Een heel kort simpel vraagje.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een heel kort simpel vraagje.

Ik heb nu een goed voedingsschema en een goed trainingsschema, maar mijn vraag is,

Als deze twee geod zijn en ik wil heeel graag aankomen, maar ik wil niet dat ik alleen op mijn bovenkant dik word. Ik wil ook wat aanvullen bij mijn benen.

En heb ook een beetje een klein rond hoofd word die ook wat voller? groter?

heel stom vraagje maar toch bedankt mensen

Zwaar en intensief trainen, zodat die extra voedingsstofjes die je eet ook naar de goede plekken gaan. Dan komt alles goed.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
      Zwaar en intensief trainen, zodat die extra voedingsstofjes die je eet ook naar de goede plekken gaan. Dan komt alles goed.
      wat bedoel je met zwaar en intensief trainen?

Comment

Stampen met flinke gewichten. Die je maar net kan hebben en daarmee je setjes draaien, zwaar en intensief.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Trainen zodat de brinta die je 4 uur geleden gegeten hebt onder het squatten eruit komt door je oren. Squatten tot je striemen van je knieholtes tot je oksels hebt. Benchpressen zo zwaar dat je ribben kraken als je de barbel unracked. Barbells sjouwen totdat je eelt knobbels op je handen hebt zo groot als verkeersdrempels. Deadliften totdat je armen gewoon langer worden. Zoiets.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X