Waarom heb ik nooit trek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Straatvechter View Post
    veel haters merk ik. ik zeg letterlijk dat het mijn mening is die voor mij werkt. daarmee insinueer ik niet dat het voor hem werkt. lees al mijn posts na en je zult zien dat ik altijd in die trent antwoord. misschien moeten jullie leren begrijpend lezen. en wat is toch al die haat dat ik niks mag zeggen omdat ik nieuw ben ? ik praat over mijn progressie van dag 1 dat is alles wat ik doe. en waarom oordelen jullie dat ik ondergewicht heb ? ja ik weeg 73 op 1.88 en ik heb al gezien dat ik een beter figuur heb dan velen hier die zeggen dat ze al jaren trainen. en heel mijn inbox zit vol met steunbetuigingen (dank daarvoor) dat ik goede argumenten geef en dat jullie buttyboys zijn die haten en het toch altijd beter weten. dus aan bepaalde personen ga ik geen woorden meer vuil maken. je weet wel dat ze discussies op internet vergelijken met de paralympics. dus laten we nou maar gewoon doen waarvoor dit forum is; goede raad geven en vragen, progressie meten en als jullie het sociale aspect niet aankunnen laat het dan achterwege in godsnaam. niemand wil jullie haat lezen en ik zit niet te wachten dat jullie alles waar ik goed op ga in twijfel trekken. als het werkt voor mij dan zou het voor een ander ook kunnen werken dus ben ik eigenlijk verplicht om het te delen. kijk jij nu maar gewoon naaar mijn pics en zeg dan maar of ik ondervoed ben. ik weet zeker dat je zegt nice voor iemand met jouw verleden en pas 3 weken bezig. jullie vergeten allemaal dat feitelijke kennis minder belangrijk is dan mentale kracht. wat heb je eraan als je weet wat je moet eten maar je houdt het toch niet vol omdat je geestelijk zwak bent ?
    en in al mijn posts zit waarheid, niks wat ik zeg grijp ik uit het luchtledige, of ik ervaar het zelf of iedereen weet dat het zo is. en met mijn voedingsschema is niks pik want het is al door meerdere mensen goedgekeurd waarvan ik weet dat ze verstand hebben en dat ze zelf zijn wat ze zeggen dus niet jij. en nu wil ik de strijdbijl begraven en vragen of we kunnen ophouden met dit nietes welles spelletje want we bevuilen alleen dit forum ermee. kom op kerel... niemand zit hier op tewachten. dus kies maar of we doen relaxed tegen elkaar of we zeggen niets meer tegen elkaar.
    sorry again ts mvg

ps mijn voedingsschema zwerft hier ergens rond fitness-maniak ga hem eerst maar eens lezen en dan pas oordelen.
    nou nou je bent wel een blaaskaak zeg.
    heb je voedingschema allang bekeken kerel, dus maak je maar niet dik.
    je geeft slechte info aan mensen die behoefte hebben aan goeie hulp.
    jou foto's beter dan andere die al jaren trainen? als ik jouw vergelijk met 4 andere willekeurige voorbeelden hier op het forum word jij dik geownd.
    je vind het vreemd dat er zoveel haterzz zijn, ga maar eens na waarom

