Hi!
Deze week bijna alles sticky's gelezen en volgens mij ben ik aardig wat wijzer. Hierbij mijn schema. Over 6 weken ga ik op vakantie dus de komende 6 weken wil ik knallen. Ga me vriendin opzoeken die op stage is in Zuid Afrika.
Dit zijn me stats, 1.80m, 78 kilo, 15% (Taile 84cm, nek 38cm)
Sinds een maandje fanatiek aan het trainen en sinds 7 weken echt perfect op de voeding gelet. Vanavond voor het eerst iets slechts gegeten, lasagna. Heb voor het eerst een whey shake besteld die morgen binnen komt. Dacht dat een whey shake alleen tijdens de bulk nodig was maar bij cutten is het ook goed. Hierbij mijn schema, de vragen heb ik onderin.
Ga eerst trainen en dan ontbijten
De musli/noten komen van sportsnuts.nl dus super gezond
Training, 30min kracht en 20/30min cardio, deed altijd 30min maar 20min is ook goed als je de kracht goed aan pakt.
O - 250ml magere kwark met 50g musli en 1 theelepel honing
L 11u - 2 volkoren boterhammen met half blik sardine
L 13u - 4 volkoren boterhammen met 1 blik tonijn
T - Rijstewafel/banaan
A - 200 gram rijst, 1 blik tonijn en rozijnen
Voor slapen - 250ml magere kwark met 50g musli en 1 theelepel honing
Handje noten
Verder drink ik de hele dag water, denk 3/4/5/6 liter, lijkt veel maar een flesje is zo weg en vind het gewoon lekker.
Krijg morgen whey dieet shake binnen, 70 shakes
Krijg morgen 1 kg noten-mix/1 kg musli/1kg salade noten-mix binnen
Heb nog een fatburner liggen dus die gebruik ik na me ontbijt en na me avond eten.
Wanneer kan ik het beste de shake nemen?
Deze week bijna alles sticky's gelezen en volgens mij ben ik aardig wat wijzer. Hierbij mijn schema. Over 6 weken ga ik op vakantie dus de komende 6 weken wil ik knallen. Ga me vriendin opzoeken die op stage is in Zuid Afrika.
Dit zijn me stats, 1.80m, 78 kilo, 15% (Taile 84cm, nek 38cm)
Sinds een maandje fanatiek aan het trainen en sinds 7 weken echt perfect op de voeding gelet. Vanavond voor het eerst iets slechts gegeten, lasagna. Heb voor het eerst een whey shake besteld die morgen binnen komt. Dacht dat een whey shake alleen tijdens de bulk nodig was maar bij cutten is het ook goed. Hierbij mijn schema, de vragen heb ik onderin.
Ga eerst trainen en dan ontbijten
De musli/noten komen van sportsnuts.nl dus super gezond
Training, 30min kracht en 20/30min cardio, deed altijd 30min maar 20min is ook goed als je de kracht goed aan pakt.
O - 250ml magere kwark met 50g musli en 1 theelepel honing
L 11u - 2 volkoren boterhammen met half blik sardine
L 13u - 4 volkoren boterhammen met 1 blik tonijn
T - Rijstewafel/banaan
A - 200 gram rijst, 1 blik tonijn en rozijnen
Voor slapen - 250ml magere kwark met 50g musli en 1 theelepel honing
Handje noten
Verder drink ik de hele dag water, denk 3/4/5/6 liter, lijkt veel maar een flesje is zo weg en vind het gewoon lekker.
Krijg morgen whey dieet shake binnen, 70 shakes
Krijg morgen 1 kg noten-mix/1 kg musli/1kg salade noten-mix binnen
Heb nog een fatburner liggen dus die gebruik ik na me ontbijt en na me avond eten.
Wanneer kan ik het beste de shake nemen?
Comment