Je ziet dat die jongen het moeilijk heeft, stimuleer hem dan Karwan probeer minimaal 50-60 gram vetten te eten, dus eet wat minder eiwitten en pak daar vetten voor in de plaats. Van vetten wordt je niet dik!
Controle Eetschema Tips welkom !
Collapse
X
-
Originally posted by Karwan View Postis goed ik ga de vetten verhogen tot 60 gram en eiwitten en koolhydraten verlagen en ik zorg dat ik op 2500 kcal blijf zou het dan een goed schema worden ?“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by HC Hades View PostJe ziet dat die jongen het moeilijk heeft, stimuleer hem dan Karwan probeer minimaal 50-60 gram vetten te eten, dus eet wat minder eiwitten en pak daar vetten voor in de plaats. Van vetten wordt je niet dik!
@TS, vetten op 30% van je totale kcal inname, dus bij 2500 kcal is dat 90 gram..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
jep dus het was verkeerd advies ik ga het snel maar verhogen en dan mijn schema volgen ik hoop dat ik in de loop van de tijd massa ga pakken hoeveel massa denken julie dat ik zou pakken in 2maanden clean bulk mijn doel is 70kilo met een bf van 7% maar dat gaat nooit lukken in 2maanden maar het is wel mijn doel dus ik zou er naar streven !Last edited by Karwan; 22-01-2011, 12:51.
Comment
-
Originally posted by Karwan View Postjep dus het was verkeerd advies ik ga het snel maar verhogen en dan mijn schema volgen ik hoop dat ik in de loop van de tijd massa ga pakken hoeveel massa denken julie dat ik zou pakken in 2maanden clean bulk mijn doel is 70kilo met een bf van 7% maar dat gaat nooit lukken in 2maanden maar het is wel mijn doel dus ik zou er naar streven !
Je begint nu wel op 2500 kcal maar het kan goed zijn dat je metabolisme veel harder gaat werken dan verwacht en dan zul je je kcal op moeten gaan voeren, dat is iets wat je de komende tijd goed in de gaten moet gaan houden.
Je metabolisme zit nou op een laag pitje doordat je al die tijd zo laag zat in kcal, door meer te gaan eten zal je misschien eerst wat aankomen maar dat zal grotendeels vocht zijn, wanneer je metabolisme op gang begint te komen kan het goed zijn dat je verder begint af te vallen, in dat geval moet je je kcal omhoog gooien, net zolang totdat je aan begint te komen, als je training en rust verder op orde zijn ga je dus je massa gainen, let op, je rust is dus erg belangrijk, train niet teveel.
Hou anders een logje bij op dit forum, dan kunnen wij je bijstaan met eventuele tips.
Succes............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Karwan,
begin met je eieren te veranderen maak van de 4eiwit en 2 heel maar 3 of 4 hele eieren.
Dan wat brood dik besmeren met pindakaas en neem ook een blikje tonijn of makreel op olie.
Dan kom je al wat beter uit met je vetten. Je hebt 1 tot 1,5 gram vetten nodig per kilo bodyweight. Paar gram boter op je brood en de boter bij je biefstuk moet je ook ff meerekenen.
De 3 mandarijntjes mag je er gewoon inhouden geen probleem(dat is bijna niks). Mag zelfs nog wel een banaan bij, ook geen probleem.
Verder kan je gewoon beginnen met dit schema als je dat wil. Verder aanpassen kan altijd nog als het niet werkt.Last edited by marnop; 22-01-2011, 22:41.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment