eiwit per maaltijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke dus als ik gewoon mijn vvkg lichaamsgewicht x 2,5 gr doe voor mij dan 72,3 x 2,5 = 180 gr eiwit
    (berekening volgens stickys) dan is het goed als ik die eiwitten over ongv 6 maaltijden verdeel?
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Gewoon een flinke wheyshake en ik ga er erg hard op.

De whey maakt direct weer anabool/antikatabool, geeft een flinke insuline piek en geeft erg snel een aardige GH boost en verhoogd behoorlijk de eiwitsynthese.
      Daarna neem ik nog wat pure chocolade. lekkerrrr een flinke shot cacao voor optimaal herstel. Maar voorheen nam ik nooit cacao/chocolade en ging ik evengoed erg hard.

De dagelijks nodige carbs eet ik liever voor de training omdat ik meestal laat opde avond train. Als ik vroeg op de dag train dan eet ik verder wel gewone maaltijden e.d., maar ook dan eerst de whey.
      Hoeveel whey pak je op een dag? las ergens dat je 80gr per keer pakte? dat is wel erg veel of niet? Ik houdt het op 2x30gr isolaat en 1x 30gr caseine op een dag.
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Banaantje + whey na de training. Maar maximale opname van eiwitten is dus definitief onzin? Ik gebruik namelijk whey + kwark vaak omdat ik die combi lekker vind maar qua eiwit is dit wel een hoop obv
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

maximaal 30 gram /maaltijd is inderdaad onzin en 1 van de meest achterhaalde mythes idd

Comment

Zow hej dat is een ouwe post van mij ahhaha
            If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Er is wel degelijk een max aan wat je lichaam per tijdseenheid kan verwerken cq opnemen.
              Als je lichaam alles continu zou verwerken en opnemen wat je neemt dan zou je in theorie haast oneindig kunnen groeien per dag. Helaas ga je bij te gote overschotten aan eiwitten ook gewoon groeien in vetmassa. Niet alleen KH is beperkt functioneel opneembaar per tijdseenheid, ook eiwitten en vetten.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X