Jouw junkdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    In het weekend neem ik in plaats van kwark 's avonds zoete popcorn of mexicaantjes.
    Dat is dan mijn junk.
    Verder junk ik eigenlijk niet, ik heb er geen behoefte aan.
    Als ik naar een verjaardag ga, neem ik ook geen taart of koek ofzo. Vind daar niets aan eigenlijk.
    Bij iemand eten doe ik liever niet, want ik wil graag weten wat ik binnenkrijg.
    Dan heb jy geluk zeg! bij mij gaat dat heel moeilijk om dingen te weigeren die speciaal voor jou worden gemaakt. gelukkig alleen maar op feestdagen of in de vakanties.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Eens in de 2 weken. op werk pizza (wel weer zalm nemen >.< ipv varkensvlees). dan nog 1 cornetto ijsje. en eens in de maand ook op dezelfde dag als de pizza expres om me lichaam te laten schrikken een bicmac (vet ranzig btw).

als ik uitga: energy drinks (ja weet zeker slecht) & baco/ vodka lime. drink geen bier vind het echt te slecht voor woorden... nou ja op een warmen zomer dag 1 of 2 op een barretje moet kunnen
      -Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-

Comment

Wat een gejunk zeg! 1 keer in de week junken vind ik een beetje veel, ik junk 1 keer in de maand met lekker veel chocola en cola XD

Comment

Ik ben jaloers dat jullie kunnen junken zonder schuldgevoel.

Comment

haha indd, ik voel me al schuldig na een extra lepel rijst op me bord haha
            Building to a better me

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
              Dan heb jy geluk zeg! bij mij gaat dat heel moeilijk om dingen te weigeren die speciaal voor jou worden gemaakt.
              Maar ik vind het ook wel moeilijk, hoor.
              Niet om het niet-eten maar omdat ik er niemand mee wil kwetsen.
              Want dat doe je dan vaak toch.........en dat is niet leuk.
              Ik ga alleen eten bij vrienden die een beetje weten hoe ik eet, zeg maar.
              En wij zijn niet zo close qua familie (dat ligt bij jou waarschijnlijk anders) dus die mazzel heb ik wel.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar ik vind het ook wel moeilijk, hoor.
                Niet om het niet-eten maar omdat ik er niemand mee wil kwetsen.
                Want dat doe je dan vaak toch.........en dat is niet leuk.
                Ik ga alleen eten bij vrienden die een beetje weten hoe ik eet, zeg maar.
                En wij zijn niet zo close qua familie (dat ligt bij jou waarschijnlijk anders) dus die mazzel heb ik wel.
                w00t obsessed obvious

ik vind en dit is mijn persoonlijke mening zolang je niet echt uber strict eet dus geen brood geen melk enkel echt complexe carbs om maar is iets te noemen. Dan moet je niet zeuren over het gebakje op zondag of anders zins

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                  w00t obsessed obvious

ik vind en dit is mijn persoonlijke mening zolang je niet echt uber strict eet dus geen brood geen melk enkel echt complexe carbs om maar is iets te noemen. Dan moet je niet zeuren over het gebakje op zondag of anders zins
                  Dat mag jij vinden, hoor.
                  Maar als het voor mij niet prettig voelt om troep als gebak te eten dan is het maar "obsessed", maar ik doe waar ik me goed bij voel.
                  Ik word nu eenmaal blijer van een bord groente dan van een appeltaart.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Dat mag jij vinden, hoor.
                    Maar als het voor mij niet prettig voelt om troep als gebak te eten dan is het maar "obsessed", maar ik doe waar ik me goed bij voel.
                    Ik word nu eenmaal blijer van een bord groente dan van een appeltaart.
                    Indd, alhoewel een bord groente wel te ver gaat. Als ik junk is het iets met naar mijn mening teveel zout of wat minder clean is. Nooit echt bewust veel.
                    Beaudien is gewoon goed strict en dit is haar levenstijl neem ik aan. je krijgt er ook gewoon plezier in om lekkere groentjes klaar te maken met een goed visje erbij.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Een echte junkdag van Snuff bestaat uit:

- gebakken eieren met ham en kaas op brood
                      - tosti's
                      - moorkoppen
                      - puddingbroodjes
                      - donuts met jam of pudding
                      - mars
                      - twix
                      - milky ways
                      - allerlei soorten snoep
                      - vele soorten smooth yoghurts
                      - coca cola cherry
                      - ijs, maakt niet uit wat voor
                      - stokbrood met ham, kaas, komkommer, sla, ei
                      - pizza
                      - sausijzenbroodjes
                      - steakpie
                      - cheesecake

Jezus, zit mezelf ff lekker te maken hierzo.
                      *Haalt dwijl*

Mijn junkdag.... Zolang het in principe aardig overeenkomt met mijn voedingsschema, noem ik het geen junk. Zodoende is brood voor mij geen junkvoedsel.

Toevallig heb ik wél afgelopen weekend voor het eerst sinds 2 maanden weer goed gejunkt vanwege carnaval: Chips, friet, pizza, hamburger, nootjes, bier, diverse sterke dranken, kortom: mijn maag was tijdelijk een zwart gat met uitgaan. Verder heb ik niet echt veel behoefte, maar als mij een stuk vla word aangeboden door mijn oma, dan wordt het toch erg moeilijk....
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Indd, alhoewel een bord groente wel te ver gaat. Als ik junk is het iets met naar mijn mening teveel zout of wat minder clean is. Nooit echt bewust veel.
                        Beaudien is gewoon goed strict en dit is haar levenstijl neem ik aan. je krijgt er ook gewoon plezier in om lekkere groentjes klaar te maken met een goed visje erbij.

Precies, talalelh.

Comment

Precies, talalelh.
                          jeej ik begrijp beaudien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X