05:30 = 2 broodjes met steeds iets anders kan s'ochtens niks door me keel krijgen dus neem maar 2 broodjes
08:00 = 2 broodjes en banaan weet zit te veel tijd tussen maar heb maar weinig tijd om te eten op me werk dus is weinig
10:00 = 4 broodjes met kaas en kipfilet en glas melk
en tussen door nog wat sport reepen met eiwit en koolhydraten er in
11:00 = 2 broodjes
12:00 = trainen meestal om 12 uur
13:30 = 1 eiwit shake 4 eieren aleen eier geel 2 broodjes met kipfilet of kaas soms heel pak lasagna of macaroni niet altijd dan vruchten sap en glas melk en 200 gram kwark
15:00 = weer 2 of 3 broodjes met pindakaas ofzo
16:30 = snel nog iets kleins eten
17:30 = avond eten groente vlees aardappels en melk
en dan savonds heele avond eet ik door veel brood melk vructensap en voor slapen gaan 500 gram kwark
me schema vind ik niet zo goed is verslechtert ik wil vragen of jullie me schema wat kunnen aan passen alvast bedankt mensen
08:00 = 2 broodjes en banaan weet zit te veel tijd tussen maar heb maar weinig tijd om te eten op me werk dus is weinig
10:00 = 4 broodjes met kaas en kipfilet en glas melk
en tussen door nog wat sport reepen met eiwit en koolhydraten er in
11:00 = 2 broodjes
12:00 = trainen meestal om 12 uur
13:30 = 1 eiwit shake 4 eieren aleen eier geel 2 broodjes met kipfilet of kaas soms heel pak lasagna of macaroni niet altijd dan vruchten sap en glas melk en 200 gram kwark
15:00 = weer 2 of 3 broodjes met pindakaas ofzo
16:30 = snel nog iets kleins eten
17:30 = avond eten groente vlees aardappels en melk
en dan savonds heele avond eet ik door veel brood melk vructensap en voor slapen gaan 500 gram kwark
me schema vind ik niet zo goed is verslechtert ik wil vragen of jullie me schema wat kunnen aan passen alvast bedankt mensen
Comment