Ramadan ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Sinds wanneer is het alweer Ramadan............
    optie 1: hij is een faler. Kan alleen Ramadan tijdens de wintertijd, omdat de zon dan minder lang schijnt.

optie 2: hij gaat voor 2de keer suikerfeest.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Sinds wanneer is het alweer Ramadan............
      Sinds er af en toe een kloontje komt zeuren. Het is leuk als mensen reageren op niks.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Check zijn andere berichten eens. Deze vent is gewoon aartslui en de moeite die in hem wordt gestoken is onevenredig met de inzet die hij zelf levert.

PS: Ramadan is al voorbij. Misschien dat je dit goed kunt maken door volgend jaar in juni/juli te gaan IF'en tussen zonsondergang en zonsopkomst.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Dit mannetje heeft volgens mij enorm veel lol achter zijn pc en eigenlijk moet hij maar in zijn eigen rijst gaarkoken, denk ik............
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Voor julie gaan denken dat ik me ramadan niet heb gedaan ofso ik heb alle dagen gefast maar ik doe 10dagen extra dat is van 6november tot 16november dat is een bepaald tijd dat als je ramadan doet nog beter voor je is

Comment

en ik ben niet lui ? ik snap gewoon die topics niet

Comment

nee je bent gewoon te lui om te lezen wat er staat tot je het wel snapt. Iedereen kan het dus waarom jij niet?

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                  en ik ben niet lui ? ik snap gewoon die topics niet
                  Hier een link die je veel zal helpen.. gaat naar topic van GI (hoe is het met je btw GI en de rest )
                  Let me google that for you

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                    Hier een link die je veel zal helpen.. gaat naar topic van GI (hoe is het met je btw GI en de rest )
                    Let me google that for you

sakkie jij hier
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by piet friet View Post
                      ik weet niet welke ramadan jij volgt, maar dit is volgens mij de officiele dd:

Datum Ramadan:
                      11 augustus t/m 10 september 2010
                      karwan zou eens wat duidelijker moeten zijn
                      wat ramadan betreft,idd piet ramadan was dit jaar op die datum dat je hebt geplaatst augustus dus

(deze is geen plicht)die dag dat ie bedoeld is niet ramadan ,maar gewoon in het geloof aangeraden om te vasten omdat het bijna slachtfeest is,16november
                      ramadan is een naam van een islamitische maand zoals , januari,februari,maart enz....
                      het is niet ik doe ramadan zoals de meeste zeggen maar het is ,ik vast in de maand ramadan,anders zal het klinken zoals ik doe september of ik doe december

Comment

Het is gewoon allemaal onzin, ga gewoon normaal eten, dan hoef je ook je lichaam niet elk jaar te reinigen door te vasten.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@marnop

Jij vindt het onzin, het gaat veel verder dan alleen reinigen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            @marnop

Jij vindt het onzin, het gaat veel verder dan alleen reinigen.
                            Ik vind het ook onzin. Het hele jaar door zie je die gasten in disco's/kroegen zuipen er roken en eens per jaar moeten ze van hun geloof doen wat de regels zeggen?

Laat me niet lachen!

Hetzelfde geld voor mensen die alleen maar met kerst naar de kerk gaan. Hypocriete bedoeling!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                              Ik vind het ook onzin. Het hele jaar door zie je die gasten in disco's/kroegen zuipen er roken en eens per jaar moeten ze van hun geloof doen wat de regels zeggen?

Laat me niet lachen!

Hetzelfde geld voor mensen die alleen maar met kerst naar de kerk gaan. Hypocriete bedoeling!
                              in de islam zijn ze ook degelijk hypocrieten genoemd,spijtig dat de meesten denken dat ramadan enkel niet eten,niet drinken en geen sex hebben is

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post

Laat me niet lachen!

Daarop hoeft niet meteen heel het geloof op worden beoordeeld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X