Originally posted by Beaudien
View Post
Jouw junkdag
Collapse
X
-
Eens in de 2 weken. op werk pizza (wel weer zalm nemen >.< ipv varkensvlees). dan nog 1 cornetto ijsje. en eens in de maand ook op dezelfde dag als de pizza expres om me lichaam te laten schrikken een bicmac (vet ranzig btw).
als ik uitga: energy drinks (ja weet zeker slecht) & baco/ vodka lime. drink geen bier vind het echt te slecht voor woorden... nou ja op een warmen zomer dag 1 of 2 op een barretje moet kunnen-Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostDan heb jy geluk zeg! bij mij gaat dat heel moeilijk om dingen te weigeren die speciaal voor jou worden gemaakt.
Niet om het niet-eten maar omdat ik er niemand mee wil kwetsen.
Want dat doe je dan vaak toch.........en dat is niet leuk.
Ik ga alleen eten bij vrienden die een beetje weten hoe ik eet, zeg maar.
En wij zijn niet zo close qua familie (dat ligt bij jou waarschijnlijk anders) dus die mazzel heb ik wel."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostMaar ik vind het ook wel moeilijk, hoor.
Niet om het niet-eten maar omdat ik er niemand mee wil kwetsen.
Want dat doe je dan vaak toch.........en dat is niet leuk.
Ik ga alleen eten bij vrienden die een beetje weten hoe ik eet, zeg maar.
En wij zijn niet zo close qua familie (dat ligt bij jou waarschijnlijk anders) dus die mazzel heb ik wel.
ik vind en dit is mijn persoonlijke mening zolang je niet echt uber strict eet dus geen brood geen melk enkel echt complexe carbs om maar is iets te noemen. Dan moet je niet zeuren over het gebakje op zondag of anders zins
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View Postw00t obsessed obvious
ik vind en dit is mijn persoonlijke mening zolang je niet echt uber strict eet dus geen brood geen melk enkel echt complexe carbs om maar is iets te noemen. Dan moet je niet zeuren over het gebakje op zondag of anders zins
Maar als het voor mij niet prettig voelt om troep als gebak te eten dan is het maar "obsessed", maar ik doe waar ik me goed bij voel.
Ik word nu eenmaal blijer van een bord groente dan van een appeltaart."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat mag jij vinden, hoor.
Maar als het voor mij niet prettig voelt om troep als gebak te eten dan is het maar "obsessed", maar ik doe waar ik me goed bij voel.
Ik word nu eenmaal blijer van een bord groente dan van een appeltaart.
Beaudien is gewoon goed strict en dit is haar levenstijl neem ik aan. je krijgt er ook gewoon plezier in om lekkere groentjes klaar te maken met een goed visje erbij.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostEen echte junkdag van Snuff bestaat uit:
- gebakken eieren met ham en kaas op brood
- tosti's
- moorkoppen
- puddingbroodjes
- donuts met jam of pudding
- mars
- twix
- milky ways
- allerlei soorten snoep
- vele soorten smooth yoghurts
- coca cola cherry
- ijs, maakt niet uit wat voor
- stokbrood met ham, kaas, komkommer, sla, ei
- pizza
- sausijzenbroodjes
- steakpie
- cheesecake
Jezus, zit mezelf ff lekker te maken hierzo.
Mijn junkdag.... Zolang het in principe aardig overeenkomt met mijn voedingsschema, noem ik het geen junk. Zodoende is brood voor mij geen junkvoedsel.
Toevallig heb ik wél afgelopen weekend voor het eerst sinds 2 maanden weer goed gejunkt vanwege carnaval: Chips, friet, pizza, hamburger, nootjes, bier, diverse sterke dranken, kortom: mijn maag was tijdelijk een zwart gat met uitgaan. Verder heb ik niet echt veel behoefte, maar als mij een stuk vla word aangeboden door mijn oma, dan wordt het toch erg moeilijk....Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIndd, alhoewel een bord groente wel te ver gaat. Als ik junk is het iets met naar mijn mening teveel zout of wat minder clean is. Nooit echt bewust veel.
Beaudien is gewoon goed strict en dit is haar levenstijl neem ik aan. je krijgt er ook gewoon plezier in om lekkere groentjes klaar te maken met een goed visje erbij.
Precies, talalelh."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment