Voedingsschema, graag reacties op voeding / tijden inname whey proteine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb me schema een beetje aangepast,
    heb 's ochtends de banaan weg gelaten en neem gelijjk als ik wakker word een shake, en een uur later 3/4 bruine botherhammen met kipfilet.

Dan neem ik rond half 11 een bruine boterham met kipfilet en een bakje tonijn op waterbasis.

middag eten 4 bruine boterhammen met kipfilet en gebraden gehakt.

half 6 avond eten,

dan rond 7 uur trainen, na het trainen een shake en misschien een banaan.

voor het slapen gaan een bak kwark + 2 eitjes of wat gebraden kippenpootjes..

beter??
    Attached Files

Comment

@okidoki,

ok tnx! dus als ik savonds eieren eet moet ik die kwark weglaten?
      en die gebraden kippenpoten wat doet dat 's avonds??

Comment

ik snap jou niet,
        waarom begin je de dag met een miniscuul ontbijt en eindig je met een bulk maaltijd.

ik zou sowieso het aantal kcal omdraaien.

zie het zo, wanneer je auto gaat rijden gooi er ook eerst benzine in en dan ga je rijden niet eerst rijden en er dan benzine ingooien.

dit doe jij ook als het ware, wanneer de dag begint en je lichaam energie nodig heeft voor zijn activiteiten geef je het erg weinig.
        wanneer het in de avond mag rusten (slapen) gooi jij er nog eens een gigantische hoeveelheid energie in.

hoe het gewoon bij een pot kwark. en neem een ontbijt van 4 sneden brood met melk of 100gr brinta met melk.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Als jij kip wil eten dan eet je kip, en kwark + ei gaat ook, zolang je je maar aan je macro's houdt en het in je schema past.

Je beleg op je brood is trouwens geen 10 gram, bestaat niet, zeker niet bij 3/4 boterhammen.
          De schnitzel uit de schema gooien, dat ding heeft 40 gram vet, als je een andere dag normaal vlees eet heb je gelijk een tekort van 30 gram vetten...en klopt je schema van geen kanten, de fruitkwark er ook uit....
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

iedereen bedankt, hier kan ik zeker wat mee!

Comment

Originally posted by feyenoord010 View Post
              @okidoki71,

Heb me boterhammen aangepast, heb het opgezcoht en kmo uit op +/- 30 gram per boterham..

ook neem ik om 15:30 nog een time-out graan bisquit van 25 gram.

wat voor maaltijden raad je me aan dan?

Ik ga slapen rond half 11, dan eet ik rond 10 uur die kwark en na me training die shake.

Me doel is gespierden en wat droger worden.

Gespierder en droger worden? Massa winnen? Droger worden?
              All time PRs: 195/135/232,5
              Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
                Gespierder en droger worden? Massa winnen? Droger worden?
                massa winnen en droger worden ja?

Comment

massa winnen en droger worden ja?
                  gaat heel moeilijk worden als naturel!

Comment

je krijgt geen kwark of brinta weg?
                    gewoon eten jongehh!!

Comment

hoezo moeilijk worden?
                      3/4 dagen kracht training, 1/2 dagen cardio dag van 45minuten / 60 minuten
                      geduld word beloond

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                        je krijgt geen kwark of brinta weg?
                        gewoon eten jongehh!!

ik zoek wel een vervanger joh
                        eet wel fruitkwark, dan maar iets minder goed.
                        en dat brinta zouden ze moeten verbieden

Comment

ik zoek wel een vervanger joh
                          eet wel fruitkwark, dan maar iets minder goed.
                          iets minder goed!!!??
                          kwark is super qua voedingswaarde,
                          fruitkwark is gewoon troep qua voedingswaarde.
                          vergelijk de voedigswaarde voor de gein maar eens.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

??? Niet zeiken, maar stauwen!!

Na een weekje wordt je 's morgens wakker en kijk je er naar uit om die heerlijke brinta (met je whey erdoorheen) naar binnen te werken

Comment

Dan zou ik zeggen ga ervoor en trek uiteindelijk je eigen conclusies!

spieren kweken betekend dat je boven onderhoud moet gaan eten om je spieren te kunnen voeden.

afvallen/vet verbranden gaat meestal gepaard met net onder onderhoud eten of op onderhoud maar een hoge cardiovascularie training.

is je voeding niet juist gebalnceerd gaat je lichaam spiereiwit consumeren om ergens energie vandaan te halen.

ook tijdstip van voeding inname is erg belangrijk. Vooral rondom je trainingen.

dan heb je nog te maken met KH. je hebt snelle en trage. snelle heb je nodig na je training de complexe een uurtje of zo voor je training. Ga je het andersom doen dan is je kh voorraad al verdwenen voor je aan het trainen begint en kom je kracht te kort en dus niet lekker kunnen knallen. en de trage duurt veels te lang om opgenomen te worden waardoor je dus na het trainen niets aan je katabole toestand doet.

Dan heb je nog IF, carb cycling,vasten,eiwitdieeten enz.

dan heb je nog verschillende train methodes, ga je voor kracht, massa,uithoudingsvermogen enz. enz. ga je zomaar willekeurig trainen ben je eigenlijk zomaar in het wilde westen bezig.

spieropbouw en vetverliezen is dus niet zo makkelijk hoor!

of je gaat eerst cutten en proberem je spieren zoveel mogelijk te behouden of je gaat bulken en ramt er een hoop spieren bij maar neem bf verhoging voor lief.

wil je snel droog staan en een flink stuk gespieren worden zal je al snel moeten afstappen van het naturel zijn. Maar als ik een beetje je replys door lees ben je daar zeker nog niet aan toe! en is ook zeker niet gezond!

zo valt me op dat in je voedingsschema vruchtenkwark zit. te veel suikers. niet nodig overdag. suikers (maar dan wel de goede zoals dextro) kan je beter gebruiken na/tijdens je training.

en waarom pak je noten bij je whey? whey zijn snelle eiwitten die je inneemt om die reden. Nou ga je door middel van vet de amino opname vertragen. waarom?

smorgens een banaan kan best maar die tweede zou ik na je traing pakken. (banaan = fructose)

als je uiteindelijk alles goed op rit hebt dan pas kan je gaan zeggen dat geduld beloont gaat worden en eerder niet! het zou jammer zijn als je keihard je best doet maar lange tijd geen progressie gaat zien door allerlei omliggende factoren die je bij de basis al niet goed hebt zitten!
                              Last edited by The Phoenix; 02-03-2011, 12:29.

Comment

Wat is er mis met Brinta?

Volgens mij weten veel mensen niet hoe ze het lekker kunnen maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X