melk light

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• melk light

Bestaat dit eigenlijk? zoja waar is dit te verkrijgen. en zonee waarom word dat niet geproduceerd.

zou ideaal zijn toch? melk zonder suikers.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Als het überhaupt al mogelijk is dan zullen waarschijnlijk de suikers vervangen worden door zoetstoffen als aspartaam. En of je daar nou blij van wordt.

Maar goed waarom zou je het überhaupt willen ?

Comment

Light melk zou overbodig zijn.
      Je hebt al keuze genoeg, mager,halfvol,vol
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Mensen zijn bang voor vetten, niet voor suikers. Commercieel gezien zou het dan aantrekkelijker zijn om daarop te bezuinigen.

Je hebt wel lactosevrije melk, oa van Immergut of MinusL.
        Maar als ik die voedingswaarden zo opzoek, heb je daar helemaal niets aan.

MinusL volle melk:
        Lactosevrije* houdbare volle melk verhit bij ultra hoge temperaturen en gehomogeniseerd.
        Voedingswaarden per 100 ml:
        energie: 282 kJ/67 kcal
        eiwitten: 3,4 g
        koolhydraten: 4,8 g
        waarvan suikers: 4,8 g
        vetten: 3,8 g
        waarvan verzadigd: 2,5 g
        voedingsvezels: 0,0 g
        natrium: 0,05 g
        calcium: 120 mg
        = 15% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid

* Percentage lactose minder dan 0,1 gram per 100 gram.
        Niet geschikt voor een dieet vrij van galactose.
        De MinusL volle melk is vrij van gluten.

Waarom eigenlijk melk zonder suikers? Er zijn toch genoeg andere eiwit-rijke producten?

Comment

in china hebben ze water light.

Comment

ik zat het me ineens zo te bedenken.

melk zijn wel easy cals voor mij namelijk, dan zou het ook gunstiger geweest zijn in de cut.
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Als je veel melk drinkt krijg je ook veel vet is het dan goed om bv 0,75 liter halfvol en 0,25liter 0% vet te drinken:? om toch wat lager in vet te blijven omdat ik daar al hoog in zit? of is 0% vet no go?

Comment

de suiker in melk is natuurlijke suiker het is een hele andere suiker soort als wat b.v in snoep zit en even voor de duidelijkheid b.v cola light zit geen suiker maar wel aspertaam dat is een zoetstof dus je lichaam proeft zoet je alvlees klier gaat insoine aan te maaken om de suiker soort van door je lichaam te vervoeren maar er komt geen suiker en omdat de insoline gebruikt moet worden g je trek krijgen en dus meer eeten

mvg dave

Comment

je gaat helemaal niet meer trek krijgen van een beetje cola light of zoetstofjes door de koffie

Comment

los ervan of je wel of niet meer trek gaat krijgen van zoetstoffen. wij zijn bezig met bodybuilding, en houden ons aan een voedingsschema. we zullen dus zelfs als je van zoetstoffen extra trek krijgt, niet meer of minder eten.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Drink gewoon magere melk, ik neem meestal die van campina 0% vet, bevat ook minder lactose.
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                        Drink gewoon magere melk, ik neem meestal die van campina 0% vet, bevat ook minder lactose.
                        Is die goed? want ik dronk die eerst ook zit volgens mij wel aardig wat koolhydraten in + minder eiwit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X