Pindakaas word gezien als ''Ongezond Product''

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by melvinafca View Post
    Met 350 gram groei je zeker ja. in vet
    Als pindakaas zo'n beetje zijn enige vetbron is, kan het prima. Dan zit ie aan 200g vet op niet-traindagen. Opzich wel logsich, door carbs tek vervangen voor vetten op momenten dat je ze niet hard nodig hebt, hou je je vetmetabolisme hoog.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

2350 kcal aan pindakaas op een dag

tja...

Comment

In de cut is pindakaas toch niet echt heul handig...
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
          Met 350 gram groei je zeker ja. in vet
          met 1 a 2 dagen in de week no way.

dan sta ik hoog in vetten en laag in carbs
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik ben ook dol op pindakaas! In het boek 'het wasborddieet' las ik dat het beter is om 'pure' pindakaas te eten, dus bijvoorbeeld die van de biowinkel of fairtrade shop. Die pindakaas is ook prima te eten en het bestaat echt voor 95% uit pinda's. Wel zitten er meer calorieën in dan in bv. Calvé light pindakaas. Ik stap dus weer terug naar de Calvé. @ Beat Boxer: ik heb soms ook moeite om niet de hele pot leeg te lepelen, dus ik heb nu de volgende regel: per boterham niet meer dan een eetlepel pindakaas!

Comment

Originally posted by Iris_c View Post
              Ik ben ook dol op pindakaas! In het boek 'het wasborddieet' las ik dat het beter is om 'pure' pindakaas te eten, dus bijvoorbeeld die van de biowinkel of fairtrade shop. Die pindakaas is ook prima te eten en het bestaat echt voor 95% uit pinda's. Wel zitten er meer calorieën in dan in bv. Calvé light pindakaas. Ik stap dus weer terug naar de Calvé. @ Beat Boxer: ik heb soms ook moeite om niet de hele pot leeg te lepelen, dus ik heb nu de volgende regel: per boterham niet meer dan een eetlepel pindakaas!
              1 eetlepel bevat nog steeds best veel pindakaas, ik schat 40-50gram.

tenminste mijn eetlepels, dat zijn dan ook geen afgestreken eetlepels.
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

haha, ik doe het soms ook wel eens ipv pinda's eten.. Gewoon een dikke vette eetlepel met pindakaas. Inderdaad goed voor zo'n 50g en je eet het zo weg!
                "Straight outta gym"

Comment

Pindakaas met hagelslag. Yes please.

Comment

Pindakaas is so fcking lekker.. Maar als ik niet uitkijk dan verdwijnt er toch wel een groot gedeelte van de inhoud als ik na afloop kijk.. Met 620 Kcal per 100g gaat dat hard.. Zo'n calve pot bevat gwn 3000 Kcal!
                    Failure is your friend

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

Ik gebruik kleine eetlepels, dus tussen de grootte van een eetlepel en een theelepel in!

Comment

Originally posted by Iris_c View Post
                        Wel zitten er meer calorieën in dan in bv. Calvé light pindakaas.
                        Pindakaas light is sowieso een onzinproduct. Dan zit er minder vet in....jawel, maar ook veel meer koolhydraten en suiker. Veel mensen worden eerder vet van koolhydraten dan van vet, hoor.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ja idd mensen over overdrijven graag vaak ook mense met weinig kennis over voeding.

Oke ik weet natuurlijk ook niet alles:P

Bij mij op de sportschool zijn ze bang voor gehakt en sommige zelf voor zalm:P
                          Nou als je het goed bakt en goed uitlaat lekken en effe deppe met wat keuken pappier.
                          Dan is haal denk ik wel rond 60% kwam vet van gehakt weg.

Maar kan der natuurlijk ook vet naast zitten.

Ps Pindakaas is lekker zo lang het met mate doet dan is der niks aan de hand

Comment

Bang zijn voor zalm en gehakt

maar verder gewoon ontbijtkoek en cruesli vreten...

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                              In de cut is pindakaas toch niet echt heul handig...
                              Wie zegt dat? juist in de cut heb je meer vetten nodig!
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Pindakaas is het enige beleg naast vleeswaren wat bij mij thuis te vinden is.
                                There are no shortcuts to any place worth going
                                178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X