Snoep!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snoep!!!!!

hoi iedereen, ik ben net 18 en 2 maanden geleden begonnen met trainen (om de dag) en meer op m'n voeding gaan letten en merk al veeeeel vooruitgang. alleen na een beetje rond te neuzen op deze forums vroeg ik me af: eten julie allemaal zo strikt als in die veodingschema's of wordt er ook nog wellis wat chips en snoep ingestopt.. die doe ik namelijk wel en ik kan me niet voorstellen dat dat nou zoveel uitmaakt :P
    grtz
    ~Chase your dreams and Live your fantasies~

Je bent in ieder geval al voor de juiste club, de meesten hier eten natuurlijk ook weleens chips en snoep, maar met mate, echt strikt zijn doorgaans alleen wedstrijd atleten, en iedereen bepaald eigenlijk zelf wat hij wel of niet wil, als hij of zij behoefte heeft aan snoep en chips zal dit weleens gegeten worden ja, het is namelijk niet zo dat je na een beetje chips geen progressie meer boekt.

Comment

heb in het begin heel strikt gegeten. geen gram meer of minder dan wat op het schema stond. Na 2 jaar minder strikt gaan eten. En dat werd steeds minder strikt en meer snoepen en andere dingen. Niet bevorderlijk als je een esthetisch fysiek ambieert. Nu weer door de weeks volgens schema en in het weekend laat ik dan paar maaltijden vervallen en eet macaroni of bapao's of een reep chocola. Snoepen met mate kan. resultaten zijn weer zoals het hoort.

Comment

er zijn genoeg semi gezonde dingen om te snoepen vandaag bijvoorbeeld weer gerookte paling/zalm niet uber verantwoord maar ook zeker niet slecht, chips chocola en dat soort heb ik geen behoefte aan maar ieder mens verschilt natuurlijk.

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
          er zijn genoeg semi gezonde dingen om te snoepen vandaag bijvoorbeeld weer gerookte paling/zalm niet uber verantwoord maar ook zeker niet slecht, chips chocola en dat soort heb ik geen behoefte aan maar ieder mens verschilt natuurlijk.
          Zalm niet verantwoord? verklaar u nader

Comment

@TS: Zie het junk biecht topic.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Tja nooit zondigen kan je geen jaren volhouden,het moet wel leuk blijven he
              Fuck ordinary,be legendary

Comment

behoefte aan snoep heb ik echt nooit gehad.. behoefte aan chips wel.
                1x per week zak chips moet kunnen vind ik.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

nee idd ik heb ook niet egt behoeft aan snoep tis meer als je met vrienden aan et chillen bent en er staan wat dingen. nog een ander vraagje, ik train dus nog niet zo lang had eerst gwoon een laagje vet ik schat rond 15% vet maar nu begin je langzaam contouren van sixpack te zien dus ik zat te denken aan een whey shake?

Comment

Originally posted by ajax4life View Post
                    nee idd ik heb ook niet egt behoeft aan snoep tis meer als je met vrienden aan et chillen bent en er staan wat dingen. nog een ander vraagje, ik train dus nog niet zo lang had eerst gwoon een laagje vet ik schat rond 15% vet maar nu begin je langzaam contouren van sixpack te zien dus ik zat te denken aan een whey shake?
                    Wat is het verband tussen het langzaam beginnen te zien van contouren van een sixpack en een whey shake? Gezien je 'dus' denk jij dat er een verband is begrijp ik, dus ik ben wel benieuwd.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                      Zalm niet verantwoord? verklaar u nader
                      Gerookte zalm....bevat veel zout.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

wat verwacht jij van een whey shake? Is geen wondermiddel die je slank laat lijken ofzo, maar gewoon snelle eiwitten (in de ochtend voorzover dat nut heeft en rondom je training). Maak eerst een voedingsschema en lees eerst de stickies. Als je dan vragen hebt stel je ze.. basisinformatie staat alles in de stickies
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
                          Tja nooit zondigen kan je geen jaren volhouden,het moet wel leuk blijven he
                          heb het anders makkelijk 2 jaar volgehouden. en punani nog veel langer dan dat.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Wat is het verband tussen het langzaam beginnen te zien van contouren van een sixpack en een whey shake? Gezien je 'dus' denk jij dat er een verband is begrijp ik, dus ik ben wel benieuwd.
                            dat m'n vetpercentage naar beneden gaat en ik dat eigenlijk weer iets omhoog wil laten gaan om sneller te groeien maar ik snap al dat ik daar geen whey voor moet nemen maar gwoon zal moeten vreten denk ik :P en whey als handige aanvulling (sorry ben nog een leek he )

Comment

dat m'n vetpercentage naar beneden gaat en ik dat eigenlijk weer iets omhoog wil laten gaan om sneller te groeien maar ik snap al dat ik daar geen whey voor moet nemen maar gwoon zal moeten vreten denk ik :P en whey als handige aanvulling (sorry ben nog een leek he )
                              Het zijn gewoon eiwitten die iets sneller worden opgenomen in het lichaam dan voedsel. Dat is nodig voor het herstel van spieren. Heeft volgens mij niets te maken met afslanken.

Ik vindt whey goed voor in de ochtend en direct na het trainen, vooral na het trainen.
                              Last edited by Tanner; 20-08-2010, 20:45.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X