drinken op zaterdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fitnessfreak View Post
    Wat een gezeik allemaal!
    Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
    Echt nooit problemen mee gehad met alcohol.
    Er zijn hier altijd van die fanatieke mensen die alles volgens het ''boekje'' doen en er zelf uitzien of ze nog nooit een dumbbell aangeraakt hebben.
    Gewoon hard knallen goed vreten en gewoon plezier maken als je daar zin in hebt!!

eens!
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
      Wat verwacht je anders? dit is toch een forum om vragen te stellen. en die vraag beantwoord te krijgen?
      ook mee eens!
      If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        Ik denk inderdaad "weer zo'n topic"

Ik vraag me altijd af wat mensen willen. Willen ze horen wat ze willen horen om het drinken goed te praten of willen ze weer met de neus op de feiten gedrukt worden.

En gebruik toch eens die verdomde zoekfunctie toch eens mensen! staat meer dan genoeg in over kansloze die alleen maar willen horen dat 1x in de week zuipen niet erg is!

sorry voor mijn reactie maar als je weet dat het niet goed is en je doet het toch wat wil je dan van ons horen? dat het niet erg is? en je daarmee dus carte blanche hebt?

Als het je progressie niet in de weg staat dan maakt het toch niet uit? drink je elke dag een flinke hoeveelheid dan maakt het wél wat uit!

Sluit ik me bij aan.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ben op mijn 17de begonnen met trainen.Elke zaterdag tot op ongeveer mijn 22ste zo lam als een aap.Maar op mijn 20ste zag ik er wel uit als een beest.Dat zuipen was achteraf gezien iets teveel van het goede want het was bijna altijd sterke drank.Maar ik zoop alleen op de zaterdagavond en voor de rest van de week geen druppel en toch groeide ik als een speer.Dus keihard trainen en goed eten en dan kan je heus wel af en toe lekker zuipen.

Comment

Ken er zoveel die zaterdags lam zijn en enorm groot zijn, doe het zelf niet omdat ik de dag erna dan niet goed kan eten

Comment

Dat is bij mij nou ook ik krijg helemaal niks door me strot

Comment

Als je gaat drinken doe het met mate. 20 glazen/blikjes slaat nergens op. Maar een handjevol glazen puur donker bier zit vol met flavoiden. Hou je de schade nog enigszins beperkt. Dus geen licht/bewerkt bier maar het echte werk.

Ethanol, kern van alcohol, zijn suikers. Deze suikers kan het lichaam nergens opslaan. Grote kans dat het in je vet cellen wordt opgeslagen als je te veel drinkt. Om te zeggen dat 1 avondje zuipen meteen vetrollen aanzet is overdreven. Zelfs als je veel eet heb je niet meteen een lading vetrollen de dag er na.
                Last edited by Falstyr; 25-02-2011, 18:19.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Om te zeggen dat 1 avondje zuipen meteen vetrollen aanzet is overdreven. Zelfs als je veel eet heb je niet meteen een lading vetrollen de dag er na.
                  Als je heel droog staat in bf en je gaat een weekend helemaal los zal je heel veel vocht vasthouden, dat is wat je ziet.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Als je heel droog staat in bf en je gaat een weekend helemaal los zal je heel veel vocht vasthouden, dat is wat je ziet.
                    Alcohol droogt uit. Lijkt me sterk dat je daar vocht door vasthoud. Maar vaak staan er ook zoute hapjes op de bar. Of shoarma na afloop of iets anders waardoor je vocht vasthoudt. Alcohol zelf doet dat niet.

Comment

Alcohol droogt uit. Lijkt me sterk dat je daar vocht door vasthoud. Maar vaak staan er ook zoute hapjes op de bar. Of shoarma na afloop of iets anders waardoor je vocht vasthoudt. Alcohol zelf doet dat niet.
                      Daar doelde ik eigenlijk ook op. Als je een weekend los zou gaan eet je geen rijst met kip

Dan vreet je alles wat los en vast zit.....een en al carbs, dus vocht.

Comment

Daar doelde ik eigenlijk ook op. Als je een weekend los zou gaan eet je geen rijst met kip

Dan vreet je alles wat los en vast zit.....een en al carbs, dus vocht.
                        Dus het eten van insuline verhogende overdaad aan carbs staat gelijk aan alcohol de schuld geven van dik worden/vocht vasthouden? Kan prima drinken zonder dat ik meteen een vreetkick krijg. Dan heb je meteen die nadelen niet.

Comment

Je moet het zelf aanzien of je er last van hebt of niet. Als je cut is imo minder erg om te doen dan tijdens het bulken, tijdens het cutten zet je immers toch (bijna) niets aan. Bijkomend voordeel om het tijdens het cutten te doen is dat je glycogeenvoorraden minder aangevuld zijn en je gevoeliger bent voor kh. Ik ben het wel met marnop eens dat je een buikje krijgt van (veel) drinken. Chocolade enz merk ik niet veel van in m'n fysiek, maar alcoholische dranken en vooral bier wel.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Dus het eten van insuline verhogende overdaad aan carbs staat gelijk aan alcohol de schuld geven van dik worden/vocht vasthouden? Kan prima drinken zonder dat ik meteen een vreetkick krijg. Dan heb je meteen die nadelen niet.
                            Je betrekt het nu op jezelf.

Ik denk dat als je laag in bf zit, of dat nou jantje, pietje of klaasje is....En je gaat een weekend helemaal los, je zuipt en vreet er lustig op los, je vocht vast gaat houden door de carbs. Ik geloof niet dat je na een weekend zondigen zichtbare vetrollen aanzet.

Dat geloof ik pas als ik het zelf zie.

Comment

Je betrekt het nu op jezelf.

Ik denk dat als je laag in bf zit, of dat nou jantje, pietje of klaasje is....En je gaat een weekend helemaal los, je zuipt en vreet er lustig op los, je vocht vast gaat houden door de carbs. Ik geloof niet dat je na een weekend zondigen zichtbare vetrollen aanzet.

Dat geloof ik pas als ik het zelf zie.
                              Vetrollen lijken me idd ook wat overdreven, maar een opgezette buik en dat het daardoor meer lijkt op een buik (incl. het vocht dat je vasthoud) kan ik me wel in vinden.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

zoekfunctie is erg moeilijk te vinden he...
                                Je bent jong, je moet genieten. af en toe wat alcohol kan dus geen kwaad. dat soort junks houden het moraal gwn hoog en is je schema des te makkelijker vol te houden als je je weer op iets lekkers kan verheugen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X