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
      veel haters merk ik. ik zeg letterlijk dat het mijn mening is die voor mij werkt. daarmee insinueer ik niet dat het voor hem werkt. lees al mijn posts na en je zult zien dat ik altijd in die trent antwoord. misschien moeten jullie leren begrijpend lezen. en wat is toch al die haat dat ik niks mag zeggen omdat ik nieuw ben ? ik praat over mijn progressie van dag 1 dat is alles wat ik doe. en waarom oordelen jullie dat ik ondergewicht heb ? ja ik weeg 73 op 1.88 en ik heb al gezien dat ik een beter figuur heb dan velen hier die zeggen dat ze al jaren trainen. en heel mijn inbox zit vol met steunbetuigingen (dank daarvoor) dat ik goede argumenten geef en dat jullie buttyboys zijn die haten en het toch altijd beter weten. dus aan bepaalde personen ga ik geen woorden meer vuil maken. je weet wel dat ze discussies op internet vergelijken met de paralympics. dus laten we nou maar gewoon doen waarvoor dit forum is; goede raad geven en vragen, progressie meten en als jullie het sociale aspect niet aankunnen laat het dan achterwege in godsnaam. niemand wil jullie haat lezen en ik zit niet te wachten dat jullie alles waar ik goed op ga in twijfel trekken. als het werkt voor mij dan zou het voor een ander ook kunnen werken dus ben ik eigenlijk verplicht om het te delen. kijk jij nu maar gewoon naaar mijn pics en zeg dan maar of ik ondervoed ben. ik weet zeker dat je zegt nice voor iemand met jouw verleden en pas 3 weken bezig. jullie vergeten allemaal dat feitelijke kennis minder belangrijk is dan mentale kracht. wat heb je eraan als je weet wat je moet eten maar je houdt het toch niet vol omdat je geestelijk zwak bent ?
      en in al mijn posts zit waarheid, niks wat ik zeg grijp ik uit het luchtledige, of ik ervaar het zelf of iedereen weet dat het zo is. en met mijn voedingsschema is niks pik want het is al door meerdere mensen goedgekeurd waarvan ik weet dat ze verstand hebben en dat ze zelf zijn wat ze zeggen dus niet jij. en nu wil ik de strijdbijl begraven en vragen of we kunnen ophouden met dit nietes welles spelletje want we bevuilen alleen dit forum ermee. kom op kerel... niemand zit hier op tewachten. dus kies maar of we doen relaxed tegen elkaar of we zeggen niets meer tegen elkaar.
      sorry again ts mvg

ps mijn voedingsschema zwerft hier ergens rond fitness-maniak ga hem eerst maar eens lezen en dan pas oordelen.
      you 're mad brah ? come @ me brah

Comment

hey mannen..laten gvd eens ophouden met dit kleutergeneuzel.
        ja,straatvechter heeft een punt...
        Wat voor hem werkt zou wellicht ook voor een ander kunnen werken...zo geldt dat ook voor jullie adviezen...maar elkaar respecteren..Ho maar.
        Hou op met dat geCut!!
        There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
          hey mannen..laten gvd eens ophouden met dit kleutergeneuzel.
          ja,straatvechter heeft een punt...
          Wat voor hem werkt zou wellicht ook voor een ander kunnen werken...zo geldt dat ook voor jullie adviezen...maar elkaar respecteren..Ho maar.
          Hou op met dat geCut!!
          mee eens lijken wel een stelletje wijven bij elkaar

Comment

straatvechter is de wijf!!! hij maakt van een mug een olifant... **fluistert tegen straatvechta: Come @ me Brah!!**
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Die man heeft gewoon gelijk en hij blijft nog netjes ook.Kheb jullie zien schelden op andere topic Maar 1 vraagje is het waar dat als je veel water drinkt je meer kan eten?Kheb op teevee gezien dat je maag zich uitrekt.WIe weet of dit waar is?

Comment

zozo, Ik wil gewoon weten hoe het komt dat ik bijna nooit trek heb.
                En er is hier een of andere dikke ruzie bezig! :P

Comment

Originally posted by Bardete View Post
                  zozo, Ik wil gewoon weten hoe het komt dat ik bijna nooit trek heb.
                  En er is hier een of andere dikke ruzie bezig! :P
                  niet op letten sommige vinden het belangrijker om kinderachtig te doen
                  zoals vingertjes wijzen en elkaar voor aap uit te maken.

Maar goed ff ot gewoon opbouwen dan went je lichaam eraan en krijg je vanzelf meer honger wanneer je niet eet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X