3L melk per dag, gezond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Roy P View Post
    In de bulk zou het eventueel nog wel kunnen, maar in de cut of onderhoud natuurlijk no way.
    op onderhoud lukt dat mij iig prima

Comment

In de bulk zou het eventueel nog wel kunnen, maar in de cut of onderhoud natuurlijk no way.
      No offence man, maar wat weet je er nou echt van ervarings gezien. Ken genoeg mensen die goed droog staan en gewoon melk drinken in de cut, zou ik het zelf doen als ik zo snel mogelijk zou willen cutten, nee zeker niet. Zou ik het nemen als ik een keer een maaltijd on the run moet nemen en melk in combo met wat anders aan mijn waardes kom, zeker.

Iedere beginner is hier een pr0 blijkbaar en zit nog te ziften over een glas melk in een cut, of zelfs op onderhoud lol

Is niet specifiek op jou gericht hoor roy, vind je prima kerel, maar die hardcore adviezen die hier door beginners gegeven worden is soms beetje irriterend om te lezen.

Tenzij je het had over specifiek 3liter melk drinken in een cut, dan ben ik het volledig met je eens

Nogmaals is geen persoonlijke aanval, moest het gewoon ff kwijt
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

@Yawgmoth: Je begrijpt me verkeerd, ik heb het over 3 liter, niet Ă©Ă©n glas. Ken je iemand die 3 liter melk drinkt in de cut?

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Tenzij je het had over specifiek 3liter melk drinken in een cut, dan ben ik het volledig met je eens
        Mooi dan begrijpen wij elkaar, daar had ik het natuurlijk over. Ik drink ook regelmatig een glas melk in de cut, niks mis mee.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          op onderhoud lukt dat mij iig prima
          3 liter lijkt me in onderhoudsfase overdreven, misschien dat jij het ook niet door had dat ik het niet over Ă©Ă©n glas had maar 3 liter.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

@Yawgmoth: Je begrijpt me verkeerd, ik heb het over 3 liter, niet Ă©Ă©n glas. Ken je iemand die 3 liter melk drinkt in de cut?

Mooi dan begrijpen wij elkaar, daar had ik het natuurlijk over. Ik drink ook regelmatig een glas melk in de cut, niks mis mee.
            Dan heb ik niks gezegd
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

3 liter...3000kcal...
              uhm...nee niet slim tenzij je onderhoud 5000kcal of meer is.
              een halve liter zuivel per dag is meer dan genoeg.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                3 liter...3000kcal...
                uhm...nee niet slim tenzij je onderhoud 5000kcal of meer is.
                een halve liter zuivel per dag is meer dan genoeg.

Denk dat je ergens mee in de war bent kerel, want 3000kcal is ongeveer het dubbele

100ml halfvolle melk = 48kcal, dus 3 liter 1440 :P

Comment

Originally posted by Yushmkay View Post
                  Denk dat je ergens mee in de war bent kerel, want 3000kcal is ongeveer het dubbele

100ml halfvolle melk = 48kcal, dus 3 liter 1440 :P
                  Volle melk is tegen de 2000

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Volle melk is tegen de 2000

Dan nog een eind weg van de 3000kcal

Comment

Originally posted by Yushmkay View Post
                      Dan nog een eind weg van de 3000kcal
                      Dat klopt.

Comment

3liter melk kan als easy kcal, als je super skinny bent, vet% je geen drol interesseert en je snel spier wilt pakken.

Squats 'n milk en GOMAD schijnen effectief te werken voor beginnende ecto's. Ben je endo is dit absoluut niet waar je naar op zoek bent. Moet je maar eens op stronglifts.com zoeken en bij starting strength 1st edition.

Heb je al de beginnersmassa te pakken dan is 3liter melk niet bepaald jou ding. Heb zelf ook de eerste 3 a 4 maanden op 2 liter melk geleefd en zo'n 4500kcal+, gaat prima en is stukken makkelijker en sneller dan een kilo kip per dag eten.
                        Still shrinking.

Comment

Ah bedankt dan past melk perfect in mijn schema als ecto hard gainer..
                          kheb al wel duidelijk gemerkt dat melk geen dorstlesser is. Ik kan het heel makkelijk binne blijve kappe

Misschien kan ik dan toch beter 2L per dag drinken om te voorkomen dat ik lactose intolerant word of hogere kans krijg op osteoporose ofzo

Comment

ben dol op melk, en lurk dan ook een hoop weg op een dag

Comment

3 liter volle melk + 150 gram whey gaat er makkelijk in bij mij en dan nog mijn normale vezelrijke voeding buiten beschouwing gelaten.

Nooit last van darmen, en nooit diaree, wel zachte makkelijk uitpoepbare stront, wat een hele verbetering is ten opzichte toen ik nog geen melk dronk... toen had ik vaak harde stront door de droge voeding en vetarme voeding die ik tot mij nam.

Melk de witte muscle builder!

Comment

Originally posted by SuPraDynN View Post
                                3 liter volle melk + 150 gram whey gaat er makkelijk in bij mij en dan nog mijn normale vezelrijke voeding buiten beschouwing gelaten.

Nooit last van darmen, en nooit diaree, wel zachte makkelijk uitpoepbare stront, wat een hele verbetering is ten opzichte toen ik nog geen melk dronk... toen had ik vaak harde stront door de droge voeding en vetarme voeding die ik tot mij nam.

Melk de witte muscle builder!
                                TS is al dood en begraven. Maar fijn dat je deze prachtige informatie even met ons wilde delen.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X