroon.

Ik eet nu voornamelijk Brinta , volkorenbrood met kipfilet ( zonder boter)
    banaatje af en toe
    Volkoren boterham met fruithagel
    + kwarkjes verdeeld door de dag.
    plus shakie voor en na trainen.

Hebben jullie wat tips met goede voeding ?
    ( ook om droger te worden )

Het gaat voornamelijk om de basisvoeding
    s'avonds kookt het meisje.

Oja en ik zoek ook verantwoorde tussendoortjes

graag wat tips !
    DUNAMIS KABUL

Nouja wat helpt is krachttraining of massatraining combineren met 20-40 minuten cardio (fietsen,steppen,lopen) en dan s'avonds koolhydraten vermijden (aardappelen,frieten,kroketten,pasta en zo'n dingen ) dat zou helpen je beetje droger worden werkt bij mij iig wel let er al 2 weken op dus

Comment

Neem in de ochtend in plaats van brinta eens Cruesli met wat volle melk.. en probeer tussen de middag eens wat meer eiwitten in te nemen.

Comment

Cruesli heb ik tijdje gebruikt maar zitten wel veel verkeerde suikers in.. maar wel bedankt voor de tip.
        zal van de week is kijken bij de super.

Ik doe haast nooit cardio maar als ik cardio doe ik het meestal rond een kwartiertje zachtjes rennen. ( is dat effectief genoeg) ?
        DUNAMIS KABUL

Comment

Nouja als je droger wilt worden meen ik toch dat je wel vaker dan "eens in de week" moet doen aan cardio :P ik loop iedere dag als ik cut :P

Comment

ik train meestal 5 keer in de week,
            adviseer je mij dan om na elke training 15 minuten te cardio-en ?

drink je dan voor je cardio nog een eiwit shake of doe je dat dan pas na je cardio
            DUNAMIS KABUL

Comment

cardio is overrated, ben je niet nodig als je een goed eet en kracht schema hebt. je zegt dat je kwarkjes over de dag verdeeld eet, wat is dat voor kwark. Van die kleine vruchtenkwark of gewoon magere kwark? En de fruithagel kun je meteen wel schrappen want dat is gewoon een broodje suiker

Je kunt nog een keer s'avonds laat voor het slapen gaan kwark eten, of eieren met wat pinda's of cashew noten. Of gewoon panga filet opbakken en dat in kleine stukjes snijden, zure haring, augurken. Het kan allemaal beetje creatief zijn met groente en vis met misschien wat mayo en je komt vaak tot lekkere gerechten of kleine tussendoortjes wat gewoon super gezond is

Comment

fruithagel eruit.

Mischien tonijn, pindakaas, noten, eieren, kwark (voor t slapen)
                toevoegen.

Comment

o die fruithagel gooi ik eruit....
                  Ik eet gewoon z'n 500 gram bak konings kwark ( 8,5 gram eiwit geloof ik per 100 gram)

die augurken zijn ook wel een goed idee... thanks !

Tonijn gaat ik ook maar weer eten ( ik moet er in het begin altijd ff aan wennen maar als ik het regelmatig eet vind ik het wel weer lekker)

over de cardio..
                  wat is nou een goed schema om na je krachttraining te doen ?
                  DUNAMIS KABUL

Comment

Je kan je kipfilet misschien door vis vervangen. Ik ben ook aan het cutten en loop 4x in de week half uur hard. Samen met een aangepast voedingsschema en geen drank zal het wel aardig hard gaan. Succes in iedergeval

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X