Eet nu kwark met müsli zonder de honing erbij. Het heeft toch alleen maar voordelen om het weg te doen?
5 weken cutten
Collapse
X
-
Originally posted by robdegekste View PostHeb nu een kilo noten mix liggen maar hoeveel gram moet ik iedere dag eten, 60 tot 100 gram?
Vandaag weer kwark zonder honing gegeten, ging prima dus gelukkig geen suiker meer.Failure is your friend
Comment
-
Wil iemand is kritisch kijken na mijn voedingsschema?
Qua training doe ik 4 dagen KT en daarna 20 a 30min cardio en op me vrije dag ook cardio, dit moet toch genoeg zijn om te cutten?
Las net in het interview van Nightfly, dat hij bijna geen koolhydraten nam, goed idee voor een beginner zoals ik?
Kcal E K V
2786 / 203(29%) / 261(37%) / 105(34%)Attached Files
Comment
-
Helemaal vergeten, zal proberen wat vaker zelf groente kopen en dan met rijst of aardappels te maken. Woon nu een tijdje op mezelf, vriendin even weg Maar vergeet het altijd te kopen. Eet wel vaak bij me ouders/schoon ouders met de pot mee en dit is altijd gezond.
Vanavond gelijk even wat groene groente halen.
Comment
-
Originally posted by robdegekste View PostHeb nog eens goed naar de verhouding e/k/v gekeken en vind het niet zo.
Kcal E K V
2786 / 203(29%) / 261(37%) / 105(34%)
Zijn de koolhydraten niet te veel en de eiwitten te weinig?
260g carbs is ook niet heel veel. Als je straks op een plateau komt met vet verliezen zou ik op rustdagen de carbs verlagen naar 160g en op trainingsdagen gewoon deze 260 aanhouden. Dit zal je vetverlies ten goede komen. Vetten zijn prima, zou ik niks aan veranderen. Zorg wel dat het goede vetten zijn.Failure is your friend
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment