Voedingsschema (Bulk), tips graag !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema (Bulk), tips graag !

Hye iedereen,

Ik post hier even m'n voedinsschema in een excel bestand,
    ben een ecto en wil het hierbij even rechtzetten en flink gaan gainen.
    Nou heb ik me bezig gehouden met de Stickies te lezen gisteren,
    en ben er vanmorgend tegenaan geknald.
    Het is m'n eerste voedinsschema dat ik maak, en zal dus moeilijk zijn me hieraan te houden, zeker de eerste weken denk ik.

Ik ben 1m96 klein, weeg 79kg.
    Het enige wat ik niet weet is mijn vetpercentage,
    maar geloof dat die niet al te hoog zal liggen.
    Een ruwe schatting zegt me dat dit 9-10% zal zijn.

Mijn grote doel is dus massa gainen, en vooral de 100kg.
    Vooral omdat ik groot ben is dit m'n doel.

Hieronder in een 97-03 converteerbaar bestandje m'n voedingsschema.

Tips en commentaar zijn altijd meer dan welkom!
    Het enige wat ik niet weet is welke groenten ik eet om 19u00
    Maar wel dat het zogoed als altijd en elke dag kipfilet en rijst zal zijn,
    kipfilet kan soms ook variëren tot een steak en de rijst tot pasta of aardappelen.
    Moest ik even genoeg hebben van die rijst !
    Attached Files
    Imma Never Back Down !

Originally posted by Gregel View Post
    Hye iedereen,

Ik post hier even m'n voedinsschema in een excel bestand,
    ben een ecto en wil het hierbij even rechtzetten en flink gaan gainen.
    Nou heb ik me bezig gehouden met de Stickies te lezen gisteren,
    en ben er vanmorgend tegenaan geknald.
    Het is m'n eerste voedinsschema dat ik maak, en zal dus moeilijk zijn me hieraan te houden, zeker de eerste weken denk ik.

Ik ben 1m96 klein, weeg 79kg.
    Het enige wat ik niet weet is mijn vetpercentage,
    maar geloof dat die niet al te hoog zal liggen.
    Een ruwe schatting zegt me dat dit 9-10% zal zijn.

Mijn grote doel is dus massa gainen, en vooral de 100kg.
    Vooral omdat ik groot ben is dit m'n doel.

Hieronder in een 97-03 converteerbaar bestandje m'n voedingsschema.

Tips en commentaar zijn altijd meer dan welkom!
    Het enige wat ik niet weet is welke groenten ik eet om 19u00
    Maar wel dat het zogoed als altijd en elke dag kipfilet en rijst zal zijn,
    kipfilet kan soms ook variëren tot een steak en de rijst tot pasta of aardappelen.
    Moest ik even genoeg hebben van die rijst !
    Ok, heb hem door gekeken en wat me gelijk al op viel, was het feit dat je erg veel weigth gainer gebruikt. Dit wordt pas aangeraden boven de 5000+ kcal.
    De reden hiervoor is, dat wanneer je eronder zit, dit makkelijk met eten kan bewerkstelligen.

Extra tip: Eet kwark voor het slapen gaan en laat die weight gainer en melk weg, noten is goed! Maar dan wel ongezouten noten, zag net dat gezouten noten erin had staan.

Verder kun je nog een maaltijd vullen met havermout in combinatie met yogurt.

Vis kun je ook nog eten, zowel overdag als met het avond eten. Goed voor de vetten en eiwitten.Gebruik ongezouten noten
    Last edited by joey88; 01-06-2010, 19:48.
    Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Een van de dingen die gezegd gaat worden is sowieso neem ongezouten pinda's. We krijgen sowieso teveel zout binnen normaal al dus vandaar.. Verder weet ik ook niet wat de experts zullen vinden van je vele mammoth scoops, maar daar heb ik geen verstand van.

Verder salami is niet echt een magere vleesssoort

Nu is natuurlijk de vraag kom je aan die behoefte!

Succes

/edit joey was me al voor wat eventuele tips betreft zie ik zojuist
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by joey88 View Post
        Ok, heb hem door gekeken en wat me gelijk al op viel, was het feit dat je erg veel weigth gainer gebruikt. Dit wordt pas aangeraden boven de 5000+ kcal.
        De reden hiervoor is, dat wanneer je eronder zit, dit makkelijk met eten kan bewerkstelligen.

Extra tip: Eet kwark voor het slapen gaan en laat die weight gainer en melk weg, noten is goed! Maar dan wel ongezouten noten, zag net dat gezouten noten erin had staan.

