Voedingscchema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingscchema

Beste

Ik ben 20 jaar en weeg 57kh en 1.67,5 m lang.

Ik ben pas begonnen met krachttraining (al 3 dagen). En ik wou vragen of deze schema een goede voedingsschema is

8.00 3,4 eieren
    11 of 12 u broodje met sneetjes kipfilet

14u wat de pot schaaft thuis

16u wat ik om 14u heb gegeten (weer een bord)

18u een paar wafels met limonade

21.u wat de pot schaaft thuis

23u wat de pot schaaft huis van 21u daarna een glas melk en een banaan eventueel

ilyas2140, welkom, ik zou je willen aanraden je eerst even voor te stellen in het voorstel topic, zodat de mensen weten wie je bent etc...
    Terugkomend op je vraag zou ik je eerst willen wijzen op de sticky-topics. Hierin kan je je flink verdiepen om zo de initiele vragen beantwoord te krijgen inzake training, voeding, rust, e/k/v verhoudingen. Dit kan je terugkoppelen om zo een doel te stellen voor jezelf, waar je dan mee aan de slag gaat.

veel leesplezier in de sticky-topics en stel je nog even voor!
    - MKLP

Comment

calorien en eiwitten enz vermelden en hoevaak je traint in de week en hoe lang. dan is het voor vele makkelijker je te helpen. Echter is naar mijn mening je voedings schema niet super om het ligt uit te drukken. smorgen meer gaan eten bijv. havermout brinta enz. en wat houdt wat de pot schaft thuis in? aangezien dit nogal vaak voorkomt. is dit moeilijk in te schatten door mensen op het forum
      Last edited by 1992rob; 16-03-2011, 11:38.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X