Mijn voedingsschema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn voedingsschema

    Ik heb een voedingsschema in exel gemaakt, maar omdat ik geen weegschaal heb weet ik niet of de doseringen kloppen die ik heb genoteerd. Mijn doel is aankomen is spiermassa door te bulken nou heb ik uitgerekent dat mijn minimale kcalbehoefte 2961 is, maar nadat ik het schema had ingevuld kwam ik op 6035 uit, meer als het dubbele dus. Ik vermoed dat de doseringen te hoog zijn. Zouden jullie alles even kunnen checken en verbeteren?

    Ik werk in een slagerij waar ik voornamelijk moet schoonmaken, (schrobben kost veel energie) Op zaterdag moet ik dat zo'n beetje de hele dag doen, maar door de week werk ik een stuk minder, op maandag moet ik in de ochtend van 7 tot 9 werken die klusjes kosten weinig energie in de middag moet ik van 3 tot half 6 schoonmaken, daarna nog een half uurtje in de winkel helpen zoals geld tellen. De rest van de week moet ik van 4tothalf6 schoonmaken en in de winkel helpen.

    Ik train 3x in de week fullbody 2 minuten rust tussen de setjes (ik train fannatiek) Ik fitness op ma,wo en vrij en do hardlopen, interval of korte duurloop van een kwartier, ik heb activiteitsfactor op 1,55 is dat goed i.v.m. werk? Sorry voor het lange bericht...
    Attached Files

  • #2
    5gr kipfilé op brood?
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

    Comment


    • #3
      gast check zelf de waarde is voordat je dat een ander laat doen.
      een ding valt me gelijk op veel te hoog in KOOLYDRATEN!!!! je bent geen marathonloper.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

      Comment


      • #4
        De waardes kloppen hoor? Alleen de doseringen niet, ik weet niet hoeveel gram ik aan kipfilet en dergelijken eet hoor. Jullie kunnen er toch wel effe een paar minuutjes naar kijken en een paar voorbeelden geven? Inplaats van afzeiken en mijn vraag niet eens lezen...... Hoeveel gram kipfilet doen jullie op je brood? En hebben jullie gewone kipfilet of kipfilet beleg op brood?
        Last edited by Kraakerd; 10-01-2011, 12:46.

        Comment


        • #5
          Pak een broodje, weeg dat broodje, pak wat kipfilet en stop het op dat broodje en weeg opnieuw......je hebt nu het gewicht van zowel het broodje als je kipfilet. Beter gebruik je gebakken kipfilet ipv beleg.

          Wegen is meten is weten.

          Hier kunnen wij niks mee.
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

          Comment


          • #6
            Nou d8 ik dat we thuis geen weegschaal hebben maar ik vond er net een op zolder dus ik ga het wegen, maar ik had er net als staan dat ik geen weegschaal heb, ofterwijl: jullie hebben niet goed gelezen, je bent al de derde als jullie zeiken doe het dan goed, verder zeur ik niet want jullie proberen mij toch te helpen, ik ga mijn schema weer verbeteren en hopelijk kom ik rond de 3000 kcals

            Comment


            • #7
              Originally posted by Kraakerd View Post
              ofterwijl: jullie hebben niet goed gelezen, je bent al de derde als jullie zeiken doe het dan goed, verder zeur ik niet want
              Verwacht jij nog enige hulp op dit forum als je onze reacties afdoet als gezeik??



              koekwaus
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

              Comment


              • #8
                Daarbij had Sted al een goed advies gegeven aan jou in een ander topic en nog ben je puberaal eigenwijs:

                Originally posted by STED View Post
                tsja als die waardes niet kloppen kunnen we er weinig over zeggen, want dan weten we nog niet wat de verhoudingen zijn, dus pas dat maar eerst aan.
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

                Comment


                • #9
                  Ik probeer te zeggen dan het wel handig zou zijn als je even mijn vraag helemaal leest
                  Last edited by Kraakerd; 10-01-2011, 13:35.

                  Comment


                  • #10
                    Jou vraag is gelezen en beantwoord, wat snap jij zelf niet van dit antwoord:

                    Originally posted by maar7en8 View Post
                    gast check zelf de waarde is voordat je dat een ander laat doen.

                    duidelijk toch?

                    en nou ben ik er klaar mee met jou...
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=okidoki71;770274]Verwacht jij nog enige hulp op dit forum als je onze reacties afdoet als gezeik??

                      Ik had net het woord gezeik niet mogen opnoemen, sorry daarvoor. Maar ik had in mijn vraag gezet dat ik geen weegschaal had(achterafgezienwel op zolder)maar ik ga vanavond mijn schema verbeteren, dan heb ik er tijd voor, ik zou het erg waarderen als jullie mij nog willen helpen met mijn voedingsschema, wat ik ook probeerde te zeggen, met verder zeur ik niet want jullie proberen mij wel te helpen

                      Comment

                      Sidebar top desktop

                      Collapse

                      Actieve discussies

                      Collapse

                      Working...
                      X