Koolhydraten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (bigbardie @ Mei. 26 2004,22:50)]He snipke ik zou je koolhydraten wel rustig afbouwen en niet in 1x drastich omlaag gaan, omdat je dat gewoon simpelweg niet vol gaat houden!!! Gewoon per week omlaag gaan en rustig afbouwen!!! Dan zul je merken dat het makkelijker vol te houden is bro!!! succes!!!
    Daar dacht ik ook aan bigbardie, langzaam naar beneden, dan voel ik me ook minder leeg denk ik, als ik de kh van vandaag op morgen direct naar beneden ga doen ga ik me leeg voelen denk ik.

grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Mei. 25 2004,22:32)]Nu heb ik toch al twee antwoorden die met elkaar volledig tegenstrijdig zijn, phreak zegt koolhydraten tijdens de training wel drinken , maar de koolhydraten tijdens de dag stilletjes minderen, keepitreal zegt koolhydraten tijdens de training volledig eruit gooien .

Graag nog reacties

Grtz
      Die carbo tijdens de training is helemaal niet overbodig , als je hard traint kan je dat niet vergelijken met water , en het is een 400-tal kcal bij je dagelijkse voeding , als je wil cutten kan je de carbo vervangen door een fatburnerdrankje en thermogene-fatburners nemen voor en na de training.

Na 18u niet te veel koolhydraten nemen.

En als je echt droog wil komen moet je een uitgebalanceerd professioneel dieet laten samenstellen , deze begeleiding van 12 weken is natuurlijk niet gratis , ik doe deze begeleiding bij mij op de sportschool.

succes snip.

Comment

echt droog 5-6% wil ik niet worden omdat ik geen doel heb om op een podium te gaan staan, maar 8-10 % wil ik wel eens halen, wil mezelf zo droog eens zien (ja voor mij is dat droog).

Die fatburnerdrankjes werken die echt sammy, want daar zit enkel groene thee enzo in heb ik eens gezien.

Een uitgebalanceerd dieet en trainingsschema wil ik wel eens proberen, maar wat moet dat kosten

grtz
        stil growing

Comment

Het is net wat je zelf wilt maar persoonlijk zou ik geen geld gaan uitgeven aan dat soort begeleiding Snipke. Zeker als je doel 'gewoon' droog worden is kun je dit prima zelf af.
          Je weet flink wat van voeding en training, icm de input hier op het board is dat ruim voldoende om je doel te halen.  

Comment

ik weet het Ms S, het rare is soms als mensen aan mij advies vragen wat betreft voeding dan kan ik direct zeggen doe het zo en zo, maar voor mezelf weet ik het soms niet. Ik denk wel dat Sammy dat wel eens voor een vriendenprijsje wil doen,tenslotte ben ik degene die het moet uitvoeren en niet hij

grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X