Junkdag tijdens cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Junkdag tijdens cut

Nou zit ik al ruim 2 weken in de cut en heb nog nooit gejunkt maar nou kon het vandaag echt niet anders ben ik een friet gaan halen... heeft dit serieuze gevolgen of?

Goh, stelde je niet laatst al een zelfde soort vraag? http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...jdens-cut.html

Maak je niet zo druk zeg.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Geen stress man.. Die hooguit 1000kcal die je erbij zou junken zou hooguit opgeslagen worden als vet nou.. 1 à 1,5 uur intensief sporten en het is weer weg.

Geen stress , wel goed dat je het zo serieus mogelijk wilt doen overigens!

(Ik begrijp je gevoel, ben zelf ook wel zo maar achteraf.. Geeeeen stressss )
      "Straight outta gym"

Comment

Één keer in twee weken heeft geen ernstige consequenties , wel goed dat je het zo serieus neemt !
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

No problem, ik doe ook 1x in de 3 weken iets aan junk, oftewel een keer uit eten en dan vreten of een aantal zakken chips. Dit zorgt ervoor dat je psychisch weer lekker kan beuken erna, vooral bij cutten doet mij dit goed. Bij bulken heb ik er nooit echt veel behoefte aan.
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Er is niks goeds aan dat hij het zo serieus neemt, want dit is paniek die nergens op slaat. Alsof patat vol troep zit waarvan je dik wordt en je cut in de weg zit. Prima te doen voor een junkdag.

soms wordt het 'effect' van patat nogal overdreven.

Comment

Ben snel bang als het op dit aankomt

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                Er is niks goeds aan dat hij het zo serieus neemt, want dit is paniek die nergens op slaat. Alsof patat vol troep zit waarvan je dik wordt en je cut in de weg zit. Prima te doen voor een junkdag.

soms wordt het 'effect' van patat nogal overdreven.
                Ja klopt patat valt nog reuzemee, ik had laatst gekeken, een frietje bevat zon 400-500 cals. Doe ernog wat saus over en je komt op 700 uit. maximaal.
                Een medium domino pizza daarentegen: 1300 cals + bij mij een halve fles ketchup = 1500 cals. Een frietje is dus idd niet schandalig ofzo.

Comment

the cutbot will kill you now!
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    Er is niks goeds aan dat hij het zo serieus neemt
                    Is dat niet een beetje overdreven? Het gevolg ervan is minder junkdagen, wat je op z'n zachtst uitgedrukt wel kunt gebruiken in de cut.. Correct me if I'm wrong?
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                      Is dat niet een beetje overdreven? Het gevolg ervan is minder junkdagen, wat je op z'n zachtst uitgedrukt wel kunt gebruiken in de cut.. Correct me if I'm wrong?
                      Ja, het ligt er maar net aan hoe snel je je doelen wilt bereiken. Wil je een target bereiken maar niet binnen een bepaald tijdsbestek, dan kun je gerust junken. Heb je een strakke planning, ja dan gaat junken je progressie toch enigszins beinvloeden. Bij mij bijvoorbeeld wil ik droog staan voor de zomer, dat is nog 7 weken, dus ik probeer 1x in de 3 weken keertje te junken zodat ik mn target haal.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                        Nou zit ik al ruim 2 weken in de cut en heb nog nooit gejunkt maar nou kon het vandaag echt niet anders ben ik een friet gaan halen... heeft dit serieuze gevolgen of?
                        Waarom kon je niet anders dan?

Comment

tartaar of biefstuk vind ik goeie "junk" maaltijden, gewoon 4 biefstukken/tartaartje s halen en bakken/opeten. A het is gezond niet echt junk dus B het is lekker , veel beter dan patat of pizza in ieder geval en lekkerder in mijn ogen .

Comment

Originally posted by Domenique View Post

En wat versta je onder serieuze gevolgen?

Als jij je serieuze zorgen maakt dat je 5 gram vet aan zou komen door een junkmaaltijd kan je hem beter laten staan
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Waarom kon je niet anders dan?
                              kzat in tijdnood het was dat of niet eten :P + had niets in huis

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X