ouders werken tegen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    jaag die arme knul maar op stang

Kevster is geen "arme knul", hij weet dondersgoed waar die mee bezig is en ook dat hij erg stom bezig is en dat hij ws maar de helft vertelt aan zijn ma.
    Zijn ma zal het niet prettig vinden als ze de gevaren van Clen weet.

Het vervolg van het verhaaltje en de boodschap is niet puur en alleen op Kevster, maar algemeen. Weet waar je mee bezig bent.
    Die medicijnen zijn niet voor niets verboden. Ze zijn al gevaarlijk op de laagste doseringen. Kevster weet dat ook dondersgoed.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Mijn ouders zouden me er gelijk uitschoppen als ik aan de drugs, anabolen of andere middelen had gegaan.
      Werkt alleen maar averechts, al hanteert iedere ouder natuurlijk zo zijn eigen opvoeding.
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
        Werkt alleen maar averechts, al hanteert iedere ouder natuurlijk zo zijn eigen opvoeding.

Ik schop mijn kinderen er ook uit als ze er aan beginnen...... averechts of niet.
        Ik wil bijvoorbeeld roken van mijn kind niet in huis..... en drank alleen als ze oud genoeg zijn en drugs is not done.
        Werkt niet zomaar averechts hoor, je wil mij dan niet als vader hebben...ik ben af en toe erg ouderwets, je zal luisteren.

Als je je kind maar laat aanrotzooien met drugs en dergelijke ben je gewoon slechte ouders.
        Als je alles maar toelaat geef je sowieso de verkeerde signalen af.

Comment

Ik schop mijn kinderen er ook uit als ze er aan beginnen...... averechts of niet.
          Ik wil bijvoorbeeld roken van mijn kind niet in huis..... en drank alleen als ze oud genoeg zijn en drugs is not done.
          Werkt niet zomaar averechts hoor, je wil mij dan niet als vader hebben...ik ben af en toe erg ouderwets, je zal luisteren.

Als je je kind maar laat aanrotzooien met drugs en dergelijke ben je gewoon slechte ouders.
          Als je alles maar toelaat geef je sowieso de verkeerde signalen af.
          Mijn ouders hebben mij redelijk vrij opgevoed, in de zin van dat niet alles zo maar werd toegestaan, maar dat we het er wel over kunnen hebben.
          Als je kind van 17 eenmaal de keuze heeft gemaakt om, ik zeg maar wat, wiet te gaan roken, kan jij hoog of laag springen maar de kans is groot dat het gebruik zal aanhouden. Of je het gaat verbieden of niet. Mij lijkt dan de beste keus om er dan maar gewoon normaal/ belerend over te hebben dan een ja/nee discussie te gaan voeren. Hiermee bereik je dat je in ieder geval op de hoogte bent en je weet waar je kind mee bezig is. Beter dan sneaky achter je rug om.
          Squat 5 x 147.5
          Bench 5 x 122.5
          Deadlift 5 x 180

Comment

Mijn ouders zouden me er gelijk uitschoppen als ik aan de drugs, anabolen of andere middelen had gegaan.
            Ik kwam ooit een keer flink aangeschoten thuis....jaja trouble in paradise.....bietje drinken is prima, maar dronken worden.......nope...

Als ouders dat allemaal maar goed vinden zijn het slechte ouders.
            Ok, dit zal dus wel een ontzettend blonde opmerking zijn, maar ik zeg eerlijk dat ik dat helemaal niet door had...........Ik ken taurine als een soort aminozuur.
            Ik ging er dus vanuit dat Ma Kevster haar jongen er aan herinnerde dat hij zijn sups moest nemen en zeker geen anabolen.
            Of Kevster dat gebruikt of niet ,weet ik niet eens, want ik vind het rommel en kijk dan ook nooit in die sectie, daar blijf ik ver van weg.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Als jong kind kocht mijn moeder bijna nooit iets snoepigs. gelukkig at ik altijd als jong kind veel vlees rijst bonen kip vis spinazie en dronk ook veel melk. ik wist niet eens wat het voor was. ik at wel soms patat met cola. maar dat was maar heel soms.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Ok, dit zal dus wel een ontzettend blonde opmerking zijn, maar ik zeg eerlijk dat ik dat helemaal niet door had...........Ik ken taurine als een soort aminozuur.
                Ik ging er dus vanuit dat Ma Kevster haar jongen er aan herinnerde dat hij zijn sups moest nemen en zeker geen anabolen.
                Of Kevster dat gebruikt of niet ,weet ik niet eens, want ik vind het rommel en kijk dan ook nooit in die sectie, daar blijf ik ver van weg.
                Je slaat de plank een beetje mis, het gaat niet over taurine.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  Je slaat de plank een beetje mis, het gaat niet over taurine.

Originally posted by Kevster View Post
                  Ma: "Sjeez Kev, wat zweet en tril je man?"
                  Kev: "Clen, don't worry."
                  Ma: "Ohh, vergeet je taurine niet dan!"
                  Kev: *Knuffelt Ma*

Misschien lees jij niet goed dan? Ik gaf al toe dat het "blond" was, maar er staat wel degelijk taurine, vriend.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Misschien lees jij niet goed dan? Ik gaf al toe dat het "blond" was, maar er staat wel degelijk taurine, vriend.
                    Haha.. Het gaat om de CLEN ( Ananbole Steroiden) net 1 regel voor de Taurine...

Er staat wel degelijk TAURINE alleen is de CLEN waar het om gaat hier..

Comment

De discussie gaat om de Clen eigenlijk.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ben geen fan van taurine, werkt alleen leuk tegen het effect van alcohol.

Comment

Ik doelde puur op de Clen en eventueel andere (verboden) middelen.
                          Taurine is idd een aminozuur.

Mijn stukje komt wellicht wat verkeerd over, ik had daar wat duidelijker neer moeten zetten waar ik op doelde.

@ iedereen,
                          Het is verder natuurlijk ook niet zo dat Kevster alleen maar loopt te kuren of wat ook en hij neemt natuurlijk meer goede en gezonde dingen dan slechte dingen, laat dat duidelijk zijn. Verder kan ik niet oordelen over wat Kevster wel of niet zou nemen, de reply is echt puur algemeen mbt dat ene stukje Clenbuterol.

Dus:
                          Mijn reply was puur op de Clenbuterol en de mogelijke gevaren daarvan.
                          Was algemeen bedoeld en ook niet puur of alleen gericht op Kevster.

Comment

Nou, das duidelijk.
                            En om het nog een beetje blonder te maken, had ik dat Clen helemaal niet gezien, maar dacht dat hij zijn moeder zo noemde. Ik weet namelijk niet eens wat Clen is. Ik hou me niet bezig met dat soort gedoe. Dussssss.....is alles nu duidelijk.

Comment

Nou, das duidelijk.
                              En om het nog een beetje blonder te maken, had ik dat Clen helemaal niet gezien, maar dacht dat hij zijn moeder zo noemde. Ik weet namelijk niet eens wat Clen is. Ik hou me niet bezig met dat soort gedoe. Dussssss.....is alles nu duidelijk.

Arme moeder.

OT: Heb weinig met mijn ouders te maken. Mijn ma vindt het allemaal, voor zover ze weet, wel best en wil zo nu en dan nog eens voedingsadvies vragen. Als er dingen zijn waar ze het niet mee eens is houdt ze daarover haar mond.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dit is niet mijn moeder, vriend
                                "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X