whey (wanneer)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey (wanneer)?

hey allemaal,

ik doe nu zo'n 2 maanden aan kracht training en het gaat goed.
    ik ben ongeveer 4 kilo aangekomen en mijn bf% is het zelfde.

ik gebruik alleen nog geen whey omdat ik dit zelf moet betalen, mijn ouders vinden dit onzin.

nu vroeg ik me af: hoe belangrijk is whey in een stadium waarin je nog maar net begonnen bent met fitness en je spieren nog nauwelijks gewend zijn aan deze manier van belasting??

en is het op dit moment al van belang voor spieropbouw of is dat pas wanneer je al erg veel vorderingen gemaakt hebt en nog weinig vooruit gaat.

ik weet dat normale voeding het belangrijkste is. ik volg ook een goed eetschema.

alvast bedankt.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

lijkt me nu al zeker nuttig.
    Niet dat je niet zal groeien als je het niet gebruikt hoor... maar wel ietsje minder hard.

Whey is gewoon zo'n beetje de enige bron van snelle proteines.
    Fear is the mind killer

Comment

2 maanden is niet zo lang. als ik jou was zou ik nog 2 maanden verder trainen. want je hoeft geen whey te gebruiken om resultaat te boeken. het helpt je beter groeien. maar denk er zelf over na. en ja je kan het op elk moment gebruiken.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

mijn ouders geloven ook niet in het nut van whey en denken dat het slecht is voor de gezondheid.
        dat is toch niet waar? omdat het puur natuurlijk wordt gemaakt van melk eiwit.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          mijn ouders geloven ook niet in het nut van whey en denken dat het slecht is voor de gezondheid.
          Bijproduct van kaasproductie
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

precies... degene die dat heeft uitgevonden is geniaal... daarvoor werd het gewoon weg geknikkerd.
            Of aan varkens gevoerd, of ze maakten er taxi van :P
            Fear is the mind killer

Comment

Whey heb je in principe ook niet nodig. Door voldoende andere (dierlijke) eiwitten te nuttigen die in "normale" voeding zitten, heb je geen whey nodig. Zoals met alle suplementen is whey een toevoeging, geen must, voor een goed dieet.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                Nee dat is inderdaad niet waar.

Als je ouders nog je andere producten (kwark, tonijn etc) betalen, dan kan je best nog een tijdje zonder Whey verder. Een beetje sparen en dan kan je kiezen voor bijvoorbeeld Whey Perfection van Body en Fitshop. Kost mij maar iets van 30 euro ofzo per pot van 2.2 kg.

Succes!

Mark

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X