Discipline om te eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Discipline om te eten

Nouja, de titel zegt eigenlijk genoeg..

Wat of hoe doen jullie om gedisciplineerd te eten?
    Hebben jullie tips oid om op de vaste tijden de voeding te nuttigen..

Het gaat er puur om de discipline om te eten, de voeding zit goed. Alleen de disciplin werkt niet echt mee!

niet denken gewoon doen jij wilt toch droger of groter worden. niet het eten dus je moet het zelf doen
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

waar zit het probleem precies? komt het door je werk/school/anders?

Ik werk in de betonindustrie en moet veel sjauwen met zware dingen. Ik verbrand genoeg om om de 2/3 uur honger te hebben. Dus vandaar mijn vraag.

Comment

je eten in de blender gooien.
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

't perfecte leven van een ecto. Ik moest juist de discipline opbrengen om níet te eten.
          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

zorgen voor een vaste baan. Zoooo gemakkelijk om dan het ritme vast te houden

Comment

Hmmm... tja die discipline moet je volgens mij gewoon hebben hoor, je gaat ergens gewoon voor, of niet. Zo simpel is het.

Wil je sneller groot worden? eet dan goed, niet zeuren over het lukt me niet.
              En begin ook vooral niet met teveel eten, en zorg dat je eens in de week gewoon een dag hebt dat je vreet wat je wilt, anders ga je het mentaal ook niet helemaal trekken denk ik.

Succes

Comment

Tja wat moet ik hier nou op zeggen. Als je het ervoor over hebt prop je die maaltijden naar binnen, zelf heb ik daar geen problemen mee.

Gewoon een doel stellen en jezelf duidelijk maken dat je dit niet gaat halen wanneer je niet eet wat er op je schema staat.
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

Je moet je doelen gewoon duidelijk voor ogen blijven houden, als je iets echt wil bereiken heb je ook de discipline om te eten. Ieder begin is wat moeilijk, je krijgt toch een regelmatiger eetpatroon wat je waarschijnlijk niet gewend bent. Kwestie van doorzetten, dan kom je er wel.
                  “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Als puur alleen disipline niet meer helpt, kan je jezelf ook belonen met simpele dingen. Dat je leukere dingen (weet ik veel, al is het maar tv kijken) pas mag wanneer je goed gegeten hebt.

En eens goed naar je voeding kijken. Dingen waar je tegenop kijkt om te eten, kan je vast wel vervangen door wat anders met dezelfde voedingswaarden.

Comment

Bedankt jullie allemaal voor de positieve reacties!
                      Het komt vooral doordat ik onregelmatig ben met school en werk..
                      Dus dat ik eigenlijk niet vaste tijden heb.. Maar nu heb ik vakantie en ga ik ook proberen om vaste tijden aan te houden!

En inderdaad dat ik mn doel voor ogen moet blijven houden en dan gaat het wel goed komen hoop ik.
                      Ik zal vandaag nog es mn voeding posten, wat ik grotendeels eet en ga eten..

Comment

Vooral goed plannen. Heb wel vaste tijden maar als ik ergens heen moet plak ik ook weleens 2 maaltijden in 1.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
                          Bedankt jullie allemaal voor de positieve reacties!
                          Het komt vooral doordat ik onregelmatig ben met school en werk..
                          Dus dat ik eigenlijk niet vaste tijden heb.. Maar nu heb ik vakantie en ga ik ook proberen om vaste tijden aan te houden!

En inderdaad dat ik mn doel voor ogen moet blijven houden en dan gaat het wel goed komen hoop ik.
                          Ik zal vandaag nog es mn voeding posten, wat ik grotendeels eet en ga eten..
                          Waarom perse vaste tijden? als jij je behoefte binnenkrijgt dan maakt het toch niet zo veel uit?

Comment

Vaste tijden is wel het meest handig, echter niet nodig.

Hou gewoon om de 3 uur eten aan. Lukt dit niet, 2,5 uur is ook prima. 4 uur ook prima. Zolang je maar niet krijgt 2 uur eten 2 uur eten daarna weer 5 uur niets of iets dergelijks, dat is nou niet echt ideaal.

Btw: Maaltijden verwisselen is nooit een probleem. Doe het zelf ook vaak genoeg, dat ik bv smiddags thuis ben en dus dan al mn avondeten eet zodat ik 's avonds lekker makkelijk klaar ben.

Anyway; over discipline gesproken. Je begint met je doel, daarna went het wel. Het begin zal natuurlijk nooit super strict gaan, maar dat is niet erg. Met de tijd aan zul je steeds stricter kunnen eten zolang je geen terugvallen krijgt.
                            Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X