eten na trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan ga jij lekker op een dieet van punt 2.
    koop een pak tafelsuiker en doe je tegoed aan die troep.
    Glucose suikers en fructose.....ja je vat hem al?, is suikerbieten suiker. Is tafelsuiker.(wordt ook in dat filmpje van je verteld he)

De vetten van volle melk doet niks voor je.
    de correcte mix van casseïne en whey zit ook in normale halfvolle of magere melk.

Het geeft een boost aan IGF....gisteren meldde 3XL al dat dit geen zak uitmaakt, geloof dat jij het roerend met hem eens was. Dankzij de insuline piek ,..bye bye GH dus ook bye bye IGF. IGF komt voort uit GH net als T4 door T3.

dus?
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik hield al op met lezen toen je chocomel met tafelsuiker ging vergelijken

http://www.ergogenics.org/index08.html#choco
      zover ik weet geen recenter artikel die het weerlegt.

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Het is nog steeds groeibooster nr1 naast melk.
        En kwark dan ?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          ik hield al op met lezen toen je chocomel met tafelsuiker ging vergelijken

Ergogenics
          zover ik weet geen recenter artikel die het weerlegt.
          Je zal het goed bedoeld geplaats hebben Fal maar verkeerde onderzoekje.....gaat over CHO (CarbonHydroOxyde) oftwel carbs....versus gewone melk. En tussen beiden geen significant verschil.........

quote uit tekst:
          METHODS: Nineteen, untrained men (18-25 years) consumed either a milk (MILK) or a carbohydrate-electrolyte (CHO) drink immediately following each workout during a 10 week resistance training program

Je herstelt wel beter op chocomelk, maar het is gewoon troep verder het grote verschil van herstel zit in de cacao(en de melk), niet in de suikertroep die er doorgaans in zit.

de NL chocolade melk in de supermarkt zit vol met tafelsuiker die tafelsuiker is afkomstig uit suikerbieten fructose en met gewijzigde vorm glucosestroop waarvan dan samen gewoon kristalsuiker wordt gemaakt.

Maak eens zelf je chocolade melk zonder rotzooi, puur verse melk, een paar flinke scheppen cacao en gooi er eventueel wat dextro in en zoetstof. Je kan er ook je shake mee maken met een paar scheppen whey er doorheen en wat maizena.
          Dan heb je een supershake die echt goed werkt of een chocomelk die echt goed is.
          Maar je weet iig wat er in zit en dat het goed is.

succes.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            En kwark dan ?
            staat wat lager op de ladder, is teveel bewerkt voor de juiste ingrediënten(groeifactoren) dacht ik.

Maar kwark neem je niet om te groeien in droge massa, die neem je om in je slaap eiwitten binnen te krijgen. Als je wil groeien dan neem je betere eiwitten/amino's. Neem dan Leucine, Glutamine of Arginine die geven een GH boost, daar groei je dus van. Daarnaast kan je dan nog wat kwark + wat scheppen whey nemen als dat andere is opgenomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X