Hoeveel gram suiker neem jij per dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel gram suiker neem jij per dag?

Het kan ook lactose Fructose of Dextrose zijn. ik neem denk ik 20 gram suiker per dag. en jullie? =D
    Never send a boy to do a mans job!

Wij niet.

Comment

380gram
      You can be part of my meal tonight.

Comment

Lol, teveel kinderachtige comments laaste tijd =S

Comment

Door de week strikt en 140 gram per dag, 40 gram in mijn voeding en 100 gram aan dextrose tijdens en na mijn training.

In het weekend zijn het aantal grammen snelle suikers gewoonweg niet te tellen, zoooooveeeeeellll.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Door de week strikt en 140 gram per dag, 40 gram in mijn voeding en 100 gram aan dextrose tijdens en na mijn training.

In het weekend zijn het aantal grammen snelle suikers gewoonweg niet te tellen, zoooooveeeeeellll.
            Lol, geloof ik niet.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
              Lol, geloof ik niet.
              Er zijn zat mensen die dextro nemen en dan kom je daar dus wel aan.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Meestal vermijd ik alle suiker en zit er alleen in de pure chocolade wat pure suiker.
                Andere suikers in de fruit, elke dag bananen en meestal op woensdags ook 2 appels ivm geen tijd om te eten tussendoor voordat ik ga trainen, dan eet ik onderweg extra nog 1 of 2 appels.

Comment

Meeste mensen zeggen dat appel veel fructose bevat en dat ongezond is. maar ik vind dat onzin. ik vind appel juist het meeste gezondste wat er is. heb er zelfs vandaag 2 van gegeten een groene. 1 na het trainen. en 1 in de avond.

Comment

Appel is een bom vol vezels, zuren en vitamines die vet kunnen afbreken dus waarom zou dat ongezond zijn? Niet luisteren naar al dat gezwes.
                    Appel kan wel slecht zijn voor je tanden zo agressief zijn de zuren.....dus vet ? No chance.
                    Eet een appel of neem een hap citroen of sinaasappel en je voelt wel aan je mond tanden wat er met het vet in je mond en op je tanden gebeurt, da's gewoon opgelost en weg.

Dus dat beetje fructose...fuck it.

Comment

zo'n 15 tot 25 gram

Comment

Ik zou het niet weten. In elk geval geen geraffineerde suiker, als zoetstof alleen stevia in koffie en thee, en verder alleen nog suikers uit fruit.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Appel is een bom vol vezels, zuren en vitamines die vet kunnen afbreken dus waarom zou dat ongezond zijn? Niet luisteren naar al dat gezwes.
                          Appel kan wel slecht zijn voor je tanden zo agressief zijn de zuren.....dus vet ? No chance.
                          Eet een appel of neem een hap citroen of sinaasappel en je voelt wel aan je mond tanden wat er met het vet in je mond en op je tanden gebeurt, da's gewoon opgelost en weg.

Dus dat beetje fructose...fuck it.
                          Lol zo'n groene appel bevat wel 11 gram fructose per 100 gram.
                          maar ik eet het al jaren. en leef nog steets =DD

Comment

mag het ook lactose zijn

lol

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Ik zou het niet weten. In elk geval geen geraffineerde suiker, als zoetstof alleen stevia in koffie en thee, en verder alleen nog suikers uit fruit.
                              En wat voor soorten fruit en hoeveel als ik vragen mag?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X