diaree/buikpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• diaree/buikpijn

heey,

weet niet of dit een dit de juiste sectie is. Maar sinds ik ben begonnen met mijn bulk heb ik steeds meer last vaan diarree en buikpijn. Ik ga ook steeds meer naar de wc, zon 3/4 x op een dag. In de bijlage kan je zien wat ik eet, mischien is het door een bepaald product. En het lijkt ook wel of het mijn bulk bellemert, als of alles eruit vliegt wat ik eet :S

Graag hulp
    Attached Files

van vezels ga je nu eenmaal veel schijten. diarree probleem moet je waarschijnlijk in het tekort van inname bepaalde vitamines zoeken.

Comment

ha volgens mij zo dat best wel is kunnen, even een multivitamin kopen morgen. Nog 1 vraag; is de multivitamine a-z van de kruidvat ok? En ik krijg puistjes van multi vit sups, weten jullie mischien welk vitamin hiervoor zorgt?

Comment

nee. merken zoals kruidvat, drogist e.d. zijn brak en te chemisch.

een vitamine b-complex bestaat uit meerdere B vitaminen die allen handig zijn. en vitamine c in kleinere dosering.

Comment

welke dan? die van centrum ofso toch. Maar die is volgens mij erg prijzig. Dus het moeten vooral B-vitamines zijn?

Comment

Helaas na het nemen van me vitaminetjes blijft het doorgaan,

Kan het mischien liggen aan dat ik in de ochtend brinta met melk en ''whey'' koud neem, dat dat ervoor zorgt. Of de kwark in de avond? Het is nu echt diarree gewoon en het is geen lekker gevoel. Zeker na een dikke maaltijd voel ik me maag borrelen en daarna uitpoepen en dan lijkt het of ik niks gegete heb. En mijn moeder beweert dan ook nog is dat als het zo doorgaat ik afval ipv aankom.

Comment

laat de zuivel weg uit je schema en kijk het ff aan, mocht de diaree afnemen bouw dan langzaam je zuivel op tot je grens bereikt is.
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

een vitamine b-complex bestaat uit meerdere B vitaminen die allen handig zijn. en vitamine c in kleinere dosering.
                ik neem al jaar van hema vitamine en visolie. niet goed dus?

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                  Ik ook xD nooit last van gehaad

Ik denk dat de diaree komt gewoon van het bulken te veel eten.
                  Omdat de maag niet genoeg tijd krijgt om te verteren door het overtollige voedsel.
                  Want ik ben nu aan het cutten een ik eet veel minder dan waanner ik bulk geen last van diaree weer normaal lekker schijten xD
                  Last edited by IronWilly; 27-10-2010, 13:56.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                    Vraag hem liever zijn uitspraak te onderbouwen. Het is namelijk makkelijk om zomaar te zeggen dat iets te chemisch is of zo.

Comment

zuivel weg:O, belangrijkste eiwitbron. Zou toch raar zijn als ik daarvan diarree krijg. Het is vooral als ik wakker ben, moet ik alles eruit poepen. K zal nog even een vitamientje aangschaffen, weet niet meer precies welke het was dat zorgde voor anti-diaree.

Hema vitamine kan iemand mij de prijs vertellen?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        zuivel weg:O, belangrijkste eiwitbron. Zou toch raar zijn als ik daarvan diarree krijg. Het is vooral als ik wakker ben, moet ik alles eruit poepen. K zal nog even een vitamientje aangschaffen, weet niet meer precies welke het was dat zorgde voor anti-diaree.

Hema vitamine kan iemand mij de prijs vertellen?

Is niet belangrijkste eiwitbron, zijn zat andere......je kan namelijk een zuivel intollerantie hebben, je kan misschien wel zuivel hebben maar niet teveel, mijn vrouw had namelijk precies hetzelfde, melk in de ochtend-kwark in de avond, dat kon ze nog hebben maar zodra ze yoghurt in de middag erbij nam zat ze aan de diarree.
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Ik kan me herinneren heel lang geleden ook zoiets gelezen te hebben. Kan het artikel helaas nergens meer vinden. Heb je toevallig een linkje bij de hand?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Ik kan me herinneren heel lang geleden ook zoiets gelezen te hebben. Kan het artikel helaas nergens meer vinden. Heb je toevallig een linkje bij de hand?
                            Heb het van me stiefma geleerd. 1 van haar vele aanvullende opleidingen is ortho-moleculaire voeding of zoiets. Die zei dus dat bepaalde bedrijven hun producten op zeer goedkope onhygiënische wijze maken waardoor er veel chemische troep achterblijft van de productie. En dat komt dan in de producten op den duur wegens gebrek aan schoonmaken van de apparatuur. En dit belast je nieren en andere shit te veel.

Comment

Heb het nu ook, gellukig zit ik net thuis (avond dienst).
                              Zal het hele verhaal uitleggen, ik loop stage als beveiliger dus wij het pand afgesloten dee-brieving gehouden plots voel ik een lichte kramp in mijn buik, niks ernstig dacht ik toen.
                              Toen liep ik naar de tram en toen voelde ik echt hevig geschut, ik vloeke daar bij die tram halte dat de tram moest komen (godgloeiendebloedkankerding)
                              Hehe eindelijk kwam tram, ik nog steeds scheldend de tram in.
                              Gellukig was er een paar haltes verder een snackbar dus ik de tram uit billen knijpend, loop de tent in met een verzuurd gezocht en zeg: wc?
                              De man zeg: omlopen
                              Nou ik omlopen dus en lekkah gekakt.
                              Nou dus ik weer terug lopen naar de tram en heb de tram genomen.
                              Toen uitgestapt om over te stappen en jah hoor het zal weer eens niet zo zijn ik krijg weer hevige krampen en dat teringthievuscholerakankerding kwam pas over 8 minuten.
                              Nou ik billen knijpend de tram in paar haltes moest ik eruit.
                              Nou ben eruit gegaan en ben een stukje naar huis gaan lopen, stond voor mijn deur en bel aan en op het moment dat ik belde ja hoor je raad het al, flats heel mijn tering broek onder, en bedankt he!
                              witte armani boxer naar de kloote.

Gvd
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X