Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
gister nog gehad trouwens.
-2 pikanto's op een cadet
-2 mora ribs op een cedet
-2 hamburgers van mora
-3 home made hamburgers
-2 bapoa
-1 portie gebakken mosselen
-2 chocolade mouse toetjes
-1 tiramisu toetje
en nog wat andere tussendoortjes
O, echt waar? Jongen, daar zou ik echt kotsmisselijk van worden, ik meen het.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Vanochtend 350Gr Kip
Net 400Gr Sukadelappen
Straks 200Gr Tilapia met 750Gr Groente
Alles met rijst
Bolle buik met blokken
Haha echt koning is dat, na zo'n dag.. Volle pens en dan nog redelijke abs zichtbaar
OT: Ik heb bijna nooit junkdagen, hooguit junkmaaltijden.. Verder nooit behoefte aan ijs, gebak of wat dan ook.. Ik ga denk nog wel 1x onbeperkt spareribs eten, dus dat wordt lachen met een paar vrienden
Furious Pete is 10x beter, aangezien hij het ook echt allemaal opeet en die Epicmealtime shit, zij doen dat niet. Of ze laten een dame het opeten, wtf?!
In het weekend neem ik in plaats van kwark 's avonds zoete popcorn of mexicaantjes.
Dat is dan mijn junk.
Verder junk ik eigenlijk niet, ik heb er geen behoefte aan.
Als ik naar een verjaardag ga, neem ik ook geen taart of koek ofzo. Vind daar niets aan eigenlijk.
Bij iemand eten doe ik liever niet, want ik wil graag weten wat ik binnenkrijg.
Ja hoor, maar dan kan ik kiezen wat ik neem. Want dat bedoel ik feitelijk.
Als ik bij iemand ga eten en ik krijg een vette gehaktbal en patat ofzo op mijn bord, vind ik het ongelooflijk onbeleefd om dan te zeggen dat ik dat niet wil.
En als ik uit eten ga, kan ik vragen of in plaats van de eeuwige friet erbij een extra salade mag ofzo. Ik noem maar een voorbeeld, he.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ik heb 1x per week ongeveer een ongeplande junkdag, dus dat houd in dat je in een situatie komt waar het onbeleefd is om dingen te weigeren, voel me er ook niet rot bij ofzo als ik het wel eet maar het houd meer in dat ik niet echt een junkdag plan .
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment