vetten in de ochtend.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetten in de ochtend.

hallo allemaal,

bij het ontbijt is het goed veel koolydraten te eten omdat glycogeenvooraad leeg is doordat je de hele nacht zonder voedsel hebt doorbracht.

nu heb ik een aantal keer gehoord dat je bij het ontbijt beter zo min mogelijk vetten kunt eten zodat de opname van koolydraten sneller verloopt zodat de glycogeen vooraad sneller wordt aangevuld.

voordat ik dit hoorde deed ik altijd wat noten door mijn havermout en yogurt, nu dus niet meer.

maar wat vinden jullie hiervan?? wel of geen vetten bij het ontbijt??

graag jullie meningen.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

ik zou geen vetten doen, voor mijn opname zelf neem ik mijn whey, havermout en maizena

Comment

Geen, deze kun je beter in maaltijd 2 nemen samen met wat eiwitten.
      (als je ontbijt bestaat uit koolhydraten en eiwitten)

Comment

Een klein beetje heb ik zelf niet zo'n moeite mee. Als het meer dan 10gr wordt zou ik toch wat anders ervoor in de plaats nemen.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          Geen, deze kun je beter in maaltijd 2 nemen samen met wat eiwitten.
          (als je ontbijt bestaat uit koolhydraten en eiwitten)

Mee eens, 2e maaltijd je goede vetten nemen of als je voor je ontbijt eerst een shake neemt, dan kan het wel gewoon bij je ontbijtje.(eieren...)

@maar7en8,
          wat doe jij allemaal dan als je slaapt waardoor al je glycogeen op is? Ik heb daar nou nooit last van.......Droom jij dat je een marathon loop oid?
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

glycogeenvoorraad op, dan kan je dus niks meer XD

Hij is wellicht afgenomen, maar op kan niet makker :P
            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Mee eens, 2e maaltijd je goede vetten nemen of als je voor je ontbijt eerst een shake neemt, dan kan het wel gewoon bij je ontbijtje.(eieren...)

@maar7en8,
              wat doe jij allemaal dan als je slaapt waardoor al je glycogeen op is? Ik heb daar nou nooit last van.......Droom jij dat je een marathon loop oid?
              ok ik bedoel hij is wat leger, wat ik beweerde was wat overdreven.
              maar het gaat om het feit zoveel mogelijk koolydraten te nuttigen in de ochtend.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

@Rubeltje hij kan echt wel opraken hoor. Zal niet zo snel gebeuren van een nachtje... maar je glycogeen voorraad kan best opraken. Als hij al behoorlijk leeg was voor je ging slapen
                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X