Hulp nodig bij het cutten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by El Magico View Post
    Je kan echt wel brood eten met cutten hoor..

Dat rijst is weer typisch zo'n BB'er maaltijd, maar er vallen genoeg mensen af met gewoon brood hoor..

Als je in wedstrijdvoorbereiding zit en je wil perfecte spierdefinitie en een flinterdunne huid dan kan brood misschien net het verschil maken tussen winnen en verliezen..

Maar voor 'normale' recreatieve BB'ers, die naar de 10% willen is brood prima te doen hoor..

Het belangrijkste is gewoon een Kcaltekort, ik denk dat jouw behoefte zo rond de 3200 Kcal per dag ligt..

Wat je kan doen is gewoon beginnen met 2800 Kcal eten, en na je Krachtraining 30 min cardio doen. Dan zou je als je het goed doet al vet moeten verliezen..

Ik denk alleen niet dat 6x per week trainen goed is in de cut, misschien kan je een 4daags splitschema maken.. En waarom train je borst en triceps op maandag en woensdag? Dat is veel te kort op elkaar en totaal overbodig..

Ik zou er een 4daagse split van maken, met 3x in de week 30 min cardio na je KT..

Bijna helemaal mee eens, ik zou alleen de behoefte om te cutten op 3000 gooien en niet op 2800 of lager, als onderhoud 3200 is om vet kwijt te raken. Gewoon wel blijven werken aan de droge massa en geen pure focus op het cutten.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Eigenlijk vind ik het best wel vaag dat het bf% gestegen is in de 8 maanden training....zou juist minder moeten zijn geworden en de spiermassa flink gestegen...de eerste 8 maanden......
      Idd. vooral wanneer je nagaat hoeveel droger hij er op zijn vorige avatar uitzag.

Zal wel door de familie bezoekjes komen of zo

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        Idd. vooral wanneer je nagaat hoeveel droger hij er op zijn vorige avatar uitzag.

Zal wel door de familie bezoekjes komen of zo
        Hahaha. sinds januari ben ik al een eindje bijgekomen. maar hoezo train ik veel dan? ik neem ook genoeg rust.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

En ja, dit is mijn schema van nu. ik begin pas volgend week officeel met cutten.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            Hahaha. sinds januari ben ik al een eindje bijgekomen. maar hoezo train ik veel dan? ik neem ook genoeg rust.

Hoezo train je veel...? elke dag sport je toch? Dat is veel en voor sommige spieren doe je teveel.

Comment

Hoezo train je veel...? elke dag sport je toch? Dat is veel en voor sommige spieren doe je teveel.
              Ok dus met de 3 daagse split schema moet ik alles binnen die drie dagen doen? Exclusief zwemmen?

Comment

Yep, dat gaat je lukken.
                Weet je, je traint al erg intensief bijvoorbeeld je borst met al het zwemmen dat je doet, dus meer dan 1x per week KT borst is eigenlijk zinloos.
                Pak je een 3 daagssplit dan heb je meer en beter herstel en ook betere groei.

Dus als je het goed doet, dan groeit je droge spiermassa beter en verlaag je beter je bf%.
                Als je maar wel zorgt voor de juiste voeding en op de juiste momenten.

Comment

Thanks voor tip marnop! Wow dus ik trainde best veel al die tijd. Maar is drie niet weinig? Ik wil niet die massa verliezen die ik nu heb. Maar 3 dagen klinkt weinig. Zonder zwemmen die tel ik er niet bij. Want bodybuilding is wat anders en zwemmen is weer wat anders. Maar bedankt voor de antwoord ik wil het wel proberen. Dus als ik het even zo bekijk train ik op een maandag tricep en borst + benen. En woensdag bicep tricep rug. en donderdag weer het zelfde als maandag. Ik weet niet zeker maar het klinkt echt heel weinig. Voor het kweken van massa.

