Voeding schema JM-Muscle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding schema JM-Muscle

Goeiedag,

Dit is mijn voeding schema die ik nu gebruik ik zou graag van jullie willen horen wat jullie hiervan vinden en wat beter kan. Ik probeer nu te cutten.

Edit dynobet: Gelieve nog geen posts over AS posten, voordat je het benodigde aantal posts hebt.

Maaltijd 1 - 08:00 uur
    Volkoren brood 4 x
    Mager meld (400ml)
    Kipfilet 30 gram

Maaltijd 2 - 10:00 uur
    Magere yoghurt (500ml)
    Kiwi 2 stuks
    Sinasappel 1 stuk
    Knackebrood
    Kaas 40+ 50 gram

Maaltijd 3 - 12:30 uur
    Volkoren brood 4 x
    Magere meld 400 ml
    Kipfilet 30 gram
    Maaltijd 4 - 15:00
    Volkoren brood 4 stuks

Mager melk 400 ml
    Maaltijd 5- 18:00
    Zilvervlies rijst 100 gram
    Groenten 200 gram
    Kipfilet 100 gram

Maaltijd 6 - 21:00
    1 smoothie
    ( 2 appels - 1 banaan - 1 peer)
    500 ml water
    Last edited by dynobet; 31-05-2010, 14:23.

7 stukken fruit in de cut? Geen kwark?
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Drink je ook nog meer water of alleen dat water bij/in de smoothie? Vocht is erg belangrijk, zeker als je wilt afvallen
      "Straight outta gym"

Comment

kwark ja wel tuurlijk ook voor de training neem k 4 pillen BCAA en ook na de training ik drink hier bij totaal bij elkaar ook meer dan 3 liter water

wat zou k aan dit voeding schema moeten aanpassen dan?

Bedankt

Comment

Kh omlaag
          Eiwitten omhoog
          Vetten omhoog

Minder brood, minder fruit, meer groente, minder zuivel.

Zomersticky lezen daar staat alles in wat je indeling qua KEv moet zijn.

Je voeding is niet best en al helemaal niet voor iemand die kuurt.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik vind het een slecht voedingsschema als ik eerlijk!
            Brood eruit melk en kaas eruit,teveel fruit(2 stuks is genoeg).
            Meer kip,kwark,eieren en mis een goede shake.

Comment

Ga eerst maar eens goed eten voordat je gaat kuren
              Still shrinking.

Comment

Vetten omhoog. Eiwitten hoger.. zoveel fruit in de cut is ook niet handig. Neem dan aardbei als fruit. In plaats van kwark.. vis voor het slapen.

Vind je schema niks. Ik laat het aan de pro's over. Koe komt je wel helpen.

Anyway.. wil je een geslaagde cut schema.

Koolvis, pangafilet, veel groente, water en als fruit aardbeien. Heeft voor mij in de cut een wonder gedaan. Leefde toen praktisch alleen op vis.

In de cut heb je de magische pillendoos harder nodig dan ooit. Sla wat omga-3, vitamine c, multivitamine in. Het liefst ook zink en magnesium ..

Edit: Wat verwacht je dat winstrol nu voor je doet in de cut? Veel ga je er niet mee bereiken. Zet je geld liever op voeding. Maar goed aan U de keus.
                Last edited by Nex-; 31-05-2010, 10:56.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Vetten omhoog. Eiwitten hoger.. zoveel fruit in de cut is ook niet handig. Neem dan aardbei als fruit. In plaats van kwark.. vis voor het slapen.

Vind je schema niks. Ik laat het aan de pro's over. Koe komt je wel helpen.

Anyway.. wil je een geslaagde cut schema.

Koolvis, pangafilet, veel groente, water en als fruit aardbeien. Heeft voor mij in de cut een wonder gedaan. Leefde toen praktisch alleen op vis.

In de cut heb je de magische pillendoos harder nodig dan ooit. Sla wat omga-3, vitamine c, multivitamine in. Het liefst ook zink en magnesium ..

Edit: Wat verwacht je dat winstrol nu voor je doet in de cut? Veel ga je er niet mee bereiken. Zet je geld liever op voeding. Maar goed aan U de keus.

waarom vis voor het slapen? kwark heeft weinig calorien/vet dus kan prima voor het slapen.. Winstrol heeft voor hem ook zeker een toegevoegde waarde in de cut m.b.t spierafbraak en een hardere look in zijn cuttingcyle.. neemt niet weg dat ik de ts afraad om te kuren.. want als je voeding nog niet eens in orde is vind ik niet dat je klaar bent om te kuren..

Comment

Ik ben geen fan van zuivel al is melk uber lekker.
                    Vergeten bij te zetten dat kwark uiteraard ook kan. Dacht dat ik dat erbij had gezet maar goed, mijn fout. Als je het voor spierafbraak doet neem dan liever anavar wat milder is en waar je geen last krijgt van je gewrichten. Ben ervan overtuigd dat winstrol weinig toegevoegde waarde heeft voor "hem". Gezien zijn voedingschema en ervaring.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Ik ben geen fan van zuivel al is melk uber lekker.
                      Vergeten bij te zetten dat kwark uiteraard ook kan. Dacht dat ik dat erbij had gezet maar goed, mijn fout. Als je het voor spierafbraak doet neem dan liever anavar wat milder is en waar je geen last krijgt van je gewrichten. Ben ervan overtuigd dat winstrol weinig toegevoegde waarde heeft voor "hem". Gezien zijn voedingschema en ervaring.
                      Helemaal mee eens denk dat de ts er beter aan doet om eerst aan zijn voeding te werken ipv meteen aan de winny;s te gaan

Comment

Ik snap ff niet waarom er geen moderator hier ingrijpt.
                        Ten eerste is TS helemaal nog niet bevoegd om op zo'n manier een topic te openen.
                        Wij mogen met hem helemaal geen discussies over AS aangaan.
                        En naar mijn mening staat deze topic helemaal verkeerd, dit behoort in de sectie AS thuis.
                        Als ik het bijvoorbeeld over voeding ga hebben terwiijl ik kuur ga ik dat toch ook niet hier plaatsen.
                        Dus beste Mod-nieuwelingen, doe hier ff wat aan.

Comment

Rustig aan meneer snuff. Laat dat aan de moderators over.

Maar goed. Hij meld alleen dat hij naast zijn schema aan een kuur is begonnen. Dat is toegestaan. Verder is er hier geen echte discussie gaande. Hij heeft een topic geopend over voeding. Is gewoon toegestaan..

Overigens zijn er geen mods online op het moment.

Comment

Ik ben er niet echt goed met me hoofd bij. Heb een topic daarover geopend, dat verklaart mijn misverstand denk ik.

De titel zegt al genoeg. Grijp maar in..

Comment

Originally posted by bramvermolen View Post
                              waarom vis voor het slapen? kwark heeft weinig calorien/vet dus kan prima voor het slapen.. Winstrol heeft voor hem ook zeker een toegevoegde waarde in de cut m.b.t spierafbraak en een hardere look in zijn cuttingcyle.. neemt niet weg dat ik de ts afraad om te kuren.. want als je voeding nog niet eens in orde is vind ik niet dat je klaar bent om te kuren..
                              vis voor het slapen gaan is prima

zijn langezame eiwitten en geen suikers zoals in kwark. Bij 500gram kwark heb je toch wel weer 15gr suikers te pakken, zeker voor slapen gaan is dat niet ideaal.

Niet dat dat o zo slecht is, maar toch zijn er sommigen die liever suikers mijden...
                              Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X