Snoep!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ajpimp View Post
    rare jongens die ajaxieden
    niet elke ajaxied over 1 kam scheren please
    Calisthenics / Street workout

Comment

Morgen kiev!

Comment

Originally posted by Martardt View Post
        Morgen kiev!
        Niets meer ON-TOPIC te melden?
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

In de week snoep ik amper tot niet, maar in het weekend is het dan weer een ander verhaal Ik overdrijf natuurlijk niet, maar dan gaat chips en een biertje wel goed binnen.

Comment

Sinds ik ermee gekapt ben heb ik niet eens behoefte meer aan snoep, heeft gewoon een rare chemische smaak gekregen voor mij... zelfde geld voor dingen als cake/pudding en frisdrank, kan er niet eens van genieten en snap niet dat ik het vroeger zo lekker vond.

Feit dat je aan de schijt gaat van junkvoer staat me ook al beetje tegen al vreet ik op zondag vaak gewoon iets wat complete troep is (en makkelijke cals zijn, zondag is uitslaapdag) turkse pizza dönner met extra vlees en sambal + knoflook alles erop

Maar nou eet ik sowieso al wat dressing bij mijn tonijn, kruiden bij de kip en een lepel mayo bij de 10 plakken kipfilet op mijn 2 sneeen brood om het wat dragelijker te maken, dus geheel clean eten doe ik toch al niet. Maar snoep heb ik echt geen behoefte aan, chocomel of brie/camambert soms wel (als ik maaltijd mis en honger krijg lol, altijd zin in brie/satesaus of andere troep)
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X