Comment

Thanks voor tip marnop! Wow dus ik trainde best veel al die tijd. Maar is drie niet weinig? Ik wil niet die massa verliezen die ik nu heb. Maar 3 dagen klinkt weinig. Zonder zwemmen die tel ik er niet bij. Want bodybuilding is wat anders en zwemmen is weer wat anders. Maar bedankt voor de antwoord ik wil het wel proberen. Dus als ik het even zo bekijk train ik op een maandag tricep en borst + benen. En woensdag bicep tricep rug. en donderdag weer het zelfde als maandag. Ik weet niet zeker maar het klinkt echt heel weinig. Voor het kweken van massa.
                    Ongelofelijk hoe slecht jij kan luisteren, vraag dan niets en doe je ding ipv advies te vragen en er niks mee doen......
                    Waarom zo nodig 2 x borst, heeft marnop je niet uitgelegd:

Benen ook 2 x per week trainen. Of gewoon alles 1x per week flink aanpakken.
                    2x per week zwemmen is ook een flinke borsttraining....en dan nog de gewone borsttrainingen....is too much, de borst vind ik dan ook niet echt goed t.o.v. bijv de armen.
                    Doe niet eigenwijs en pak een schema vanuit Marnop zijn topic:http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngschemas.html

Daarbij heb jij te weinig massa om te gaan cutten, oftewel, het gaat er niet uit zien, Je kan het beste lichtjes boven onderhoud eten met een strikt voedingsschema en keihard trainen, eerst massa pakken en volgend jaar kijken of je toe bent aan cutten.

En niet meer zo eigenwijs doen, is irritant.......
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      Whey zorgt voor insulinepieken die je niet nodig hebt om 12:00 uur aangezien je dan ook niet traint
                      Whey zorgt niet voor insulinepieken, heb zelf gemeten met glucosemeter, nada noppes pieken.....
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Ok, ik zal me best doen. Thanks voor de tip.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                          Je kan echt wel brood eten met cutten hoor..

Dat rijst is weer typisch zo'n BB'er maaltijd, maar er vallen genoeg mensen af met gewoon brood hoor..

Als je in wedstrijdvoorbereiding zit en je wil perfecte spierdefinitie en een flinterdunne huid dan kan brood misschien net het verschil maken tussen winnen en verliezen..

Maar voor 'normale' recreatieve BB'ers, die naar de 10% willen is brood prima te doen hoor..

Het belangrijkste is gewoon een Kcaltekort, ik denk dat jouw behoefte zo rond de 3200 Kcal per dag ligt..

Wat je kan doen is gewoon beginnen met 2800 Kcal eten, en na je Krachtraining 30 min cardio doen. Dan zou je als je het goed doet al vet moeten verliezen..

Ik denk alleen niet dat 6x per week trainen goed is in de cut, misschien kan je een 4daags splitschema maken.. En waarom train je borst en triceps op maandag en woensdag? Dat is veel te kort op elkaar en totaal overbodig..

Ik zou er een 4daagse split van maken, met 3x in de week 30 min cardio na je KT..

Hahaha, nee dat bedoel ik niet. laast had ik een topic geopend met dat brood teveel zout bevat. en dat het slecht zou zijn.

Comment

Hahaha, nee dat bedoel ik niet. laast had ik een topic geopend met dat brood teveel zout bevat. en dat het slecht zou zijn.
                            En daaruit kwam uit dat je het gewoon kon nemen, het is zout he. Dit houd alleen je vocht vast, als jij de volgende dag stevig hiit doet is die zou er weer zo uit.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              En daaruit kwam uit dat je het gewoon kon nemen, het is zout he. Dit houd alleen je vocht vast, als jij de volgende dag stevig hiit doet is die zou er weer zo uit.
                              Nu hoor ik weer wat anders. volgens mij heb jij niet goed gelezen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                                85% van de bevolking heeft glutenallergie, gevolg vocht vasthouden.
                                (ergste vorm dat je kan zien zijn bierbuiken, in bier zit hop+veel gluten+ alochol).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X