Best BN'ers.
Oke, de zomer is gedaan even weer back to reality.
Meteen een paar vragen om mee te beginnen.
Mijn plan:
Naast mijn normale voeding, 4 maal eten (s'morgens, smiddags, s'avonds en voor het slapen gaan).
Stat's:
1.85
80 kg.
20 jaar.( 2 sept.)
Doel:
5 KG. aankomen voor 31 DEC. 2010.
Ik heb normaal altijd gebruik gemaakt van de 'gold standard 100% whey' na het fitness. Nu is mijn pot op en wil ik iets nieuws gaan proberen, nl het volgende.
toevoeging om normaal eetpatroon:
S'morgens brinta pap met Whey, s'middags weight gainer(na het middag maal), s'avonds na fitness whey shake, voor het slapen weightgainer of whey met kwark.
Optie 1.
Hou het zo, de whey en weight gainer zijn goede aanvulling op je bouwstenen, eiwitten ( ook voor het s'nachts/ syntha-6 als langzame eiwitten zijn niet nodig!)
Optie 2.
Vervang de weight gainer voor Syntha-6 en gebruik deze voor het slapen gaan.
Optie 3.
Syntha-6 als algemene eiwitsup. gebruiken en dit aanvullen met weightgainer.
Optie 4.
Jullie idee hierover?
Met sportieve groet,
Joey K.
Oke, de zomer is gedaan even weer back to reality.
Meteen een paar vragen om mee te beginnen.
Mijn plan:
Naast mijn normale voeding, 4 maal eten (s'morgens, smiddags, s'avonds en voor het slapen gaan).
Stat's:
1.85
80 kg.
20 jaar.( 2 sept.)
Doel:
5 KG. aankomen voor 31 DEC. 2010.
Ik heb normaal altijd gebruik gemaakt van de 'gold standard 100% whey' na het fitness. Nu is mijn pot op en wil ik iets nieuws gaan proberen, nl het volgende.
toevoeging om normaal eetpatroon:
S'morgens brinta pap met Whey, s'middags weight gainer(na het middag maal), s'avonds na fitness whey shake, voor het slapen weightgainer of whey met kwark.
Optie 1.
Hou het zo, de whey en weight gainer zijn goede aanvulling op je bouwstenen, eiwitten ( ook voor het s'nachts/ syntha-6 als langzame eiwitten zijn niet nodig!)
Optie 2.
Vervang de weight gainer voor Syntha-6 en gebruik deze voor het slapen gaan.
Optie 3.
Syntha-6 als algemene eiwitsup. gebruiken en dit aanvullen met weightgainer.
Optie 4.
Jullie idee hierover?
Met sportieve groet,
Joey K.
Comment