Ik eet nauwelijks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Um,
    Opzich wil ik best breder worden en buikspieren kweken meer me benen maken me echt niks uit :P
    Ik denk dat het nu eerst slim is om een fatsoenlijke eetpatroon te krijgen en gewoon dagelijks te trainen, als ik eenmaal normaal eet ga ik misschien wel naar de sportschool. Jailbait neuken was nooit een probleem maar een sixpack doet het wel goed (:

Ik ben ook van plan om gewichten te gaan kopen, weet iemand een goed startgewicht?
    En ik heb ook een soort van stretch band gevonden waarmee je kan trainen, is het handig om die te gebruiken?

Comment

Een eigen homegym is harstikke duur en sonde van je geld. Tenzij je van plan bent en zeker bent dat je de komende 15 jaar blijft gebruik maken van je spulletjes.. ga anders gewoon naar sportschool.

Benen niet belangrijk? Hoezo niet? En trouwens, als je je benen traint, groeit je sixpack ook harder.

Jailbait neuken was een grap.. maar ik ben blij voor je dat je jailbait neukt, nu het nog kan :P.

Comment

Ben echt beniewd wat er verstaan wordt onder jailbait neuken door hem.. Als jezelf 52kg weegt bij 16 lentes.

Inderdaad eerst je voedingsschema opstellen en daarna wordt het toch echt naar de sportschool waarschijnlijk. Een homegym is bijna niet te betalen als 16-18 jarige zonder baan..

Wat benen trainen betreft.. Als je die niet traint ben je best dom als je streeft naar een beter fysiek.. Je benen zijn namelijk de andere helft van je lichaam.. Half trainen = Half groeien = Halve man punt..
        Last edited by Iron Mind; 02-11-2010, 13:45.
        "Straight outta gym"

Comment

Je moet gwn veel meer eten....ik eet een heel brood per dag

Comment

Hahaha, het valt me op dat bodybuilders denken dat alleen zij chicks kunnen krijgen, maar een meisje van mijn leeftijd naar bed krijgen is echt niet moeilijk hoor, lang leve de breezer generatie

Maar aangezien ik moeite heb met een paar normale puss ups vind ik het nu nog te beschamend om daar de sportschool te gaan

Maar is het niet de moeite waard om voor 20 euro twee van die 5 kilo gewichtjes te kopen?

Ik heb trouwens vandaag:

1 tosti ( bruin brood )
            omelet van 2 eitjes
            Kit kat
            Mars

gegeten, voor mij echt een foaking huge ass maaltijd, maar ga nu snel nog ff 2 tosti's maken (:

Comment

probeer dingen als kitkat's en marsen te laten liggen.
              Gewoon echt eten eten.
              Er zit heel veel suiker in. Dus wel energie maar geen bouwstoffen.
              Door ze niet te eten zul je dus ook meer trek krijgen in fatsoenlijk eten.
              Fear is the mind killer

Comment

Haha dat denken wij niet.. je zit hier pas op het forum... en dit forum heeft een geschiedenis qua jailbait :P daarom.

Ik was daar eerst ook bang voor.. maar niemand boeit het hoeveel een ander kan tillen. Vooral van jongens zoals jouw en mij.. ze weten dat we jong zijn en nog beginners. Ik ben trouwens pas 17 jaar dus ik herken het heel erg. Maar die angst ben je na maandje weer kwijt.. komt goed.

Het kan wel.. maar wat moet je met 5 kilo? Je kan er niks mee.. met 5 kilo kan je je borst niet trainen.. je rug niet.. je benen niet.. je schouders heel lichtjes en miss tricep en bicep klein beetje.. maar groeien zullen ze niet door de 5 kilo. Met die 20 euro kan je miss maandje/halve maand naar sportschool en bereik je veel meer mee dan zo een gewichtje van 5 kilo.

Geloof me nou maar...

