Beste allemaal,
Ik zou hierbij graag wat advies willen over het aanvullen van mijn dieet.
Ik ben druk geweest met het uitrekenen van alle voedingswaarden en wat hieruit kwam schokte mij.
Wat ik hier en daar lees zit ik ver onder de aanbevolen inname. Ik zou mijn schema graag wat aanvullen zodat ik in de goede richting kom van mijn doelstelling.
Ik heb mijn eetschema in de bijlage er bij gedaan. En hieronder nog wat meer info over mijzelf.
Ik ben een student en heb een limiet wat ik aan voeding uit kan geven.
Ik train sinds 1.2 jaar. ( fitness )(10 kilo aangekomen, van veel macdonalds denk ik )
Ik wil graag binnen nu en 4 maanden 2kg spier aankomen. Maar zeker niet hoger in het vetpercentage (het liefst minder)
Ik train 3 keer per week.
Ma: borst, bi.
Wo: schoud, tri, buik
Za: Rug, benen
Mijn stats zijn:
Lengte: 181cm
Gewicht: 80kg
Vet %: 12
Alvast bedankt!
Ik zou hierbij graag wat advies willen over het aanvullen van mijn dieet.
Ik ben druk geweest met het uitrekenen van alle voedingswaarden en wat hieruit kwam schokte mij.
Wat ik hier en daar lees zit ik ver onder de aanbevolen inname. Ik zou mijn schema graag wat aanvullen zodat ik in de goede richting kom van mijn doelstelling.
Ik heb mijn eetschema in de bijlage er bij gedaan. En hieronder nog wat meer info over mijzelf.
Ik ben een student en heb een limiet wat ik aan voeding uit kan geven.
Ik train sinds 1.2 jaar. ( fitness )(10 kilo aangekomen, van veel macdonalds denk ik )
Ik wil graag binnen nu en 4 maanden 2kg spier aankomen. Maar zeker niet hoger in het vetpercentage (het liefst minder)
Ik train 3 keer per week.
Ma: borst, bi.
Wo: schoud, tri, buik
Za: Rug, benen
Mijn stats zijn:
Lengte: 181cm
Gewicht: 80kg
Vet %: 12
Alvast bedankt!
Comment