Nou zit ik al ruim 2 weken in de cut en heb nog nooit gejunkt maar nou kon het vandaag echt niet anders ben ik een friet gaan halen... heeft dit serieuze gevolgen of?
Junkdag tijdens cut
Collapse
X
-
Goh, stelde je niet laatst al een zelfde soort vraag? http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...jdens-cut.html
Maak je niet zo druk zeg."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
-
Geen stress man.. Die hooguit 1000kcal die je erbij zou junken zou hooguit opgeslagen worden als vet nou.. 1 à 1,5 uur intensief sporten en het is weer weg.
Geen stress , wel goed dat je het zo serieus mogelijk wilt doen overigens!
(Ik begrijp je gevoel, ben zelf ook wel zo maar achteraf.. Geeeeen stressss )"Straight outta gym"
Comment
-
No problem, ik doe ook 1x in de 3 weken iets aan junk, oftewel een keer uit eten en dan vreten of een aantal zakken chips. Dit zorgt ervoor dat je psychisch weer lekker kan beuken erna, vooral bij cutten doet mij dit goed. Bij bulken heb ik er nooit echt veel behoefte aan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Er is niks goeds aan dat hij het zo serieus neemt, want dit is paniek die nergens op slaat. Alsof patat vol troep zit waarvan je dik wordt en je cut in de weg zit. Prima te doen voor een junkdag.
soms wordt het 'effect' van patat nogal overdreven.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostEr is niks goeds aan dat hij het zo serieus neemt, want dit is paniek die nergens op slaat. Alsof patat vol troep zit waarvan je dik wordt en je cut in de weg zit. Prima te doen voor een junkdag.
soms wordt het 'effect' van patat nogal overdreven.
Een medium domino pizza daarentegen: 1300 cals + bij mij een halve fles ketchup = 1500 cals. Een frietje is dus idd niet schandalig ofzo.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
the cutbot will kill you now!The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostEr is niks goeds aan dat hij het zo serieus neemtDumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostIs dat niet een beetje overdreven? Het gevolg ervan is minder junkdagen, wat je op z'n zachtst uitgedrukt wel kunt gebruiken in de cut.. Correct me if I'm wrong?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Domenique View PostNou zit ik al ruim 2 weken in de cut en heb nog nooit gejunkt maar nou kon het vandaag echt niet anders ben ik een friet gaan halen... heeft dit serieuze gevolgen of?
En wat versta je onder serieuze gevolgen?
Als jij je serieuze zorgen maakt dat je 5 gram vet aan zou komen door een junkmaaltijd kan je hem beter laten staanความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment