Whey en Weight Gainer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey en Weight Gainer.

Best BN'ers.

Oke, de zomer is gedaan even weer back to reality.
    Meteen een paar vragen om mee te beginnen.
    Mijn plan:
    Naast mijn normale voeding, 4 maal eten (s'morgens, smiddags, s'avonds en voor het slapen gaan).

Stat's:
    1.85
    80 kg.
    20 jaar.( 2 sept.)

Doel:
    5 KG. aankomen voor 31 DEC. 2010.

Ik heb normaal altijd gebruik gemaakt van de 'gold standard 100% whey' na het fitness. Nu is mijn pot op en wil ik iets nieuws gaan proberen, nl het volgende.

toevoeging om normaal eetpatroon:
    S'morgens brinta pap met Whey, s'middags weight gainer(na het middag maal), s'avonds na fitness whey shake, voor het slapen weightgainer of whey met kwark.

Optie 1.
    Hou het zo, de whey en weight gainer zijn goede aanvulling op je bouwstenen, eiwitten ( ook voor het s'nachts/ syntha-6 als langzame eiwitten zijn niet nodig!)

Optie 2.
    Vervang de weight gainer voor Syntha-6 en gebruik deze voor het slapen gaan.

Optie 3.
    Syntha-6 als algemene eiwitsup. gebruiken en dit aanvullen met weightgainer.

Optie 4.
    Jullie idee hierover?

Met sportieve groet,

Joey K.

Je neemt te weinig in om 5kg voor je deadline te halen, je moet echt meer gaan eten zoals:

voor de eiwitten, kip, eieren & bonen
    voor je testosteron omhoog te werken heb je vetten nodig zoals: vis & nootjes.
    hier moet zeker nog een berg van bijkomen wil je het gaan halen, je kan het ook als tussendoortjes in je pauze bijv. 3eieren en wat nootjes. maar je moet echt meer gaan eten.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Off topic. @ijsblock ben jij dat trouwens op die foto? want die heb je al een tijd ben benieuwd hoe je gevorderd bent

On topic: ik snap er niks van :$

Comment

Morgen 20 jaar? een gelukkige verjaardag voor morgen dan
        Hij bedoeld dat je meer zult eten dan wat je aangeeft want anders zul je geen 5kg aankomen voor 31 dec.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Hmm het is alweer 2 september, proficiat.

Geniet van je verjaardag, morgen een fatsoenlijk voedingsschema opstellen (eerst goed voedingsschema, daarna supplementen). Geen weightgainertroep nodig (tenzij je 5000+kcal dagelijks moet binnenkrijgen, dan kan ik het wel begrijpen, maar dat zal niet het geval zijn).
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Bedankt voor felicitatie!
            Waarschijnlijk heb ik die weightgainer wel nodig, want ik zal zeker weten boven de 5000kcal verbruik komen.

3 x 90 min. voetbal.(2 x training 1 x wedstrijd)
            3 x 60-90 min fitness.
            1 x 60 min aquafitness(instructeur)
            3 dagen lesgeven a 4 uur per dag.
            2 dagen les krijgen a 2 uur sport per dag.

Comment

Neem geen gewone gainer, neem er eentje zoals leangainer2, daar zit ook de lekkere mix in met caseïne net als in syntha 6.
              Dan zou je syntha 6 kunnen nemen en de leangainer2.
              Leangainer wordt je niet vet van, lekker droge massa aanzetten.

Verder lekker hoog in je vetten gaan zitten, de goede vetten en oliën dan.
              Met jouw dagelijkse activiteiten mag je wel beginnen met 1,5 gr vet per kg bw. Dus hele eieren, vette vis enz.
              De rest, Eiwitten en KH verdeel je in jouw geval ongeveer 50/50.
              Als je brood eet, neem dan ook wat brood met appel en ruim kaneel er op. Je hebt kaneel nodig om de insuline gevoeligheid te vergroten. Of natuurlijk gewoon alleen appel met kaneel.
              Ananas eten voor betere eiwitsplitsing, alhoewel de syntha6 en de leangainer ook al de juiste ingrediënten daarvoor hebben. Maar elk beetje helpt extra.

hoop je hiermee wat verder te hebben geholpen,
              succes.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X