Verder kun je nog een maaltijd vullen met havermout in combinatie met yogurt.

Vis kun je ook nog eten, zowel overdag als met het avond eten. Goed voor de vetten en eiwitten.
        Probleem is dat ik nog op school zit en dus met een bepaalde tijdspanne zit,
        zou niets liever willen dan weight gainer vervangen door echt voedsel hoor.
        Het is gewoon makkelijker, en zeker in de morgend en de middag..
        Heb je soms tips om kwark te eten, want de gewone zonder toevoegingen lust ik van geen kanten spijtig genoeg
        Imma Never Back Down !

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Een van de dingen die gezegd gaat worden is sowieso neem ongezouten pinda's. We krijgen sowieso teveel zout binnen normaal al dus vandaar.. Verder weet ik ook niet wat de experts zullen vinden van je vele mammoth scoops, maar daar heb ik geen verstand van.

Verder salami is niet echt een magere vleesssoort

Nu is natuurlijk de vraag kom je aan die behoefte!

Succes

/edit joey was me al voor wat eventuele tips betreft zie ik zojuist
          haha, was net iets sneller

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Heb je soms tips om kwark te eten, want de gewone zonder toevoegingen lust ik van geen kanten spijtig genoeg
            Had ik ook last van, na een tijdje gaat het wennen en schep je het zo naar binnen.

Sommige doen er whey doorheen of in jou geval wat weight gainer.
            Maar zal toch proberen om die shakes, door normaal voedsel te vervangen.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

In de kwark kun je eventueel een zoetstof doen, heel klein beetje honing of kaneel of iets dergelijks.

Ikzelf doe er wel eens kaneel in of een beetje honing. Mits het in je schema past! Maar dat zal wel als jij aan de +4000kcal moet

/edit joey alweer sneller.. Ha.. Ha.. xD
              "Straight outta gym"

Comment

In de kwark kun je eventueel een zoetstof doen, heel klein beetje honing of kaneel of iets dergelijks.

Ikzelf doe er wel eens kaneel in of een beetje honing. Mits het in je schema past! Maar dat zal wel als jij aan de +4000kcal moet

/edit joey alweer sneller.. Ha.. Ha.. xD
                Honing zit toch ook wel wat suikers in, dan zal ik voor kaneel gaan of whey.

En anders gewoon naar binnen scheppen, je moet er toch iets voor over hebben

Zat toevallig nog in het topic, zag hem gelijk verschijnen. Dacht gelijk maar ff reageren.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Klopt in honing zitten ook suikers, maar als je het bij een theelepel houd maximaal, zullen die 50kcal die het hooguit zullen zijn ook wel meevallen..

Maar inderdaad ik ga zelf ook voor kaneel, schijnt nog gezond te zijn ook!
                  "Straight outta gym"

Comment

Klopt in honing zitten ook suikers, maar als je het bij een theelepel houd maximaal, zullen die 50kcal die het hooguit zullen zijn ook wel meevallen..

Maar inderdaad ik ga zelf ook voor kaneel, schijnt nog gezond te zijn ook!
                    Is het echt verplicht die weight gainer eruit te laten?
                    Hij dient aangezien toch voor meer gewicht te krijgen letterlijk zodus ...
                    Imma Never Back Down !

Comment

Als je het met gewone voeding kan zou ik het zonder die weightgainer doen. Vanaf je zoveel moet eten dat je het echt niet binnenkrijgt kan je hier wel gebruik van maken.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                        Als je het met gewone voeding kan zou ik het zonder die weightgainer doen. Vanaf je zoveel moet eten dat je het echt niet binnenkrijgt kan je hier wel gebruik van maken.
                        Zit hier momenteel ook op, ik ben er net mee bezig
                        dus moet nog gewend raken aan de vele uren dat ik moet eten,
                        later kan ik dit wrs wel eruit doen
                        Imma Never Back Down !

Comment

Zit hier momenteel ook op, ik ben er net mee bezig
                          dus moet nog gewend raken aan de vele uren dat ik moet eten,
                          later kan ik dit wrs wel eruit doen
                          De keuzen blijft aan jezelf, als het zo lukt is het ook goed. Maar het advies luidt, probeer het uit je voeding te halen.

Hou ons op de hoogte, hoe het gaat verlopen.

Succes

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
                            De keuzen blijft aan jezelf, als het zo lukt is het ook goed. Maar het advies luidt, probeer het uit je voeding te halen.

Hou ons op de hoogte, hoe het gaat verlopen.

Succes
                            Doe ik zeker binnen een maandje komen de stats !
                            Imma Never Back Down !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X