Oliebollen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oliebollen

    Hoe slecht zijn oliebollen? Op zo'n test las ik dat in sommige maar 7% vet zit dat klinkt niet verkeerd toch?

  • #2
    Gewoon vreten op 31 dec.!!! Niet te veel aan denken.
    Make it happen, shock everyone!

    Comment


    • #3
      maar toch lees ik best veel over dat ze niet 'ongezond' zijn maar wil graag bevestiging

      Comment


      • #4
        Zie hier de voedingswaarden: Voedingswaarde oliebol per 100 gram of portie.
        Zit idd maar 7.5g vet in volgens die site. Zal er ook wel aan liggen hoelang ze in de olie hebben gelegen etc. (dus hoeveel de olie erin getrokken is).. Op 31 December idd gewoon lekker eten, die keer maakt echt niet uit .

        Comment


        • #5
          ja dat is zo dan ga ik me er misschien maar weer is aan wagen dit jaar(A)

          Comment


          • #6
            Originally posted by Martardt View Post
            ja dat is zo dan ga ik me er misschien maar weer is aan wagen dit jaar(A)
            kerel waar maak je je druk om.
            Zonder een keer te junken houd je een voedingsschema nooit vol.
            ik junk nu ook al 4 weken achter elkaar,,....

            Comment


            • #7
              ik junk echt bijna nooit, hoogstens extra nootjes of iets maar echt junken like snackbar kan ik echt niet krijg ik zo'n rot gevoel echt super irritant

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fitness-maniak View Post
                ik junk nu ook al 4 weken achter elkaar,,....
                Das dan ook weer niet echt nodig voor de meesten .. Maar een keer junken maakt idd niet uit, gevarieerd eten is goed voor je zeggen ze hè ! Maar al eet je 10 oliebollen, je zult echt niet ineens een paar kilo vet aankomen op 1 zo'n dag, je moet aardig systematisch gaan junken voor een langere periode om je gains om zeep te helpen lijkt me zo.

                Comment


                • #9
                  Een dagje oliebollen hoort erbij. Als je normaal gesproken goed op de voeding let, is er niets aan de hand.

                  Comment


                  • #10
                    Wat zou er in oliebollen moeten zitten wat wel (redelijk) gezond is? Niets lijkt me. Dus is het gewoon ongezonde meuk.

                    Ik vind het zo idioot om slecht eten te gaan goed praten. Als je er zin in hebt, neem je het toch?

                    Comment


                    • #11
                      krentjes ^.^
                      Make it happen, shock everyone!

                      Comment


                      • #12
                        en de vetten toch?

                        Comment


                        • #13
                          niets mis met oliebollen post workout. bevatten relatief weinig vet, en veel snel opneembare koolhydraten. lekker hard trainen, en dan 2 oliebollen + een grote whey shake post workout.

                          of je gaat ud2 dieet doen, en je plant de carb load op oudejaarsavond. oliebollen laden (ik heb "toevallig" vrijdag een carb load).
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                          Comment


                          • #14
                            Ik walg van die vette oliebollen en ik krijg er echt geen door mijn strot.
                            Gut, dat klinkt gefrustreerd! Maar ik meen het, ik vind ze vreselijk...........
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

                            Comment


                            • #15
                              lol

                              dat vind ik dus van alle junkfood

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X