Die zijn lekker man!
Macadamia s
Collapse
X
-
Originally posted by Opstal View Postmacademia's zijn niet eens goed voor je, zijn de enige noten die slechte vetten bevatten.
voedingswaarde per 100gr
eiwit: 9 gr
carbs: 6,5 gr
vetten: 74,5 gr waarvan 14,5 gr verzadigdsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Opstal View Posthmmm ja ok denk wat te snel en ongelukkig geformuleerd...
edit: macademia bevatten meer slechte vetten dan andere noten
Deze noot heeft een positieve invloed op het HDL(verhoogd) en LDL(verlaagd).
per 100gr:
verz.vet:14,5 gr.
e.o.v:57,5 gr.
m.o.v.:2 gr.
vezels:6,5
Niet zo bang zijn voor de onverzadigde vetten trouwens deze is wel een onderdeel van de opbouw van Testosteron.Face your demons...........
Comment
-
wie zegt dat ik bang ben voor onverzadigde vetten? als ik praat over slechte vetten, bedoel ik uiteraard de verzadigde. ik eet voldoende onverzadigde vetten die ik o.a. uit walnoten, olijven en lijnzaden haal.
wat ik zeg is dat macademia noten procentueel gezien meer verzadigde vetzuren bevatten dan andere noten.
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostO?verklaar je nader!
Deze noot heeft een positieve invloed op het HDL(verhoogd) en LDL(verlaagd).
per 100gr:
verz.vet:14,5 gr.
e.o.v:57,5 gr.
m.o.v.:2 gr.
vezels:6,5
Niet zo bang zijn voor de !verzadigde !vetten trouwens deze is wel een onderdeel van de opbouw van Testosteron.
overigens is het het beste om een notenmix te eten ipv 1 soortFace your demons...........
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
9 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment