Hey, ik heb inmiddels zoveel gelezen op internet dat ik het eg niet meer weet..
19jaar
1m76
67kg
14% bf
Ik ben automonteur dus loop de hele dag heen en weer, fiets naar werk (6km) met mooi weer
Doel: vetvrije spiermassa kweken (full body training)
Ik train thuis nu 6maanden serieus (3x per week), heb genoeg dumbells en krachtstation tot mijn beschikking en hometrainer/crosstrainer.
Eet als volgt:
- Sochtends 08:30 1boterham
- Sochtends 09:45 1Krentenbol
- Smiddags 12:15 4 boterhammen
- Smiddags 14:45 1 koekje
- Smiddags 17:00 banaan of appel
- Savonds eet ik wat de pot schaft en rond een uur of 8 nog een koekje ofzoiets..
Ik wil dus wat vet verliezen en wat spiermassa opbouwen, is het verstandig om supplementen te gaan gebruiken of mijn voeding aan passen? het laatste is wat lastig voor mij.
Ik hoop dat jullie mij wat adviezen gunnen want ik weet niet waar ik moet beginnen!
Mvg,
19jaar
1m76
67kg
14% bf
Ik ben automonteur dus loop de hele dag heen en weer, fiets naar werk (6km) met mooi weer
Doel: vetvrije spiermassa kweken (full body training)
Ik train thuis nu 6maanden serieus (3x per week), heb genoeg dumbells en krachtstation tot mijn beschikking en hometrainer/crosstrainer.
Eet als volgt:
- Sochtends 08:30 1boterham
- Sochtends 09:45 1Krentenbol
- Smiddags 12:15 4 boterhammen
- Smiddags 14:45 1 koekje
- Smiddags 17:00 banaan of appel
- Savonds eet ik wat de pot schaft en rond een uur of 8 nog een koekje ofzoiets..
Ik wil dus wat vet verliezen en wat spiermassa opbouwen, is het verstandig om supplementen te gaan gebruiken of mijn voeding aan passen? het laatste is wat lastig voor mij.
Ik hoop dat jullie mij wat adviezen gunnen want ik weet niet waar ik moet beginnen!
Mvg,
Comment