Comment

Originally posted by Fabeltjes View Post
                  Hahaha, het valt me op dat bodybuilders denken dat alleen zij chicks kunnen krijgen, maar een meisje van mijn leeftijd naar bed krijgen is echt niet moeilijk hoor, lang leve de breezer generatie

Maar aangezien ik moeite heb met een paar normale puss ups vind ik het nu nog te beschamend om daar de sportschool te gaan
                  Haha ik ben geen bodybuilder hoor, maar ik zou niet met een meisje naar bed hoeven als deze stomdronken is, maar goed dat terzijde..

Wat betreft het schamen voor het trainen, who cares gewoon trainen. Als je hard traint is er niets aan de hand. Inderdaad ik ben nu ongeveer 6 maanden bezig. De paar krachtpatsers/bodybuilders die bij mijn healthcenter lopen zijn wel aardig. Het boeit ze niet als ze je uitleggen hoeveel gewicht jij pakt. Zij zien dat je wilt groeien en je best doet ervoor en daarom willen zij helpen. Niet omdat je beresterk bent, maar omdat je doorzettingsvermogen toont.

Dus ga lekker trainen en raak verslaafd aan werken aan je lichaam

Wat betreft je eten. Kit kat en mars zijn nutteloos, beter eet je nog wat extra volkorenbrood met ei/kipfilet. Of drink een halve liter melk met havermout..
                  Last edited by Iron Mind; 02-11-2010, 13:55.
                  "Straight outta gym"

Comment

Hahaha ok,
                    ik had juist de mars en shit gekocht voor de calorieen :P
                    Ik begrijp dat de sportschool beter is maar het is voor mij nogsteeds een stap te ver, eerst nog maar ff trainen in the privacy of my own home

Comment

Moet je zelf weten pik.. maar kom niet hier zeuren als je niet groeit..

Comment

en ik kom er net achter dat de fitness school vlakbij me huis alleen voor 18 plus is xd

Comment

en ik kom er net achter dat de fitness school vlakbij me huis alleen voor 18 plus is xd
                          Geloof ik niet.

Comment

En toch heeft dit topic een hoog troll-gehalte..
                            19j - 1.96m - 105kg
                            Train harder, grow faster

Comment

Hahaha ok,
                              ik had juist de mars en shit gekocht voor de calorieen :P
                              Ik begrijp dat de sportschool beter is maar het is voor mij nogsteeds een stap te ver, eerst nog maar ff trainen in the privacy of my own home
                              oke als je het dus zo wilt doen komen hier wat tips maar je moet er toch echt aan geloven om naar de sportschool te gaan.

aantal oefeningen die je thuis kan doen:
                              opdrukken haal je de 15 pak je schooltas en vul die met boeken en doe die op je rug, heb zelf een broertje van net 16 dus weet dat hij heel veel boeken heeft dus zo kan je wel eventjes doorgaan.

dan optrekken, bij ons kan je dat in de boom in de tuin maar kan ook aan de trap, of speeltuintje om de hoek.

als je deze oefeningen niet kent die hier volgen youtube dan maar
                              dippen = triceps
                              handstand tegen de muur en dan opdruk beweging maken naar beneden dus met je hoofd naar de grond.
                              squaten met tas op je rug en/of in je handen
                              lunges zelfde als squat
                              rollouts met een voetbal ofzo iets wat rolt xD
                              en met heel veel moeite kan je nog back extensions ergens doen heb ze wel eens met een kussen in een klimrek gedaan (kussen op je bovenbenen anders deed het te veel pijn)

breezer generatie ROCKS! mooi tijd al zal ik niet naar bed gaan met een chik die dronken is
                              Calisthenics / Street workout

Comment

@ijsblok
                                Hoezo niet? Niks is toch leuker dan een chick die normaal gesproken niet met je naar bed wilt, maar nu wel mee gaat door de alcohol.. dag erna uitlachen natuurlijk .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X