Lekkertje bij de koffie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zou ik zeker doen, dan gaat het met dit doel:

Originally posted by Karwan View Post
    Hallo ik ben 55kilo 172cm lang ben 14jaar oud buikspieren en anderen spieren goed zichtbaar maar ik wil breder worden en me buikspieren behouwen

(...)

Wat vinden julie van mijn schema zou ik hier mee groter worden en me vetpercentage laag houden want ik ben nog redelijk droog
    zeker goed komen!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Comment

Originally posted by Karwan View Post
        naja zover ik heb gezien snoept niemand of eet niemand met die koffie .
        Haha dacht je dat nou werkelijk? welcome in internet, waar iedereen een held en perfect is. Van het overgrote deel zal je nooit een foto tegenkomen en nooit een naam of woonplaats. Denk je nou echt dat dan de meesten eerlijk zullen zeggen wat ze wel of niet eten en doen?

Ze eten gewoon koek en chips hoor. Ik eet ook gewoon koek af en toe en tegenwoordig lekker aan de pure chocolade.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Baklava is wel heeel erg lekker bij de koffie,maar ook heeeeeeeel veel suikers..

Ik zou voor een paar toastje's met zalmfilet gaan dan voor de gezondere variant...

eet smakelijk...

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
            Stel je niet zo aan en eet wat je lekker vind!
            vriendelijk
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

hahah marnop je hebt volgensmij helemaal gelijk maarjaa er zullen hueswel paar eerlijke tussen zitten :P maar het gaat om de idee iets lekkers bij de koffie is gewoon luek om te weten tog

Comment

Ik eet meestal iets wat in men schema past, enkel in het weekend eet ik gemiddeld 1 keer in de maand met men familie wat koeken ter vervanging van men maaltijd, omdat ik dan te lui ben om zelf men eten te nemen.

Voorts kan ik me wel heel wat permiteren met men belachelijk laag bf, zo eet ik meestal volgens men schema en daarnaast af en toe wel nog een stuk taart ofzo.

Ik drink trouwens geen koffie.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

....haha...gelukkig heb ik 'n snelle stofwisseling...doorgaans eet ik muesli-repen (zo'n stuk of 4 of protein bars bij de koffie...soms een ongelooflijk calorie-rijk bananengebak...maar bak soms enkele kipfilets extra overdag en schuif die koud naar binnen.maar gerookte zalm geniet absoluut de voorkeur..soms in combinatie met zure haring op zwartbrood.
                  There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                    Ik eet meestal iets wat in men schema past, enkel in het weekend eet ik gemiddeld 1 keer in de maand met men familie wat koeken ter vervanging van men maaltijd, omdat ik dan te lui ben om zelf men eten te nemen.

Voorts kan ik me wel heel wat permiteren met men belachelijk laag bf, zo eet ik meestal volgens men schema en daarnaast af en toe wel nog een stuk taart ofzo.

Ik drink trouwens geen koffie.
                    haha oke oke

Comment

Geen lekkertje. Hoef ook geen koffie trouwens

Comment

Ik snoep nooit

mensen vinden me obsessief.

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                          Geen lekkertje. Hoef ook geen koffie trouwens
                          jij hoeft miss geen koffie maar ik denk wel dat 80% van deze site koffie drinkt dus wou graag weten

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Haha dacht je dat nou werkelijk? welcome in internet, waar iedereen een held en perfect is. Van het overgrote deel zal je nooit een foto tegenkomen en nooit een naam of woonplaats. Denk je nou echt dat dan de meesten eerlijk zullen zeggen wat ze wel of niet eten en doen?

Ze eten gewoon koek en chips hoor. Ik eet ook gewoon koek af en toe en tegenwoordig lekker aan de pure chocolade.
                            Doordeweeks junk ik echt nooit. Van een snoepje of koekje kan ik me al heel schuldig voelen. Drank alleen melk, water. Verder gezond en eiwitreik voedsel. Sowieso ben ik geen man van gebak en koek en rotzooi. Chips wel.. maar waarom zou ik dat eten als ik ook ff 4 eitjes kan bakken?

ok zondag is de dag dat ik een reepje pure chocola neem of iets van de pizzaboer. maar dan is het ook weer klaar voor de hele week
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

wzoet precies ik begrijp je totaal ik zit zelfs met mijn stats al helemaal te stressen als ik bijv een stukje chocola op heb ofso .. maarja moet het afleren

Comment

Niks wat lekker is bij de koffie is 'goed' of laag in kcals.
                                Vind ik in ieder geval hoor.

Dus nu drink ik koffie bij een boterhammetje ofzo... of gewoon los.
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X