Wordt niet zwaarder!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wordt niet zwaarder!

Beste BN'ers,

Sinds 4 weken zit ik in een bulk waarbij ik 500 kcal boven mijn behoefte zit.
    Mijn stats zijn:
    183 CM
    79,6 kg
    10% BF
    Onderhoud 3000 kcal
    Bulk 3500 Kcal
    Verdeling KEV 40/35/25

Ik volg het schema van Falstyr om massa mee te pakken. Hierna zal ik een UB/LB schema gaan volgen.

Het probleem is nu, dat ik constant op het zelfde gewicht zit, moet ik nu nog hoger in mijn kcal gaan zitten of moet ik het zo houden en afwachten.

Het lijkt zelfs wel, dat ik BF kwijt raak.
    Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

die kev is verdeling in percenten? of is dat gram?

Als je op hetzelfde gewicht blijft hangen is een teken dat je behoefte hoger is.
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

ik zou een 300 kcal meer gaan eten, en kijken wat er in de volgende maand gebeurt. succes
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
        die kev is verdeling in percenten? of is dat gram?

Als je op hetzelfde gewicht blijft hangen is een teken dat je behoefte hoger is.
        Dat is het %

Originally posted by dynobet View Post
        ik zou een 300 kcal meer gaan eten, en kijken wat er in de volgende maand gebeurt. succes
        Dus dan zit ik 800 kcal boven mij uitgerekende behoefte. Het kan dus zijn dat mijn basis behoefte groter is dan uitgerekend?

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Geef het nog een paar weken kerel.

Je bent net 4 weken bezig wat verwacht je? dat je al een kilo of 4 an moet komen?
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
            Geef het nog een paar weken kerel.

Je bent net 4 weken bezig wat verwacht je? dat je al een kilo of 4 an moet komen?
            Nee, dat is wat overdreven. Maar van wat ik heb gelezen en gehoord, zul je toch in gewicht aankomen in een bulk. Dit is mijn eerste keer, dus ik vraag advies aan jullie. Het gewicht zit nu al ruim 2 weken rond de 79,6 en soms een uitschieter omhoog en soms naar beneden( 79 & 80 kg).

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
              Nee, dat is wat overdreven. Maar van wat ik heb gelezen en gehoord, zul je toch in gewicht aankomen in een bulk. Dit is mijn eerste keer, dus ik vraag advies aan jullie. Het gewicht zit nu al ruim 2 weken rond de 79,6 en soms een uitschieter omhoog en soms naar beneden( 79 & 80 kg).
              die uitschieters zijn gewoon als je eens naar toilet gaat voor je je weegt of andere keer net wat hebt gedronken of gegeten voor wegen..
              ik ben nu 2 weken echt aan het bulken en heb ongeveer al 3 kg bij
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                die uitschieters zijn gewoon als je eens naar toilet gaat voor je je weegt of andere keer net wat hebt gedronken of gegeten voor wegen..
                Wordt je ook snel vetter? Ik zal nog is hoger gaan zitten in mijn kcal.
                Ik zal is zien wat dat doet. Ik wil ongeveer 0,5 kg per week aankomen. ik doe clean bulken en jij?

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                  nu maak je hem helemaal depressief:P

Comment

Originally posted by ejfaar View Post
                    nu maak je hem helemaal depressief:P
                    Klopt

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
                      Wordt je ook snel vetter? Ik zal nog is hoger gaan zitten in mijn kcal.
                      Ik zal is zien wat dat doet. Ik wil ongeveer 0,5 kg per week aankomen. ik doe clean bulken en jij?
                      wat ik doe gwn ruw bulken, voor vet en spieren. ik ben ecto to the bone.. ik zat/zit op 6-7% bf, wil graag tot 9-10% stijgen. en na die 3kg lijk ik echt niet dikker dus geen zichtbaar vet bij gekregen..

edit: ik kwam nooit iets bij, ik mocht eten wat ik wil, ik kreeg geen grammetje bij.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Probeer 1-2 kilo (als beginnende krachtsporter) per maand te pakken. Als je veel meer aankomt, is dat voornamelijk vet, en dat lijkt me niet het doel.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Probeer 1-2 kilo (als beginnende krachtsporter) per maand te pakken. Als je veel meer aankomt, is dat voornamelijk vet, en dat lijkt me niet het doel.
                          Klopt, dat heb ik liever niet. Ik zal deze week nog afmaken met 3500 kcal, om te kijken of er nog wat veranderd. Mocht dit niet het geval zijn, dan verhoog ik met 200 a 300 kcal. Dan weer 4 weken aankijken. Ik zal jullie op de hoogte houden.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Je zegt zelf 800kcal boven uitgerekende behoefte?
                            Je gaat ervan uit dat de behoefte die je uitrekende juist is? Hier zou ik niet op verder gaan, maar je zult zelf aan de hand van de praktijk aanvoelen als je behoefte hoger/lager ligt. In jouw geval ligt deze hoger dus kun je best wat verhogen in kcals. Kom je na een periode nog niet bij, weer verhogen...

Succes
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Kijk het gewoon even aan zou ik zeggen. Ik kwam eerst ook in 1 maand 2 kilo aan en het gaat nu ook steeds langzamer met 500kcal boven behoefte.. Ik stijg nu volgens mij nog steeds langzaam paar 100gram per week denk ik. Ik doe rustig aan met opbouwen. Misschien zal ik over tijdje even kijken of ik misschien wat zal ophogen of het bij mij zo laat..

Ik zou zeggen kijk het even nog weekje aan en anders hoog je gewoon wat op als vet je niet zo uitmaakt
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X