Voedingsschema Reberry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja ik weet wel

Comment

Heb je misschien een eetstoornis gehad? Of ben je daar herstellende van?

Comment

Ehm nou..nooit in een kliniek of ziekenhuis gezeten ofzo. Ben wel bij de dokter geweest omdat ik gek werd van mezelf en merkte gewoon dat ik er niet 'normaal' mee om kon gaan (is nog steeds moeilijk.. gedachten over eten/niet eten zijn er te veel). Maar heb er verder niks mee gedaan eigenlijk, probeer zelf nu voor gezondheid te gaan als doelstelling. Ben nu ook al 7 weken gestopt met roken, en dat gaat zeeer goed

Comment

@ Reberry, eerlijk van je dat je het verteld. Wat ik je wel wil meegeven is pas op dat je niet opnieuw gaat doorslaan maar dan de andere kant op. Wsschijnlijk heb je altijd te weinig gegeten omdat je niet boven de 2000 kcal durft te gaan? Je geeft wel aan dat je probeert voor gezondheid te gaan maar pas op dat je niet doorslaat of je hier te veel in vast gaat bijten. Mensen met eetstoornissen zijn daar nogal gevoelig voor. Begrijp me niet verkeerd, wil je alleen waarschuwen!

Comment

De andere kant? Wat bedoel je precies?

Comment

Nou ja nou ja.. andere kant, hoe moet ik het uitleggen... meer van dat je je weer in iets niets nieuws vastgrijpt... daar 100& - 200% voor gaat en dat dat weer een soort van stoornis (alles of niets idee) wordt

Comment

Nog een vraag, is het goed om na mijn training (15 min) een pakje halfvolle Chocomel te drinken? Ik ben meestal pas een uur later thuis voordat ik aan mijn volgende maaltijd (meestal dus ontbijt) kan beginnen, en eet op dit moment niks daartussen.

Dus bijv:

9:00 klaar met trainen + chocomelk
                10:00 300 ml magere kwark en 50 gr muesli

Comment

prima op chocomel na je training te nemen.
                  En dan een goede maaltijd als je thuis bent.
                  Fear is the mind killer

Comment

Ok, super! Kan ik die pakjes meenemen, wel zo makkelijk.

Comment

Originally posted by Reberry View Post
                      want m'n lichaam werkt ook niet helemaal optimaal (doorbloeding in handen en voeten is niet goed, ongesteldheid blijft weg). Daarom is het wel verstandig om aan te komen..

Ben niet altijd skinny geweest, het begon in afvallen zegmaar.

Heb je een eetstoornis?

Originally posted by Margje View Post
                      Heb je misschien een eetstoornis gehad? Of ben je daar herstellende van?
                      Sorry, ik was nog niet bij jouw post toen ik het vroeg..............
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Heb je een eetstoornis?

Sorry, ik was nog niet bij jouw post toen ik het vroeg..............
                        en het nut van deze post was?

Het feit dat je 2 postjes quote in 1 post wil zeggen dat je ze beide heb gelezen en toch kan je het niet laten om een reactie te posten die al eerder gesteld was, die je aldus ook gelezen had anders had je deze niet gequote en dan reageer je weer op die post om te vertellen dat je daar nog niet was en dus niet in de gaten had dat de eerste reactie die je gaf al eerder gesteld was door een ander wat dus jou reactie overbodig maakt maar toch de moeite neemt om het geheel te plaatsen in 1 post.
                        Makkelijker was geweest om te editten of verwijderen of in zijn geheel niet te plaatsen.
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                          en het nut van deze post was?

Het feit dat je 2 postjes quote in 1 post wil zeggen dat je ze beide heb gelezen en toch kan je het niet laten om een reactie te posten die al eerder gesteld was, die je aldus ook gelezen had anders had je deze niet gequote en dan reageer je weer op die post om te vertellen dat je daar nog niet was en dus niet in de gaten had dat de eerste reactie die je gaf al eerder gesteld was door een ander wat dus jou reactie overbodig maakt maar toch de moeite neemt om het geheel te plaatsen in 1 post.
                          Makkelijker was geweest om te editten of verwijderen of in zijn geheel niet te plaatsen.

Rustig aan, zeg.......haal diep adem in en weer uit........

