Originally posted by Viranelly
View Post
ouders werken tegen.
Collapse
X
-
Originally posted by Viranelly View PostDat is het niet hoor.
Men is tegenwoordig zo onbewust bezig met het wegwerken van chocolade, alcohol en allerlei andere 'lekkere dingen' dat ze niet snappen dat jij van het leven kunt genieten zonder die rommel.
Comment
-
Ik heb echt superchille ouders. Ze zijn het niet overal mee eens maar weten alles wat ik doe en gedogen het. Ik woon ook nog thuis en vertel altijd alles waar ik mee bezig ben. Ook zeg ik ze precies uit hoe alles werkt. Als ik voor iedere seminar die ik thuis heb gegeven een euro kreeg hoefde ik nu niet meer te werken. Ik denk ook dat mijn ouders het om deze reden allemaal laten gebeuren. Ze weten dat ik exact weet waar ik mee bezig ben en dat ik geen onverantwoorde dingen doe. Natuurlijk zijn ze er niet blij mee maar ik vermoedt dat het voor hun een hele geruststelling is dat ze weten dat ik geen domme dingen doe. Ze weten ook goed dat dit gewoon mijn levenstijl is en dat ik voor mezelf de keuze heb gemaakt dit leven te lijden. Of het nou van ze mag of niet, dat verandert daar niets aan.
Ma: "Sjeez Kev, wat zweet en tril je man?"
Kev: "Clen, don't worry."
Ma: "Ohh, vergeet je taurine niet dan!"
Kev: *Knuffelt Ma*The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostDat is het niet hoor.
Men is tegenwoordig zo onbewust bezig met het wegwerken van chocolade, alcohol en allerlei andere 'lekkere dingen' dat ze niet snappen dat jij van het leven kunt genieten zonder die rommel.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostMa: "Sjeez Kev, wat zweet en tril je man?"
Kev: *Knuffelt Ma*
in mindere mate heb ik hetzelfde als jou, alleen is mijn moeder gigantisch eigenwijs en denkt ze dat ze er zelf ook verstand van heeft
Comment
-
Morgen neem ik voor het eerst rauwkost mee naar school, en ik zie de lachende gezichten al voor me.
Mijn moeder vindt het gelukkig allemaal best en koopt ook gewoon kwark voor me,
zo weet ik nu al dat er morgenavond na mijn training een pastamaaltijd met kipfilet om me staat te wachten.
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View Postdit is volgens mij nog echt waar ook..
Ja, dat denk ik ook.
Ik krijg mijn leven lang al commentaar, maar het laatste jaar lijkt het de pan wel uit te rijzen. Ik ben te dun, ik ben te geobsedeerd met eten, hoe kan ik nou geen chocola willen, waarom eet ik geen patat, denk ik soms dat ik dik ben ofzo, heb ik soms anorexia, waarom ga je zo vaak trainen, denk je soms dat je daar jong van blijft, bah, ik ga toch niet té gespierd worden, he..... en ga zo nog maar even door. Het merendeel van het commentaar wordt gegeven door mensen die zelf te zwaar zijn, niet van de bank af te branden zijn en vooral heel erg klagen over hun gewicht.......
Het voordeel van een gladde rug is dat het meeste daar vanaf glijdt.
Mijn gezin en beste vrienden zijn zelf verder ook niet zoals ik, maar ze laten me wel in mijn waarde en dat zijn de enige mensen die er voor mij echt toe doen.
*neemt nog een beker groene thee*"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by koenv91Kev zo zijn mijn ouders ook, heb je wel je shake mee naar werk, ik heb je kip al gebakken hoor met groenten staat in de koelkast, en zelf eten ze nu ook elke avond kip met groenter:d
Als ik een keertje uitslaap en om 11 uur op sta dan ligt de panga en de kip al netjes op het aanrecht omdat mijn moeder die al om 8 uur eruit heeft gehaald. Beetje meedenken mag wel. Wij maken hun ook trots en alles.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostHaha, heerlijk he.
Als ik een keertje uitslaap en om 11 uur op sta dan ligt de panga / A.S. / en de kip al netjes op het aanrecht omdat mijn moeder die al om 8 uur eruit heeft gehaald. Beetje meedenken mag wel. Wij maken hun ook trots en alles.
Word tijd om eens een grote jongen te worden...
Comment
-
-
Originally posted by Kevster View PostZe weten dat ik exact weet waar ik mee bezig ben en dat ik geen onverantwoorde dingen doe. Natuurlijk zijn ze er niet blij mee maar ik vermoedt dat het voor hun een hele geruststelling is dat ze weten dat ik geen domme dingen doe.
Ma: "Sjeez Kev, wat zweet en tril je man?"
Kev: *Knuffelt Ma*
Ma: "maar dokter, hij wist precies wat hij deed!"
Arts: "En heeft hij U dan ook verteld hoe gevaarlijk anabolen zijn?"
Ma: "is hij dan gestorven door anabolen?"
Arts: "het waren niet de anabolen in dit geval, het trille en zweten, de paniekaanvallen, dat komt door overmatig gebruik van Glenbuterol. Door de Glenbutrol in combinatie met andere middelen heeft hij een hartinfarct gekregen."
Ma: (huilend) "Ik wist al dat er iets niet goed was, hij trilde zo erg en zweten, paniekerig en gejaagd, dat kon ook nooit goed zijn."
Kevster, we zullen je nooit vergeten jongen................1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostDan ook maar het vervolg op het verhaaltje?
Ma: "maar dokter, hij wist precies wat hij deed!"
Arts: "En heeft hij U dan ook verteld hoe gevaarlijk anabolen zijn?"
Ma: "is hij dan gestorven door anabolen?"
Arts: "het waren niet de anabolen in dit geval, het trille en zweten, de paniekaanvallen, dat komt door overmatig gebruik van Glenbuterol. Door de Glenbutrol in combinatie met andere middelen heeft hij een hartinfarct gekregen."
Ma: (huilend) "Ik wist al dat er iets niet goed was, hij trilde zo erg en zweten, paniekerig en gejaagd, dat kon ook nooit goed zijn."
Kevster, we zullen je nooit vergeten jongen................
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostAls ik zulke ouders had gehad, woonde ik nu nóg thuis!!
Mijn ouders zouden me er gelijk uitschoppen als ik aan de drugs, anabolen of andere middelen had gegaan.
Ik kwam ooit een keer flink aangeschoten thuis....jaja trouble in paradise.....bietje drinken is prima, maar dronken worden.......nope...
Als ouders dat allemaal maar goed vinden zijn het slechte ouders.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment