Snoep!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

over welke chips hebben we het?

gewoon die simpele lays dingen? je kan gelijk hebben, maar volgens mij horen die echt thuis in de catagorie snacks

ze staan zelfs in de snacks-rij van de supermarkt
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
      Ja natuurlijk kan het,maar dan moet je er heel veel voor over hebben.
      Zeker als je naar feesten en dergelijke moet moet je toch wel vindingrijk zijn.
      En als je na een keertje zondigen even wat de cardio optrekt komt het ook wel in orde
      aanstelleritus heet zo iets. je hoeft helemaal niet veel op te geven en ook niet vindingrijk te zijn. je moet gewoon van de troep afblijven.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        Ik denk de meeste mensen 1 dag per week andere dingen eten, maar dan nog steeds in beperkte mate.

Je hebt wel groot geloof in de mensen Adon1s. Als ik zo alle topics en log's hier en daar lees en de pic's zie......, nou,....ik denk er toch iets anders over.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Je hebt wel groot geloof in de mensen Adon1s. Als ik zo alle topics en log's hier en daar lees en de pic's zie......, nou,....ik denk er toch iets anders over.
          de meeste doen het voor de fun en zuipen nog aardig wat in de weekenden en slaan nog wel eens maaltijden over en denken met weightgainers al voldoende te hebben.

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
            over welke chips hebben we het?

gewoon die simpele lays dingen? je kan gelijk hebben, maar volgens mij horen die echt thuis in de catagorie snacks

ze staan zelfs in de snacks-rij van de supermarkt
            Ze staan allemaal in die rij bij de super maar geloof me maar als ex-duyvis snacks operator.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              aanstelleritus heet zo iets. je hoeft helemaal niet veel op te geven en ook niet vindingrijk te zijn. je moet gewoon van de troep afblijven.

zo is het, gewoon van de troep afblijven. en de betere drankjes drinken kan ook.

Comment

Ze staan allemaal in die rij bij de super maar geloof me maar als ex-duyvis snacks operator.
                dus je kan het gewoon eten in je cut?

jammer dat ik ze sowieso nooit eet ;-)

wat ik als kind kut vond aan m'n ma vind ik nu super relaxed. Tot m'n 12e mocht ik niks van cola, limonade siroop, snoepgoed etc etc, alleen als uitzondering

Tegenwoordig lust ik het daarom niet eens haha Mijn favoriete drank is water en koffie, mijn favoriete snacks zijn noten
                ~love what you do, do what you love~

Comment

koffie.. dats pas troep gellukig drink ik da nie
                  ~Chase your dreams and Live your fantasies~

Comment

Originally posted by ajax4life View Post
                    de caffeine der in is anders wel makklijk meegenomen
                    Fuck ordinary,be legendary

Comment

Je zegt soms (vaak) rare dingen man
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

rare dingen? beweer jij dat koffie "niks uitmaakt"of dat het zelfs gezond is?
                        ~Chase your dreams and Live your fantasies~

Comment

koffie zwart is goed.
                          als je er nog suiker en zo in gaat lopen gooien tja... suikers zijn nu gewoon slecht. maar dat maakt de koffie niet slecht.

Comment

edit... zat in het verkeerde scherm
                            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

ik ga ong 2 keer per week stappe dus dan drink ik wel wat, verder gwoon met chillings ook wellis. maar ik denk dat als je gewoon beetje hardloopt en goed traint dat egt wel goed moet komen.

rare jongens die ajaxieden
                              Last edited by ajpimp; 23-08-2010, 10:13.

Comment

Echt snoepen e.d. denk ik dat de meeste dat toch wel beperkt doen. Veel te veel, of veel te weinig eten is vaak een grotere issue en volgens mij ook een structurele fout in de voeding van deze mensen.. Of je moet het doel hebben om zo snel mogelijk zwaar te worden, dan heb ik niets gezegd. Als ik naar mezelf kijk eet ik ook elke dag anders, maar echt cheaten door bijv. een brok chocola te eten doe ik gemiddeld maar 1x per week.
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X