kcal per dag !!!!!!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kcal per dag !!!!!!!!!!!!

hallo, ik ben net begonnen met een bulkschema. ik vraag me af hoeveel je ongeveer bijkomt per maand als je elke dag over 500kcal van je normale behoefte zit. natuurlijk hangt dit van persoon tot persoon af. Maar weet iemand ongeveer een idee?

Ps. ik zelf ben nu 4 dagen bezig en 400 gram bij gekomen ongeveer
    Eat clean and train hard...

Als ik rond de 4000kcal's eet blijf ik op gewicht. Het is echter niet zo dat ik dan dus ook constant aan blijf komen op 4500kcal's. Na een maand blijf ik door die 4500kcal's op gewicht (welliswaar een hoger lichaamsgewicht) en ben ik denk ongeveer 2kg zwaarder. Ik zou eerder stellen dat het aantal kcal's dat je neemt in zekere zin je lichaamsgewicht bepaald en niet zozeer je groei. Je kcal's behoefte voor onderhoud verschuift constant en is dus ook geen vast iets. Je kan het aantal kg's wat je aankomt als richtlijn aanhouden, maar ik zou ook kijken naar op welk moment je het overtollige vet eraf wilt cutten. Als je een paar keer gebulkt hebt weet je hoeveel je kan eten om op een bepaald gewicht te komen en kan je daar dus ook naartoe werken terwijl je rekening houdt met de snelheid waarmee je aankomt.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Als ik rond de 4000kcal's eet blijf ik op gewicht. Het is echter niet zo dat ik dan dus ook constant aan blijf komen op 4500kcal's. Na een maand blijf ik door die 4500kcal's op gewicht (welliswaar een hoger lichaamsgewicht) en ben ik denk ongeveer 2kg zwaarder. Ik zou eerder stellen dat het aantal kcal's dat je neemt in zekere zin je lichaamsgewicht bepaald en niet zozeer je groei. Je kcal's behoefte voor onderhoud verschuift constant en is dus ook geen vast iets. Je kan het aantal kg's wat je aankomt als richtlijn aanhouden, maar ik zou ook kijken naar op welk moment je het overtollige vet eraf wilt cutten. Als je een paar keer gebulkt hebt weet je hoeveel je kan eten om op een bepaald gewicht te komen en kan je daar dus ook naartoe werken terwijl je rekening houdt met de snelheid waarmee je aankomt.

ok bedankt voor de nodige uitleg!
      Eat clean and train hard...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X