Ramadan ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yazein View Post
    De moslim moet in deze periode zoveel mogelijk van de Koran uit het hoofd leren, zoniet zoveel mogelijk lezen. Het vasten zal de gelovige deze opdracht helpen uitvoeren. Het einddoel is dat de moslim meer inhoud geeft aan zijn onderwerping aan God (islam betekent o.a. onderwerping aan God), dat wil zeggen: leven conform de gedrags- en leefregels en voorschriften die God heeft bepaald.

Dat is een mooi streven.
    Hoeveel moslims zullen dit daadwerkelijk doen?
    Niet lullig bedoeld, maar de moslims die ik ken, klagen alleen maar tijdens de Ramadan dat ze niet mogen eten en hebben het de hele dag over het eten van die avond, bij wie ze gaan eten en wat ze allemaal gaan nemen.
    Dat vind ik sowieso vaak de ellende van een geloof, welke naam het ook heeft.
    Het is allemaal vast prachtig bedoeld, maar de echte invulling ervan is ver te zoeken.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

LEKKER BOEIEND MENSEN!! Woowwww, Beaudien voelt zich weer lekker in dit topic want ze kan weer zeiken over moslims.

Die gozer vraagt gewoon hoe het dit het beste kan aanpakken en niet waarom jullie het bullshit vinden..

Comment

Originally posted by gameface View Post
        LWoowwww, Beaudien voelt zich weer lekker in dit topic want ze kan weer zeiken over moslims.

.

Man, doe toch normaal.

Goed lezen valt niet mee natuurlijk:

Het is allemaal vast prachtig bedoeld, maar de echte invulling ervan is ver te zoeken.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Man, doe toch normaal.

Dat is het enige moment waar je he niet specifiek over islam hebt..

Help die gast gewoon of ga lekker in het Wilders topic janken over islam.. kunnen jullie het lekker met zn alle met elkaar eens zijn.

Comment

Man, doe toch normaal.

jij zeikt wel vaker over moslims dus geef gameface gelijk, ook al in dat ene topic waar je ging zeuren maar niets ging onderbouwen, weet alleen niet meer welke topic dat was.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ja, dat weet ik nog wel. Dat was een van de eerste topics waarin ik hier (net nieuw) ging meepraten (ging over moslims meisje die wel of niet alleen mochten wonen) en iedereen sprong keihard op mijn nek.
              En dat doen velen hier nu nog steeds.
              Vervelend natuurlijk dat ik hier nog steeds kom, maar ik heb het hier toch zooooo naar mijn zin!!
              Ik ga GF toch ook niet steeds zijn oudere topics voor zijn voeten gooien of jou je flauwe opmerkingen.
              Beetje kinderachtig maar goed, het zal me niet weerhouden om gewoon mee te posten en mijn mening te zeggen en als jou en anderen dat stoort, is dat heel naar. Voor jullie.

Comment

Ik vind het totaal niet erg dat je je mening post hoor.. maar verziek iemands topic daar niet mee.. hij vraagt gewoon hoe het dit het beste kan aanpakken en hij vroeg niet naar je mening over islam. In het Wilders topic kan je het over Islam hebben.. Dat is mijn punt.

En ik wil je echt niet weg hebben hoor.. ik heb nooit iets in die richting gezegd dus ik weet niet hoe je dat in je hoofd haalt.
                Bij Beeps heb ik dat gezegd ja.. bij jouw niet.

Comment

Ja, dat weet ik nog wel. Dat was een van de eerste topics waarin ik hier (net nieuw) ging meepraten (ging over moslims meisje die wel of niet alleen mochten wonen) en iedereen sprong keihard op mijn nek.
                  En dat doen velen hier nu nog steeds.
                  Vervelend natuurlijk dat ik hier nog steeds kom, maar ik heb het hier toch zooooo naar mijn zin!!
                  Ik ga GF toch ook niet steeds zijn oudere topics voor zijn voeten gooien of jou je flauwe opmerkingen.
                  Beetje kinderachtig maar goed, het zal me niet weerhouden om gewoon mee te posten en mijn mening te zeggen en als jou en anderen dat stoort, is dat heel naar. Voor jullie.
                  ik zal je er ook niet van weerhouden om te posten hoor, dit is uiteindelijk een forum waar het de bedoeling is dat je post. Maar jouw lading negatieve posts m.b.t. de islam vallen gewoon op bij mij en dan ook bij gameface. Beetje toevallig vind je niet?
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik kan daar niet echt mee zitten. Ik heb inderdaad niet zoveel met de Islam. Maar ik kan ook heus de haken en ogen van andere geloven wel zien. Maar bij de Islam zijn er meer dingen waar ik me soms aan stoor. Dat is persoonlijk en voor mij met reden, maar ik wil dat ook weer niet de boventoon laten voeren.
                    Ik vond zelf eigenlijk dat ik me in dit topic nog heel mild opstelde, maar mijn post werd er dan wel weer door GF uitgehaald alsof hij er een beetje op zat te wachten. Meer mensen in dit topic hebben flink geschopt maar die pakt hij niet. Dat is voor hem weer persoonlijk want hij moet mij niet.
                    En dat mag best.

@ GF: ik had deze post al neergezet voor ik jouw laatste reply las. Dan zal ik me vast vergissen in mijn laatste zin, maar heel erg liggen we elkaar niet, dat is duidelijk. En dat kan best zomaar komen door verschil in geloof.
                    Verder vind ik je een best ventje, hoor.

hij vraagt gewoon hoe het dit het beste kan aanpakken en hij vroeg niet naar je mening over islam.
                    Waarom dat nu opeens tegen mij, terwijl in de laatste pagina's van dit topic meerdere leden zich hebben uitgelaten over hun mening over de Ramadan bijvoorbeeld.
                    Dat lijkt toch wel een beetje zoeken..?
                    Last edited by Beaudien; 07-11-2010, 17:08.

Comment

Ik kan daar niet echt mee zitten. Ik heb inderdaad niet zoveel met de Islam. Maar ik kan ook heus de haken en ogen van andere geloven wel zien. Maar bij de Islam zijn er meer dingen waar ik me soms aan stoor. Dat is persoonlijk en voor mij met reden, maar ik wil dat ook weer niet de boventoon laten voeren.
                      Ik vond zelf eigenlijk dat ik me in dit topic nog heel mild opstelde, maar mijn post werd er dan wel weer door GF uitgehaald alsof hij er een beetje op zat te wachten. Meer mensen in dit topic hebben flink geschopt maar die pakt hij niet. Dat is voor hem weer persoonlijk want hij moet mij niet.
                      En dat mag best.

@ GF: ik had deze post al neergezet voor ik jouw laatste reply las. Dan zal ik me vast vergissen in mijn laatste zin, maar heel erg liggen we elkaar niet, dat is duidelijk. En dat kan best zomaar komen door verschil in geloof.
                      Verder vind ik je een best ventje, hoor.
                      De reden dat ik jouw aanhaalde was omdat jij ermee begon.. daarom.

Maar verder ging het over het algemeen..

Comment

De reden dat ik jouw aanhaalde was omdat jij ermee begon.. daarom.

Volgens mij niet, maar ik vind het goed. Anders wordt het helemaal weer een welles/nietes gedoe en daar hebben we vast allebei geen zin in.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X