Op het moment dat ik dit las, was het redelijk druk op het forum en ik vind het zelf altijd raar als mensen bijvoorbeeld al een post gelezen hebben en hij dan opeens weg is of veranderd. Komt misschien omdat op mijn eigen forum de mogelijkheid niet bestaat om quotes nog te wijzigen.
                          In elk geval was het niet vervelend bedoeld en je hoeft dus ook zo onvriendelijk te doen.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Rustig aan, zeg.......haal diep adem in en weer uit........

Op het moment dat ik dit las, was het redelijk druk op het forum en ik vind het zelf altijd raar als mensen bijvoorbeeld al een post gelezen hebben en hij dan opeens weg is of veranderd. Komt misschien omdat op mijn eigen forum de mogelijkheid niet bestaat om quotes nog te wijzigen.
                            In elk geval was het niet vervelend bedoeld en je hoeft dus ook zo onvriendelijk te doen.
                            Ik reageerde toch vrij rustig en daarbij gaf ik je nog advies dat er een mogelijkheid was om een post te kunnen editten of verwijderen, wat is daar zo onaardig aan, aan het feit dat wat ik te kennen gaf bij jou misschien in het verkeerde keelgat schoot misschien?, sorry, maar dat is dan niet mijn probleem Beaudien, ik probeer in het vervolg wat minder "hard" tegen je te zijn, afgesproken?
                            Kritiek blijkt toch wel vrouwgevoelig te zijn.
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                              Ik reageerde toch vrij rustig en daarbij gaf ik je nog advies dat er een mogelijkheid was om een post te kunnen editten of verwijderen, wat is daar zo onaardig aan, aan het feit dat wat ik te kennen gaf bij jou misschien in het verkeerde keelgat schoot misschien?, sorry, maar dat is dan niet mijn probleem Beaudien, ik probeer in het vervolg wat minder "hard" tegen je te zijn, afgesproken?
                              Kritiek blijkt toch wel vrouwgevoelig te zijn.
                              Ik vond je toon eigenlijk niet zo rustig, maar dat kan best aan mij liggen, hoor.
                              En het schoot niet echt in mijn verkeerde keelgat omdat je het zei, maar dus meer hóe je het zei. Ik ga rekening houden met die mogelijkheid, maar zoals ik uitlegde, deed ik het om redenen die niet vervelend bedoeld waren.
                              En je hoeft helemaal niet minder "hard" te zijn, dat gebeurt hier heel vaak. Ik heb al van alles naar mijn hoofd gehad.
                              En ik kan ook eigenlijk best tegen kritiek, maar het is de toon die de muziek maakt.

Comment

Ben vandaag bij sportschool geweest en heb een nieuw schema gehad 3x per week (1x up, 1xlow 1xfullbody) en minder met apparaten en meer met losse gewichten! Ik post m ook hier zodra ik ben begonnen (hopelijk krijg ik een uitdraai mee).

Wat veranderingen in mijn voedingsschema:
                                1. Na een training direct pakje chocomel
                                2. 's avonds geen fruit (gister had ik bijv appel > suiker > nog meer honger!) volgende keer kies ik voor een cracker met kipfilet (2x beleg), komkommer en sla

Dit eet ik vandaag bijv (rustdag)

Ontbijt
                                200 ml magere kwark
                                200 ml halfvolle melk
                                40 gr havermout

Lunch
                                1x roggebrood met amandelpasta
                                1x volkoren boterham kaas en casselerrib + lepel curry (tosti)
                                salade: komkommer, paprika, tomaat, augurk, 50 gr cottage cheese, olijfolie, azijn, zout en peper

Tussendoor
                                gerookte zalm
                                1 gekookt ei
                                20 ongezouten noten

Avond
                                Zelfgemaakte pizza (tomatensaus, uitjes, paprika, ham en geraspte kaas en ananas)

Avondsnacks
                                cracker met gebakken kipfilet met kerriekruiden, komkommer en tomaat
                                (voor slapen) 200 ml magere kwark

Het enige verschil dat ik nu met rustdagen en trainingsdagen heb is:
                                1. 's ochtends boterham met beleg/banaan
                                2. pakje chocomel
                                3. toevoeging aan salade: eiwitten (kipfilet, kalkoen, vis)
                                4. Bij avondeten meer kh dan rustdag
                                5. ''Groot stuk'' fruit (neem hier dan 2 crackers?)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X