Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@TS; Mee eens.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Adilos27 View Post
      Dames en heren,

Ik ben sinds een dag hier lid en heb het één en ander gelezen over voeding, anabolen enz. Ik heb zelf jaren lang naturel getraind en ben vervolgens weer jaren lang gestopt. Hierdoor ben ik flink afgevallen en nauwelijks spiermassa over gehouden. Binnenkort zal ik weer fanatiek beginnen met bodybuilding. Voordeel is wel dat ik door jaren lange ervaring en research weet hoe ik snel spiermass kan opbouwen op een natuurlijke wijze. Ik vind en weet zeker dat je met een goede voedingschema, rust en discipline heeeeeeeel veel kunt bereiken zonder dat je aan de anabolen hoeft te gaan. Dit is zonde voor je unieke lichaam die je maar 1 keer verstrekt krijgt....Ik heb een paar jaar terug, woog toen 55 kilo, een serieuze training en voedingschema gemaakt.

Heb hier toen binnen een jaar 12 kilo mee gewonnen. Dat is voor iemand met mij lengte heeeel veel, 1.70 namelijk. Dit zonder anabolen. Voor de mensen die net beginnen en aan de anabolen willen zou ik het volgende willen zeggen:

Blijf er vanaf als je net de hoek om komt kijken. Je lichaam kan veel meer dan je denkt zonder chemisch spul. Eet goed, train hard, wees gedisiplineerd en rust goed.

Voeding zal je brengen waar je wil komen en niet de anabolen. Na een aantal jaar als je tegen je maximum zit kun je je misschien gaan verdiepen.....

Gr.

Adilos27

mooi stukje

Comment

Meneer Marnop,

Ik heb het geprobeerd op de AAS topic te zetten, maar krijg geen toegang. Waarschijnlijk omdat ik nieuw ben. Vandaar dat ik het dus hier doe. Als je verder niets nuttigs te zeggen hebt over dat gene wat ik heb geschreven, reageer dan aub niet. Ja, ik weet is een rare binnenkomer, ja ik weet hoort op een ander forum. Dat is duidelijk.....In plaats mij gelijk af te kraken met: Nou, wilde bijna wat zeggen, maar laat maar of wat dan ook, kun je beter zeggen: Welkom, ik vind dat je ongelijk of gelijk hebt en waarom je dat vind. zo houden we de discussie veel mooier en kunnen we wat van elkaar leren.

Gr.

Adilos27

Comment

ja welkom,
          Je hebt idd gelijk in je stukje, maar ik blijf het een rare opener vinden.
          Ik kraak jou niet af verder, maar de tekst. Ik heb er respect voor dat mensen wat tegen anabolen hebben.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Marnpop,

Dank je voor je berichtje. Dat zag er gelijk een stuk beter uit haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X