wie kan mij even n kort en duidelijk uitlegje geven over olie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    . Lijnzaad bevat echter ook redelijk wat phyto-oestrogenen, daarom zou ik daar niet voor kiezen.
    .

Das mooi, dan ga ik daar dus wel voor kiezen. Ik zag pas crackers die veel lijnzaad bevatten, vang ik 2 vliegen in 1 klap. Thanks voor de tip.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ja, lijnzaad is een goede keuze als vrouw. Je kan ook gewoon flesjes lijzaadolie kopen bij de natuurwinkel oid, gewoon door je yoghurt/kwark. Prima te eten. Doet mijn vrouw ook.
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Das mooi, dan ga ik daar dus wel voor kiezen. Ik zag pas crackers die veel lijnzaad bevatten, vang ik 2 vliegen in 1 klap. Thanks voor de tip.
        ik gebruikte vroeger altijd lijnzaad voor door mijn yoghurt.
        super veel goede vetten en veel vezels.

maar nu ik weet dat mannen het beter kunnen mijden eet ik het niet meer.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Je hoeft het niet te mijden. maar je kan het gewoon uit je voeding halen. doe het soms als je krap zit of niet genoeg vetten binnen hebt gekregen.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Mocht je echter vezels willen bijnemen, is lijnzaad wel een goede
            gewoon door je yoghurt/kwark. Prima te eten
            Goeie tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X